Eteenpäin pääsemisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Osasisko joku antaa neuvoa mistä saada jonkunlaista apua?
Ollessani 15 eräs mies teki minulle pahaa josta en millään pääse yli, siitä on jo reilu 10 vuotta aikaa. Silti se aina vaan vaikuttaa joka päivä elämään, vaikka siitä on jo noin kauan aikaa. Siitä tapahtumasta asti olen ollut masentunut ja tosi itsetuhoinen, mutta olen aina jotenkin pärjännyt eteenpäin. Haluaisin vihdoinkin normaalin parisuhteen jossa pystyisin päästämään miehen lähelleni ilman että se tuntuu pahalta tai pelkään satuttamista. Miten voisi saada apua itseni hyväksymiseen ja pahat ajatukset mielestä pois?

Mä hakeuduin itse 2006 terapiaan ja neljä vuotta siihen meni aikaa... Itsellä asiaan vaikutti synnytyksen jälkeinen masennus ja nuoruudessa koetut vääryydet. Terveyskeskukseen otin yhteyttä ja sieltä ohjattiin psykologille... söin myös mielialalääkkeitä. Mutta pitää löytää sellainen henkilö, johon luottaa ja kemia toimii. Jouduin pyytämään vaihtoa toiselle psykologille ja sen jälkeen alkoi hidas, mutta helpottava tie kuntoutumiseen.

[QUOTE="vieras";28092722]Mä hakeuduin itse 2006 terapiaan ja neljä vuotta siihen meni aikaa... Itsellä asiaan vaikutti synnytyksen jälkeinen masennus ja nuoruudessa koetut vääryydet. Terveyskeskukseen otin yhteyttä ja sieltä ohjattiin psykologille... söin myös mielialalääkkeitä. Mutta pitää löytää sellainen henkilö, johon luottaa ja kemia toimii. Jouduin pyytämään vaihtoa toiselle psykologille ja sen jälkeen alkoi hidas, mutta helpottava tie kuntoutumiseen.[/QUOTE]

Miten vaikeaa oli puhua vieraalle ihmiselle asioista? Itse mietin kun en tosta tapahtuneesta ole koskaan kenellekkään voinut puhua, edes "lähimmille" ihmisille.

Yhteistyössä