M
mie vaan..
Vieras
Tilanne tämä: meillä 4-vuotias poika, joka nyt asuu vuoroviikoin minun luonani ja isällään. minulla olisi tulossa muutto toiselle paikkakunnalle töiden takia, välimatka onneksi vain 40km. olen miettinyt pääni puhki joka päivä miten tästä eteenpäin. paikkakunta jonne olisi tarkoitus muuttaa, siellä ei ole mahdollista järjestää vuorohoitoa samassa paikassa,vaan viikonloppu/yöhoito olisi toisessa paikassa, eli ei mitään järkeä kun pojalla on kuitenkin jo hoitopaikka kotikunnallaan. teen 3-vuorotyötä (tosin jo väsynyt siihen) ja en saisi lastani viikonloppuisin hoitoon. olisiko kellään antaa jotain vinkkiä mitä tekisin? pojan parasta vain ajattelen ja myönnän että viihtyy todella hyvin isänsä kanssa mutta se kostautuu kun isä käyttää "vapaata kasvatusta" ja ainakun poika tulee luokseni, säännöistä ja käytöstavoista ei ole tietoakaan kun "iskä antaa kaiken mitä poika haluaa" jne..eli turhia itkuja vain tulee. mielessä myös käynyt että olisinko huono äiti jos antaisin pojan olla enempi isällään ja vapailla ja lomilla olisin pojan kanssa? isä tekee 12h työpäiviä mutta jotenkin on järjestänyt pojan hoidon..