että mua korpee "naapurin" kommentti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
niiden vuosikas poika tuli yhtäkkiä meidän pihaan (niiltä meille n50m) ja oli menossa meidän koiran luokse. Ehdin pihalle ennen ehti sen luokse. Koira ei oo pahansuopainen, mutta sen verran touhukas että kaataa vuosikkaan mennen tullen. Isäntä tuli hetken päästä perässä ja tuumas että jos koira jotain tekee niin antaa sille sähköä. Teki mieli sanoa, että voisit itse katsoa sen lapses perään ettei noin vaan "kuljeskele" (isäntä itse oli omalla pihalla hommissa, mutta ei ilmeisesti katsonut ollenkaan perään).

varmaan huolestui, mutta ei oo ole naapurilla oikeutta sanoa noin. Ehkä ei ajatellut sanomisiaan. Hänen vastuullaan on hänen lapsi, ja teidän pihassa saa teidän oma koira olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niiden vuosikas poika tuli yhtäkkiä meidän pihaan (niiltä meille n50m) ja oli menossa meidän koiran luokse. Ehdin pihalle ennen ehti sen luokse. Koira ei oo pahansuopainen, mutta sen verran touhukas että kaataa vuosikkaan mennen tullen. Isäntä tuli hetken päästä perässä ja tuumas että jos koira jotain tekee niin antaa sille sähköä. Teki mieli sanoa, että voisit itse katsoa sen lapses perään ettei noin vaan "kuljeskele" (isäntä itse oli omalla pihalla hommissa, mutta ei ilmeisesti katsonut ollenkaan perään).

Miksi et kommentoinut? Mä olisin sanonut että jos meidän pihalle eli koiran reviirille tullaan niin se saa touhuta omalla tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja -s-:
No eiköhän se koira saa ihan rauhassa omalla pihallaan olla ja jos jotain sattus lapselle tekemään niin isän vastuullahan se ois kun yksityisalueelle tullut.

niinpä, mutta otti vaan jotenkin niin syvälle kipeetä tuollanen kommentti )c= niin ja tosin oma koira oli kiinni ei vapaana (en huomannut sitä ekaan viestiin laittaa)

No eiköhän se koira saa ihan rauhassa omalla pihallaan olla ja jos jotain sattus lapselle tekemään niin isän vastuullahan se ois kun yksityisalueelle tullut.

Koiran omistaja kyllä vastaa, mutta se ei ollutkaan pointti. Mä olisin täräyttänyt isännälle jotain takasin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Koiran omistaja kyllä vastaa, mutta se ei ollutkaan pointti. Mä olisin täräyttänyt isännälle jotain takasin!

Niin no lähinnä tarkotin sitä että isän oma moka ois ollut jos jotain sattunut. Eli ei koiran syy. Toki toi ois takasin kommentointia vaatinut. Mutta mä oon ite ainakin semmonen että jos joku jotain ton tyylistä laukoo niin aluksi häkellyn enkä älyä mitään heti vastaan sanoa. Sit vasta ku tilanne on ohi niin tajuaa että hitto kun ois hoksannut niin ja niin sanoa.

No just! Tottakai koira saa olla omalla pihalla rauhassa vaikka naapureilla sattuu lapsia olemaankin. Typerä kommentti muutenkin, paljonpa se lohduttaa lahdata se koira siinä vaiheessa jos jotain on jo tapahtunut.

Yhteistyössä