"etälapsella" omahuone?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)

Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....

Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.

Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..

Voisiko vanhemmat sitten muuttaa sinne, silloinhan huoneongelma on ratkaistu?

Kyllä me muuten voitaisi sinne muuttaakin,mutta kun sänky ei mahdu siellä olemaan,aika pienihuone,jossa on nyt keinutuoli ja kirjahylly..

Mite teidän sänky ei sinne mahdu mutta teini-ikäisten sängyt mahtuisi? Kirjahyllyn ja keinutuolinhan voi sieltä siirtää pois teidän nykyiseen makuuhuoneeseen niin tulee tilaa.

No,ajateltiin ostaa heille taittopatjat esim.jotka saisi pois,kun niitä ei tarvita.

Mitä noi taittopatjat oikein meinaa, jotain patjoja jotka lattialle levitettäessä täyttävät koko tilan ja pidetään siinä siis vain nukkumisen ajan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No,ajateltiin ostaa heille taittopatjat esim.jotka saisi pois,kun niitä ei tarvita.

Voittehan tekin miehesi kanssa nukkua niillä taittopatjoilla tai hankitte pienemmän sängyn tai vuodesohvan, joku systeemi sinne varmasti mahtuu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.
 
minä tekisin niin, että antaisin "lähilapsille" omat huoneet ja kummankin heistä huoneeseen sitten paikka vaikkapa patjalle, kun etälapset tulevat. Toinen toiseen ja toinen toiseen. Sitten olisi jokatoinen vkl kaksi lasta/huone ja muuten jatkuvasti paikalla olevilla lapsilla omat tilat ja rauhat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.

Kyllä me joo heräätään aikaisemmin..Mutta sänky ei mahdu siellä olemaan..jatkamme näin!


 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.

Kyllä me joo heräätään aikaisemmin..Mutta sänky ei mahdu siellä olemaan..jatkamme näin!

Miks teinit ei voi nukkua teillä ollessaan teidän sängyssä ja te sit nukkuisitte ne muutamat yöt kuukaudessa niillä taittopatjoilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.

Kyllä me joo heräätään aikaisemmin..Mutta sänky ei mahdu siellä olemaan..jatkamme näin!

Minkä kokoinen sänky teillä oikein on? Jos tavallinen parisänky ei huoneeseen mahdu niin ei se silloin ihan normihuone ole vaan pikemminkin komero. Eikä sinne niiden patjojen lisäksikään taida paljoa tilaa jäädä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.

Kyllä me joo heräätään aikaisemmin..Mutta sänky ei mahdu siellä olemaan..jatkamme näin!

Minkä kokoinen sänky teillä oikein on? Jos tavallinen parisänky ei huoneeseen mahdu niin ei se silloin ihan normihuone ole vaan pikemminkin komero. Eikä sinne niiden patjojen lisäksikään taida paljoa tilaa jäädä.

160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.


Mä toivon että omasta lapsestani ei koskaan tulis hänen isänsä nykyiselle vaimolle noin suurta rasitetta.
Mulle vaan tässä ketjua lukiessa syntynyt käsitys että nämä etälapset ovat enemmän rasite kuin jotain muuta yöpyessään teillä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.

Kyllä me joo heräätään aikaisemmin..Mutta sänky ei mahdu siellä olemaan..jatkamme näin!

Minkä kokoinen sänky teillä oikein on? Jos tavallinen parisänky ei huoneeseen mahdu niin ei se silloin ihan normihuone ole vaan pikemminkin komero. Eikä sinne niiden patjojen lisäksikään taida paljoa tilaa jäädä.

160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

:D Meidän makkari on minimi eli 7 neliötä ja sinne mahtuu yli 160 leveä parisänky ja pinnis.

Taitaa olla puolison lapset siis kyseessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.


Mä toivon että omasta lapsestani ei koskaan tulis hänen isänsä nykyiselle vaimolle noin suurta rasitetta.
Mulle vaan tässä ketjua lukiessa syntynyt käsitys että nämä etälapset ovat enemmän rasite kuin jotain muuta yöpyessään teillä :(

Ajattelin aivan samaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(

Anteeksi,jos pahoitin mielenne!Ja meillä ei todellakaan ole "täydellinen"puhumattakaan siististä kodista!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Voisiko parvea rakentaa johonkin huoneeseen? Tai tuon koululaisen huoneeseen voisi tehdä parven, sellasen isomman jossa olis ison lapsen aarteet ja nukkumapaikka.Se alapuoli sitten olis yhteistä.

Mut hei,älkää nyt niitä etälapsia kodinhoitohuoneeseen dumpatko...
Kamalaa..

Jatkamme näin! Mutta ei tuo nyt ole ihan sellainen kodinhoitohuone,millaiseksi se mielletään.Ihan normi huone laajennus osassa,ainut on tuo läpikulku..

Jos se tosiaan on normihuone, niin miksi te vanhemmat ette sitten voisi nukkua siellä ja teinit saavat teidän makuuhuoneen? Teineillä olisi oma rauha nukkua ja kuitenkin te miehesi kanssa heräätte aamulla aikaisemmin kun pienemmät sisarukset heräävät aikaisemmin.

Kyllä me joo heräätään aikaisemmin..Mutta sänky ei mahdu siellä olemaan..jatkamme näin!

No sitten kyse ei ole normihuoneesta, jos sinne ei mahdu edes normiparisänky, eli mihinkään koirankoppiin en laittaisi myöskään lähes aikuisenkokoisia lapsia nukkumaan. Voisiko siitä tehdä kuopuksen huoneen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(

Anteeksi,jos pahoitin mielenne!Ja meillä ei todellakaan ole "täydellinen"puhumattakaan siististä kodista!!

Vaan kun tekstistäsi huokuu se selkeästi ilmi että et halua näitä lapsia teille :(
 
Tulee väkisinkin mieleen, kun näitä ketjuja lukee että miksi naiset perustavat perheen miehen kanssa jolla on jo ennestään lapsi, kun kuitenkaan eivät näitä lapsia hyväksy :( Selittävät aina käytännön ongelmilla, vaikka läpi paistaa etteivät etälapset ole tervetulleita :( Unohdetaan se että isälle nämä lapset eivät saisi olla mitään etälapsia vaan ihan samalla tavalla lapsia kuin teidän yhteisetkin, joille kuuluisi samat edut <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(

Anteeksi,jos pahoitin mielenne!Ja meillä ei todellakaan ole "täydellinen"puhumattakaan siististä kodista!!

Vaan kun tekstistäsi huokuu se selkeästi ilmi että et halua näitä lapsia teille :(

Kieltämättä olisi jo kiva alkaa laittaa kotia "meidän tarpeisiin",mutta ei noita etiä ole huonosti pidetty,kun edelleen käyvät säännöllisesti,ovat käyneet jo kymmenen vuotta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee väkisinkin mieleen, kun näitä ketjuja lukee että miksi naiset perustavat perheen miehen kanssa jolla on jo ennestään lapsi, kun kuitenkaan eivät näitä lapsia hyväksy :( Selittävät aina käytännön ongelmilla, vaikka läpi paistaa etteivät etälapset ole tervetulleita :( Unohdetaan se että isälle nämä lapset eivät saisi olla mitään etälapsia vaan ihan samalla tavalla lapsia kuin teidän yhteisetkin, joille kuuluisi samat edut <3

Meillä todellakin kaikki lapset ovat miehelle saman arvoisia!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(

Anteeksi,jos pahoitin mielenne!Ja meillä ei todellakaan ole "täydellinen"puhumattakaan siististä kodista!!

Vaan kun tekstistäsi huokuu se selkeästi ilmi että et halua näitä lapsia teille :(

Kieltämättä olisi jo kiva alkaa laittaa kotia "meidän tarpeisiin",mutta ei noita etiä ole huonosti pidetty,kun edelleen käyvät säännöllisesti,ovat käyneet jo kymmenen vuotta...

Miten voit sanoa noin? Etät ovat miehesi lapsia ja kuuluvat aivan samalla tavoin hänen elämäänsä kuin tiedän yhteiset lapsetkin ja sinun olisi kuulunut hyväksyä se, ei ole koskaan vain "teidän perhettä" sillä siihen kuuluu aina myös miehesi lapset :)
Sääliksi käy lapsia :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee väkisinkin mieleen, kun näitä ketjuja lukee että miksi naiset perustavat perheen miehen kanssa jolla on jo ennestään lapsi, kun kuitenkaan eivät näitä lapsia hyväksy :( Selittävät aina käytännön ongelmilla, vaikka läpi paistaa etteivät etälapset ole tervetulleita :( Unohdetaan se että isälle nämä lapset eivät saisi olla mitään etälapsia vaan ihan samalla tavalla lapsia kuin teidän yhteisetkin, joille kuuluisi samat edut <3

Meillä todellakin kaikki lapset ovat miehelle saman arvoisia!!

Missäs arvossa nuo lapset ovat ap:lle, ovatko miehen lapset läheskään samanarvoisia kuin yhteiset ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
jotenkin toivon että ap:n mies lukisikin tämän ketjun jotta tietää kuinka ihana puoliso hänellä onkaan :'( :'(

Niinpä :) Ap lopetti vastaamisen kun näki että me muut huomattiin ettei hän hyväksy miehensä lapsia :( :D
 
Mä tekisin niin, että antaisin lapsille huoneet ja kummallekkin kerrossänky. Etä lapsien tullessa pienempi menisi isomman huoneeseen nukkumaan ja etä-lapset olisivat toisessa huoneessa.
Ja sit kuitenkin jos omien lasten kavereita tulee yö kylään olisi kaverillekkin sänky.
Mun kodissa on aina paikka jokaiselle lapselle jopa sitten varaudun siihen kun ovat aikuisia, että mahtuvat halutessaan nukkumaan kotona.

Meilläkin äitillä ja isällä on sänky, levitettävä sohva ja pinnis ihan sitä varten jos lapset puolisoineen ja lapsineen tulee kylään ja asuvat kuitenkin pienessä omakotitalossa n. 70 neliötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(

Anteeksi,jos pahoitin mielenne!Ja meillä ei todellakaan ole "täydellinen"puhumattakaan siististä kodista!!

Vaan kun tekstistäsi huokuu se selkeästi ilmi että et halua näitä lapsia teille :(

Kieltämättä olisi jo kiva alkaa laittaa kotia "meidän tarpeisiin",mutta ei noita etiä ole huonosti pidetty,kun edelleen käyvät säännöllisesti,ovat käyneet jo kymmenen vuotta...

Aivan järkyttävää tekstiä!!! Entäs etälasten tarpeet, he eivät edes asu isänsä kanssa vaan tapaavat häntä ainoastaan jokatoinen viikonloppu ja sinä olisit laittamassa heidät nukkumaan patjalle kodinhoitohuoneen lattialle...

Miksi otit miehe jolla lapsia ennestään jos on noin vaikea hyväksyä, että ne lapset kuuluvat miehesi ja siten myös sinun elämääsi vielä pitkään? Eivät varmana kauaa enää yöksi tule, mutta ovatko tervetulleita muutenkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johan pomppasi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
160cm leveä sänky.Huone n.12neliötä,mutta huoneeseen aukeaa kolme ovea..ei paniikkia,jatkamme näin..Kait nuo etälapset lähivuosina jo lopettelee meillä yöpymiset.

Säälin etälapsianne :( eivät siis ole teille tervetulleita ja parempi kun pysyy pois sotkemasta sinun täydellistä pikku kotiasi :(

Anteeksi,jos pahoitin mielenne!Ja meillä ei todellakaan ole "täydellinen"puhumattakaan siististä kodista!!

Vaan kun tekstistäsi huokuu se selkeästi ilmi että et halua näitä lapsia teille :(

Kieltämättä olisi jo kiva alkaa laittaa kotia "meidän tarpeisiin",mutta ei noita etiä ole huonosti pidetty,kun edelleen käyvät säännöllisesti,ovat käyneet jo kymmenen vuotta...

Aivan järkyttävää tekstiä!!! Entäs etälasten tarpeet, he eivät edes asu isänsä kanssa vaan tapaavat häntä ainoastaan jokatoinen viikonloppu ja sinä olisit laittamassa heidät nukkumaan patjalle kodinhoitohuoneen lattialle...

Miksi otit miehe jolla lapsia ennestään jos on noin vaikea hyväksyä, että ne lapset kuuluvat miehesi ja siten myös sinun elämääsi vielä pitkään? Eivät varmana kauaa enää yöksi tule, mutta ovatko tervetulleita muutenkaan?

Täysin samaa mieltä ja haluaisin kuulla ap:n puolustelut asiaan :)
 

Yhteistyössä