Etelä-Savosta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ja huomenta Tiitu. Harmi kun mulla on vapaa päivä.. Sinne torille taas kohta suunnistan.. Kuuluu minulla päivittäiseen kohteeseen. Hyvää kahvia.. Sinut kyllä tahtoisin seuraksi.. Vaikken Sinua tunne niin yllätys näkeminen on aina paikallaan.. Aamusuukko Sinulle kuitenkin.. Toivon et vielä kohdataan.. Olen vaalea 184 86 mies.. Smack..

Hei Tiitu ja hyvää vappua.. Onko vappu meininkiä jo ilmassa. Oletko vkon lopun vapaalla.. Mulla viel huominen töitä.. Miten olis torilla pieni kierros ja kenties kohtaaminen pienen hymyn kanssa.. Smack..

Huomenta Tiitu.. Mukavasti aina ristiin mennään. Joka päivä kävin torilla vaan en Sinua nähnyt.. Tosin mistäs tiedän vaikka olis nähtykin.. Nyt on pari vapaata. Tule kainaloon.. Suutelen silitän ja pidän muutenkin hyvänä.. Smack..

Huomenta Tiitu pitkästä aikaa. Mulla meni puh rikki. Nyt taas pelaa.. Se on sit vappu pidetty ja ilmat jatkuu silti hienoina. Ei nähty edes vilaukselta. Odotan.. Mukavaa olis saada Sinut kainaloon.. Ja pitää hyvänä.. Smack.

Hei hei Tiitu.. Kyllä täällä on. Ihmettelin jo et minne olet kadonnut. Oliko reissu hyvä.. Lämmintä riitti.. Minun olis lähdettävä käymään tänään hesassa.. Lähdetkö mukaan..

Moi taasen,odotan jo innolla että pääsen matkaasi maisemia katteleen....Kurjia nää sunnuntai-illat kun aamulla pitää taas lähtee aikasin, mut onneks torstai on vapaa.....odotan niin kesälomaa, ettei työt hirveesti kiinnosta.....

Hei hei Tiitu. Kotona vapaata vietän itsekin. Tosi kylmää.. Kävelin just kaupungista kotio. Huomen olis töissä käytävä.. Sohval makaan ja txttv luen.. Tule viereen.. Suutelen ja hyväilen.. Puristan tiukasti itseäni vasten.

Hei vaan. Just lopetin työt. Vasta ma seuraavan kerran. Nyt on aikaa vaikka kuinka.. Oletko käynyt ilonassa katsomassa meininkiä. Minä en kyl jaksa lähteä. Jos nauttisi koti-illasta.

Hei, en ole käynyt ilonassa. Millanen meininki siellä yleensä?
En mäkään jaksanut lähtee viikonloppuna mihinkään,huilaillu vaan.....Ja huomenna sit pirteenä töihin...

Yhteistyössä