V
vieras
Vieras
Onko teillä varattu oma huone kodissanne jokatoinen vkl vieraileville lapsille?Tai,jos lapsenne käyvät isänsä luona,niin onko heille siellä oma/omat huoneet,vai missä nukkuvat/oleilevat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Miten vanhoja yhteiset lapsenne ovat? eivätkö he voi jakaa yhtä huonetta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Miten vanhoja yhteiset lapsenne ovat? eivätkö he voi jakaa yhtä huonetta?
Meidän lapset on 7 ja 5 tyttö ja poika,mutta koululainen on aina saanut esim.nukkua yksin,ei viitsisi alkaa nyt laittaa niitä nukkumaan samaan.
Minusta on myös nyt aika "hönttiä"pitää yhtä huonetta noin paljon tyhjiltään..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Miten vanhoja yhteiset lapsenne ovat? eivätkö he voi jakaa yhtä huonetta?
Meidän lapset on 7 ja 5 tyttö ja poika,mutta koululainen on aina saanut esim.nukkua yksin,ei viitsisi alkaa nyt laittaa niitä nukkumaan samaan.
Minusta on myös nyt aika "hönttiä"pitää yhtä huonetta noin paljon tyhjiltään..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Voisiko vanhemmat sitten muuttaa sinne, silloinhan huoneongelma on ratkaistu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Voisiko vanhemmat sitten muuttaa sinne, silloinhan huoneongelma on ratkaistu?
Kyllä me muuten voitaisi sinne muuttaakin,mutta kun sänky ei mahdu siellä olemaan,aika pienihuone,jossa on nyt keinutuoli ja kirjahylly..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Voisiko vanhemmat sitten muuttaa sinne, silloinhan huoneongelma on ratkaistu?
Kyllä me muuten voitaisi sinne muuttaakin,mutta kun sänky ei mahdu siellä olemaan,aika pienihuone,jossa on nyt keinutuoli ja kirjahylly..
Mite teidän sänky ei sinne mahdu mutta teini-ikäisten sängyt mahtuisi? Kirjahyllyn ja keinutuolinhan voi sieltä siirtää pois teidän nykyiseen makuuhuoneeseen niin tulee tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Voisiko vanhemmat sitten muuttaa sinne, silloinhan huoneongelma on ratkaistu?
Kyllä me muuten voitaisi sinne muuttaakin,mutta kun sänky ei mahdu siellä olemaan,aika pienihuone,jossa on nyt keinutuoli ja kirjahylly..
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.
Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..