Etelä-Savosta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä minäkin toivon. Ei meinaa täällä poikakodissa uni tulla.. Tahtoisin niin tulla ja rutistaa Sinut kainaloon.. Silitän ja suutelen.. Hyväilen selkää pakaroita ja reisiä.. Väriset ihanasti.. Pelkkä ajatus Sinusta saa minun mielikuvituksen valloilleen.. Meidän täytyy järjestää tapaaminen.. Jollain tavoin.. Smack..

Moi, täällä töissä ollaan. Saitkos nukuttua viime yönä, minullakaan ei meinannut uni tulla kun mietin mitä kaikkee vois sun kanssa tehda. Kun pääsis edes kainaloon....
Mielikuvitus lentää hurjana...Järkätään jotenkin tapaaminen...Pusuja...

Tervehdys täältä helsingistä. Reilu 2 tuntia niin pääsee pois päin.. Mukavaa olis nukahtaa viereesi ja samoin aamul herätä siitä.. Kyllä ne jotain keksitää et nähdään.. Smack Sinulle..

Hei vaan.. Niin tuli tämäkin päivä iltaan.. Aamul uudestaan.. Lähde mukaan.. Käydään hesassa.. Iltapäiväl ollaan takas.. Saat tehdä mulle mitä haluat.. Suutelee ja hyväilee takaisin.. Smack.

Moi, olisin lähteny mukaan, mut kun oli noita huoltokatkoksia niin en päässy kirjottelee kun vasta nyt.
No kyl kait sä vielä uudestaan meet sinne. Huomenna en ole maisemissa kun pitää lähtee Jyväskylään päin.
Pusuja.....haleja....

Hei Sinä Ihanaiseni. Joo tuo tauko sotki hiukan.. Kyllä mä siellä käyn ja muuallakin.. Millä menet jyväskylään.. Harmi kun ei ole sinne menoa.. Olisin vienyt mukana. Tule suutele ja ota minut.. Kaipaan Sinua.. Smack.

Moi täällä ollaan taas. Viikko ollaan saatu alkuun. Oisko meidän joku päivä tavattava vaikka siellä torilla, yrittäisin jotenkin päästä sinne.
Suutelee ja puristaa sinua tiukasti...

Hei hei Ihanaiseni. Tuo kuulostaa kyllä hyvältä.. Tämän vkon olen töissä ja jotenkin maisemissa. Sitten 2 vkoks lomalle lappiin.. Tosi mukavaa olis nähdä ja kohdata Sinut.. Smack.. Rutistaa ja maistelen joka puolelta.. Ihana..

Hei hei.. Niin vaan tuli ilta taas. Aika väsy olo päivän pakerruksen jälkeen. Missä kahvilassa tapaat käydä silloin kun torilla käyt.. Tahtoo tavata Sinut.. Nyt tekee mieli suudella ja pitää hyvänä.. Tutkia käsin vartaloas ja maistella.. Väriset ihanasti..

Moi, juu aika raskas päivä oli. Ja vielä niin kuumakin, no ei pidä valittaa, mut tietysti sit kun loma alkaa ilmatkin muuttuu. Torilla käyn milloin missäkin kahvilassa, ei mulla ole suosikkia. Missäs sie? Lähdetkö jo viikonloppuna sinne lappiin? Eiks me keretä nähdä ennen sitä :(
Taas ois iso halipula ja pusupula....kuvittelen et ollaan jo päästy sänkyyn asti, ollaan aivan alasti, tunnut ihanalta,
hyväilen sinua jokapuolelta....

Huomenta Tiitu. Pe iltana myöhään lähden ajamaan pohjoiseen. 2 vko siel olen sukulaisten luona. Kyllä me ennätetään viel nähdä.. Pe aamuna.. Smack.. Minäkin käyn milloin missäkin.. Kunhan kahvia vain on.. Yhdessä en oikein usein vieraile koska hänellä on se kofeiiniton kahvi. Tulen aivan kiinni Sinuun ja puristan itseäni vasten.. Suudellaan ja kielemme leikkivät. Hyväilen käsin vartaloas ja näykin samal kaulaa.. Tunnut tosi hyvältä.. Tunnen reittäsi vasten kuinka reagoin.. Ihanaa..

Heippa, pääsin viimein kotiin. Huh huh olipa rankka päivä. Ja aamulla takas.....En ole aamupäivällä Mikkelissä niin se näkeminen ei käy...mut jos vaikka myöhemmin illalla....
Eiks me voida kirjotella sit kahteen viikkoon....? Ei voi olla totta, miten tulen toimeen ilman sua... :(
Ikävä tulee, tai jo nyt on.

Hei.. Ihanaa kuulla Sinusta.. Kyllä me kuullaan ja ollaan niinkuin tähänkin asti.. En minä minnekään häviä. Käyn vain kats keskiyön aurinkoa.. Ensi yönä lähden ajamaan..

Hei Sinulle Tiitu. Lähtö lähenee.. Näkisinpå Sinut edes vilkuttamassa minulle.. Nyt kaipaan läheisyyttäsi ja käsiasi.. Hyväile ja suutele minua.. Tahtoo nauttia kanssasi.. Sohval makaan ja odotan Sinua.. Ihanaiseni.. Smack.

Hei,no voi sinua kun sinun pitää lähteä...no loma tekee varmaan ihan hyvää. Mut on sulla karmee ajaminen, ajatko ihan yhtä soittoa?
Minäkin kaipaan kovasti sinun kosketustasi,puristan sinua lujasti, suutelen kiihkeästi,hyväilen hellästi,voi kun olisin jo vieressäsi. Nautittaisiin rauhassa toisistamme.
Pusuja....

Yhteistyössä