U
"uupunut"
Vieras
Tulanne on se että etävanhemmalta on karsittu kaikki kiusantekovälineet vuosien varrella pois ja nyt kun ei millään muulla pysty pelleilemään niin on keksinyt tämän vaateasian.Laspi tapaa etää jokatoinen vkl ja vaihdot tapahtuvat päiväkodin kautta.Olen pakannut lapselle mukaan pääsääntöisesti 3x "kaikkea",eli käyttövaatetta löytyy jokapäivälle puhdasta ja siistiä.Edellisellä kerralla tuli huutotekstiviesti farkuista jotka olin itse omin pikkukätösin parsinut polvesta kasaan,mielestäni siististi.Lapsella kuulema rikkinäiset vaatteet mukana (huom,siis YHDET korjatut housut).Tästä oli tehty ls-ilmoitus ja kivasti oli väritetty tilannetta.Nyt sitten tällä viimeisimmällä tapaamisella lapsella oli liian vähän vaatteita,kaikkea oli kolmet PAITSI housuja (farkkuja,collegehousuja) ja pitkähihaisia paitoja.Olin töissä kun ex alkoi taas epäasiallisesti solvaamaan ja huutamaan vaatteista tekstiviestitse.Ilmoitin että lapsella on riittävät vaatteet ja toivotin mukavaa viikonloppua.Hän viestitteli vielä KAKSI tuntia solvaten minua,sanoi mm että on sääli kun lapsella on äiti joka ei yhtään välitä ja että en sovellu huoltajaksi..siis vain siksi etten ollut laittanut hänen mielestään tarpeeksi vaatteita vaikka kaikkea paitsi pitkiä housuja ja pitkähihaisia paitoja.Odottelen innolla ensiviikkoa ja uutta ls-ilmoitusta.Mitä mun pitäsi tehdä?kaiökista asioista on joutunut sopimaan oikeusteitse,häiriköi mutta "tarpeeksi" vähän..värittää viranomaisille asioita.Paras oli edellisessä ilmoituksessa se että lapsen mukaan pakotan hänet suihkuun peseytymään ja siksi hän ei kuulema halua tulla kotiin.kyseessä siis kohta 6v lapsi. **jostainsyystä en puhelimella saa eroteltua rivejä,siksi kaikki kirjoitettu putkeen***