[QUOTE="aloittaja";22865324]Mä kyllä sanoin, että mulle on ihan ok, että isä ne vaihtovaatteet sinne hommaa. Mutta kun mä valitsen lapsille ne koulu-/päiväkotivaatteet, niin mä haluan ne myös sieltä takaisin. Koska niitä käytetään jatkossakin. Ja minulla ei ole varaa ostaa kymmeniä vaatekertoja koulua varten. En ole mustasukkainen, olemme olleet jo vuosia erossa, ja jos joku muu haluaa sen miehen kanssa elää niin siitä vaan.

Minun ei, luojan kiitos, tarvitse. Ex tienaa enemmän kuin minä ja luultavasti tietää paremmin kuin minä, että millaisiin touhuihin lapset vaihtovaatteitaan tarvitsevat. Hän voi ihan hyvin itse mennä kauppaan, pakkoko minun on niitä vaatteita sinne hommata?
Kiitos Chrissy.

Ymmärsit selvästi pointtini.[/QUOTE]
Siis onko lasten isä KIELTÄYTYNYT niitä vaatteita ostamasta vai hermostuitko sinä pelkästään siitä, että hän pyysi sinua antamaan ne? Kun ehkä lasten isä ei ole halunnut tunkeutua liikaa äidin "reviirille" ostamalla itse vaatteita, vaan tuntee sinut tarpeeksi hyvin tietääkseen, kuinka tärkeää sinulle on valita ne lasten vaatteet..? Kun aika tärkeää sinulle näyttää tuo vaatteiden valikoiminen olevan... jos tuollainen ehdotus on lasten isältä tullut, niin todennäköisesti hän on vain tyytyväinen, jos pääsee vihdoinkin itse valitsemaan lapsille niitä vaatteita sen sijaan, että lapset laittaisivat ylleen aina ne vaatteet, jotka sinä olet kullakin kerralla päättänyt mukaan pakata. Tarkoitukseni ei ole olla hyökkäävä sinua kohtaan, minua vain hieman nauratti tuo sana KOHTUUTON aloituksessa, kun lasten isän pyyntö vaikuttaa minusta kaikin puolin normaalilta

Ja todellakin aiemmin kirjoitit, ettet käsitä tätä uutta pyyntöä ja muutosehdotusta, kun tähän saakka vaatteet ovat kulkeneet niin kätevästi aina repussa ja SINÄ olet aina tiennyt, mitkä vaatteet laittaa milloinkin päälle...

Eli jos lasten isä ne vaatteet ostaa, niin silloinhan sinä et pääse niihin vaikuttamaan ja se näytti tuon kommentin perusteella rassaavan.
Mutta jos se on ok, että isä ne ostaa, niin käske ostaa, tod.näk. menevät sinne ostoksille yhdessä ihan mielellään