että mä olen tyhmä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amoraalinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amoraalinen

Jäsen
01.01.2010
348
0
16
tilanne on siis tämä: meillä on ollut pieni tauko petihommissa ja eilen aamulla mulle sitten iski valtava halu päälle. kaikki lapset ovat kotona joten päivällä asialle ei voinut tehdä mitään. no mä sitten sitkuttelin päivää eteenpäin vain yksi asia mielessäni ja mietin miten viettelen miehen illalla kun lapset ovat nukkumassa.. :p alkuillasta meille tuli miehen kanssa pientä näkemyseroa eräästä asiasta ja riidaksihan se meni. :/ mulla on sellanen paha tapa että mä en vaan osaa pitää suutani kiinni vaikka tiedän jo sanoessani että siitä seuraa enemmän haittaa kun hyötyä. eilenkin olisin voinut olla hiljaa tai ainakin jättää asian syrjään mielipiteeni sanottua, mutta ei.. :headwall: pitää aina saada se viimeinen sana. no voitte arvata viettelinkö miehen eilen.. mä menin äkäisenä nukkumaan ja vielä äkäisemmäksi tulin kun tajusin yksin maatessani että ne halut ei ollu hävinnyt mihkään.. ylpeys ei vaan antanut periksi mennä miehen kainaloon, vaikka kuin halutti. tässä se taas nähtiin: tyhmästä päästä kärsii koko.. |O

Yhteistyössä