Moikka, kaikki Espoolaiset Kertookaa, millaista on asua? Hyviä alueita, huonoja alueita? Mitä hyvää?
Kannattaako muuttaa? :kieh:
Kannattaako muuttaa? :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mulla on varmaan iso aukko sivistyksessä kun en ole koskaan käynnyt siellä Isossa Omenassa. Onko se sama kuin Jumbo tai Itis?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä olen syntynyt Espoossa, ja nyt uudella kierroksella asunut täällä vuodesta -92, enkä muualle muuttaisi.
Minä voisin asustaa Tapiolassa, Mankkaalla, Sepänkylässä, noissa merenrantakaupunginosissa (Westend, Haukilahti, Laurinlahti, Soukka, Kivenlahti, Nuottalahti jne). En muuttaisi Espoon keskukseen, en vanhan Matinkylän kerrostaloihin, en Suvelaan.
Välttelisin myös alueita, joissa ei lähellä palveluita esim. Tuomarila olisi tälläinen. Niin ja itse haluan asua pientalossa, lähellä palveluita, ja hyvien kulkuyhteyksien äärellä. Sellaisia paikkoja löytyikin tuolta minun listaltani.
Alkuperäinen kirjoittaja saraste harmaana:Eikös tuo Westend ole Espoon kalleinta aluetta, näin luulisin. Alue ei ole tuttu. Ja jos rahaa riittää niin Kauniaisista (tosin ei ole Espoota, vaikka Espoon sydämessä onkin)löytyy pieneltä alueelta kaikki palvelut. Kivaa aluetta sekin, vaikkei olekaan merenrannalla.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ex-Espoolaisena kehun kyllä Espoonlahtea/Kivenlahtea, kaikki tarpeelliset palvelut lähellä ja silti meidän makuun sopivan rauhallinen ja kiva.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Espoo kuulostaa kyllä aika kivalta alueelta. Saas nähdä , isoja asioita aina nuo muutot!
Tietääkö joku kouluista, uimahalleista ym?