Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:02 hajuherne81 kirjoitti:lapsuuteni siellä asunu....on ihan liki espoonkeskustaa.
riippuu mistä muuttaa ja mitä on vaille...??
ja mihkä päin muuralaa muuttaa...sekin paikka kasvaa koko ajan
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:04 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:02 hajuherne81 kirjoitti:lapsuuteni siellä asunu....on ihan liki espoonkeskustaa.
riippuu mistä muuttaa ja mitä on vaille...??
ja mihkä päin muuralaa muuttaa...sekin paikka kasvaa koko ajan
Osaisitko sanoa osoitteita/paikkoja, mitkä olisivat hyviä lapsiperheelle?