eteisistukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
milloin te muut olette tunteneet liikkeet ja potkut joilla on/oli istukka etuseinässä? itse olen tuntenut liikkeitä vkolta 16 ja potkuja 19-20 vkolta ja tänään tuli yllätyksenä ultrassa että istukka on edessä, mutta ei ole onneksi kohdunsuun päällä...
Oliko jotain vaaroja enemmän kun istukka oli etuseinässä???

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
milloin te muut olette tunteneet liikkeet ja potkut joilla on/oli istukka etuseinässä? itse olen tuntenut liikkeitä vkolta 16 ja potkuja 19-20 vkolta ja tänään tuli yllätyksenä ultrassa että istukka on edessä, mutta ei ole onneksi kohdunsuun päällä...
Oliko jotain vaaroja enemmän kun istukka oli etuseinässä???

Eteisistukka ja etuseinään kiinnittynyt istukka on eri asioita. Liikkeet voivat tuntua vaimeammin, jos istukka on etuseinässä. Eteisistukka on taas asia erikseen. Se voi aiheuttaa enemmän ongelmia.

Toista lastamme kun odotin, tunsin ns. varmat liikkeet rv 20 huitteilla. Kaksosia kun odotin, toisella oli etu- ja toisella takaistukka. Vaikea sanoa milloin silloin tunsin liikkeet kun meni vauvojen liikkeet sekaisin keskenään aluksi. :D

Niin ja toista lasta kun odotin, tarkkailtiin polilla vähän sitä istukan paikkaa ultralla välillä. Ei mennyt kohdunsuun päälle, mutta sektio tuli ahtaan lantion takia.

sanoi ultraaja mulle että kun ultrattiin viimeksi 10+jtn niin se on kuulemma niin harmaata vielä että ei sitä monesti kerrota...ja sydänäänetkin kuului hyvin kun ne ekan kerran noin vkoll 12 kuunneltiin...

Mulla istukka oli etuseinässä leveenä mattona.. ja liikkeet tunsin varmaksi rv20+2. Pulputtelua aiemmin mutta ihan kunnon jysärit tuli tuolloin.
Ja sydänäänet kyllä kuulu aina hyvin (paitsi rv9+0 mutta silloin olikin ehkä vähän turhan aikaista kuunnella)

Liikkeet tuntuivat vasta päälle rv 20. Minun kohdallani tuolla kertaa, kun istukka oli etuseinässä oli ainoa kerta, että en vuotanut hirveitä synnytyksessä. Takaseinämässä olessa on menettänyt aina hirveästi verta ja olen joutunut tiputukseen.

Yhteistyössä