E
entäs
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on kaksi etälasta ja heidän käyttöönsä on varattu yksi yhteinen huone (ei kauhean iso, mutta ihan hyvin toimii)
Meillä myös näin,mutta nyt nuo meidänkin yhteiset lapset tarvisivat omat huoneet(toisella on jo,mutta me nukumme toisen huoneessa),mietimme vain,että voisiko "etät"(15v ja pian 18v) nukkua meidän ns.kodinhoitohuoneessa,jos ostaisi sinne vaikka taittopatjat.....
Meidän kodinhoitohuone on kapea laattalattiainen huone, jossa mm. pesutorni, likapyykkikorit jne. Jos teillä on samanlainen, niin ei se lasten (tai aikuisten) nukkumapaikka ole.
Meidä "kodinhoitohuone"on tavallinen huone,laitalattiat jne..ainut miinus on,että sieltä kuljetaan mm.vessaan,kylppäriin..
Voisiko vanhemmat sitten muuttaa sinne, silloinhan huoneongelma on ratkaistu?
Kyllä me muuten voitaisi sinne muuttaakin,mutta kun sänky ei mahdu siellä olemaan,aika pienihuone,jossa on nyt keinutuoli ja kirjahylly..
Mite teidän sänky ei sinne mahdu mutta teini-ikäisten sängyt mahtuisi? Kirjahyllyn ja keinutuolinhan voi sieltä siirtää pois teidän nykyiseen makuuhuoneeseen niin tulee tilaa.
No,ajateltiin ostaa heille taittopatjat esim.jotka saisi pois,kun niitä ei tarvita.
Mitä noi taittopatjat oikein meinaa, jotain patjoja jotka lattialle levitettäessä täyttävät koko tilan ja pidetään siinä siis vain nukkumisen ajan?