Että mua sitten tympii meidän opettaja

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Sanoin hänelle viime viikon torstaina, että mun pitää mennä kattomaan yhtä kesätyöpaikkaa ja en sen takia pääse tunnille. Opettaja sitten sanoi, että enkö mä voinut ilmoittaa sitä aiemmin. No sanoin, että sain itsekin vasta tietää, että sinne pitää mennä käymään.

Oli opettaja sitten sanonut muille luokkalaisille, että ei jaksa taistella aikuisen ihmisen kanssa ja että jokainen löytää edestään.

Siis mikä meni ohi opettajalla???? |O |O |O |O Sanoin selvällä suomenkielellä, että pitää mennä kattomaan yhtä kesätyöpaikkaa. Hyvähän se on suutaan soittaa, kun itse saa palkan ja on vielä mieskin pitämässä sitä taloutta yllä. :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Hyvähän se on suutaan soittaa, kun itse saa palkan ja on vielä mieskin pitämässä sitä taloutta yllä. :kieh: :headwall:

miten nämä asiat liittyy mitenkään tuohon edellä mainitsemaasi tilanteeseen?? :O

opettaja ei ole kovin hyvä opettaja jos sille on yksi ja hailee kuka istuu tunnilla ja kuka ei. mä en henk.koht. palkkaisi työntekijää, jos kävisi ilmi että se lintsaa koulusta tullakseen työhaastatteluun. työhaastattelulle toinen ajankohta tai sit korvaat muuten sen tunnin minkä olet koulusta pois.

Kyllä nuo opet sit joskus on niin tyhmiä, vaikkakin en sun pointtia ihan hoksannut! Meillä kyllä yleensä ovat olleet joustavia tuollasissa ja muissakin yksityisasioissa. Ollaan kyl saatu aika hyvin pakollisia menoja sumplittua. Ymmärtäväisiä ovat olleet :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvähän se on suutaan soittaa, kun itse saa palkan ja on vielä mieskin pitämässä sitä taloutta yllä. :kieh: :headwall:

miten nämä asiat liittyy mitenkään tuohon edellä mainitsemaasi tilanteeseen?? :O

opettaja ei ole kovin hyvä opettaja jos sille on yksi ja hailee kuka istuu tunnilla ja kuka ei. mä en henk.koht. palkkaisi työntekijää, jos kävisi ilmi että se lintsaa koulusta tullakseen työhaastatteluun. työhaastattelulle toinen ajankohta tai sit korvaat muuten sen tunnin minkä olet koulusta pois.

No totta kai mä korvaan sen. Mun oli pakko mennä siihen aikaan sinne, että siellä mahdollisessa työpaikassa on joku muu kuin se hoidettava paikalla. Jos olisin ollut koulussa myöhempään, niin ei olisi onnistunut homma sen työpaikan kannalta.

Se opettaja ei tunnu muutenkaan ymmärtävän sitä, että meistä opiskelijoista kukaan ei pyöri rahoissa. Se on huomattu ennenkin.

Sanoin hänelle viime viikon torstaina, että mun pitää mennä kattomaan yhtä kesätyöpaikkaa ja en sen takia pääse tunnille. Opettaja sitten sanoi, että enkö mä voinut ilmoittaa sitä aiemmin. No sanoin, että sain itsekin vasta tietää, että sinne pitää mennä käymään.

Oli opettaja sitten sanonut muille luokkalaisille, että ei jaksa taistella aikuisen ihmisen kanssa ja että jokainen löytää edestään.

Siis mikä meni ohi opettajalla???? |O |O |O |O Sanoin selvällä suomenkielellä, että pitää mennä kattomaan yhtä kesätyöpaikkaa. Hyvähän se on suutaan soittaa, kun itse saa palkan ja on vielä mieskin pitämässä sitä taloutta yllä. :kieh: :headwall:

Ei meillä ainakaan sais olla tunnilta tuollaisen syyn takia pois. :whistle:
Tosin ymmärrän kyllä ketutuksesi.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mutta ethän sä voi olla oikeasta työpaikastakaan pois sen takia että meet toiseen paikkaan työhaastatteluun

No on mun mielestä eri asia tuo. Ja kyllä korvaan ne tunnit, että mikä on ongelma opettajan mielestä?

mutta ethän sä voi olla oikeasta työpaikastakaan pois sen takia että meet toiseen paikkaan työhaastatteluun

No on mun mielestä eri asia tuo. Ja kyllä korvaan ne tunnit, että mikä on ongelma opettajan mielestä?

koulu on sun tän hetkinen työpaikka

Se opettaja ei tunnu muutenkaan ymmärtävän sitä, että meistä opiskelijoista kukaan ei pyöri rahoissa. Se on huomattu ennenkin.

no nyt en kyllä tätäkään taas ymmärtänyt... miten opettajan taloudellinen tilanne liittyy tähän asiaan?

no nyt en kyllä tätäkään taas ymmärtänyt... miten opettajan taloudellinen tilanne liittyy tähän asiaan?

Ei kai kukaan sanonut opettajan taloudellisesta tilanteesta mitään.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:

Hyvähän se on suutaan soittaa, kun itse saa palkan ja on vielä mieskin pitämässä sitä taloutta yllä.

Hyvähän se on suutaan soittaa, kun itse saa palkan ja on vielä mieskin pitämässä sitä taloutta yllä.

niin siis täh? että kuinka tää opettajan palkan saanti ja vielä mieskin siellä kotona liittyi siihen, että ap:n piti päästä työhaastatteluun??

Inhottavaahan toi on jos opettaja ei tajua että jollakin sitä on koitettava elää kesälläkin ja jos kerta muu aika ei työpaikan puolesta oo käynyt.
Onneks mun vanhassa koulussa opettajat kyllä ymmärsi moisisa. Tosin meillä sitten taas oli kaikenmoisia projekteja keväisin niin paljon ettei paljon kesätyöpaikkoja ollut haettavissa, ne kun alko sillon iun meillä projektit sen kun jatku.

Miten lyhyellä varotusajalla sait tietää sen haastattelun? Ja olisko teillä just sillä tunnilla ollut jotain sellasta, mitä ei voi myöhemmin oppia/opiskella itsenäisesti?

No jaa. Oli AMK:ssakin läsnäolopakko, mutta työhaastettelu oli jopa opettajien mielestä niin tärkeä asia, että sen takia sai olla poissa, varsinkin jos asiasta etukäteen ilmoitti. Ja poissaolot nyt on muutenkin opettajan ja opiskelijan välinen asia, joista on minusta epäammattimaista opettajan koko luokalla puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Inhottavaahan toi on jos opettaja ei tajua että jollakin sitä on koitettava elää kesälläkin ja jos kerta muu aika ei työpaikan puolesta oo käynyt.

Juuri näin. En ymmärrä näitä kommentteja, joita jotkut ovat tässä laukoneet. Kyllä opettajankin pitäisi ymmärtää että ihmisen täytyy elää kesälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
No jaa. Oli AMK:ssakin läsnäolopakko, mutta työhaastettelu oli jopa opettajien mielestä niin tärkeä asia, että sen takia sai olla poissa, varsinkin jos asiasta etukäteen ilmoitti. Ja poissaolot nyt on muutenkin opettajan ja opiskelijan välinen asia, joista on minusta epäammattimaista opettajan koko luokalla puhua.

peesi..

Meillä oli lukiossa jopa niin et Autokoulu kuului kurssijärjestelmään eli autokoulusta sai 1 kurssin. Tosin se meni pakosti aina päällekkäin jonkun muun kurssin kanssa ja sit kaikki opettajat aina manas kun joutu olemaan pois. Ainoastaa kirjalliset ja inssi oli hyväksyttäviä poissaoloja.

jos mä olisin opettaja niin ilman muuta työhaastatteluun pääsee ihan luvan kanssa.

voi olla siitäkin, että ope on aina yhden henkilön kohdalla joustanut ja joustanut ja joustanut. Jossain kohtaa se mitta vaan voi tulla täyteen, kun yhdelle pitäisi aina antaa joka asiassa erivapauksia.

En tunne ap:tä, eli tuo ensimmäinen kappale oli pohdintaa yleisellä tasolla, eikä niinkään ap:lle kohdistettu.

Tai sitten opella oli huono päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja selittäkää nyt tyhmälle:

niin siis täh? että kuinka tää opettajan palkan saanti ja vielä mieskin siellä kotona liittyi siihen, että ap:n piti päästä työhaastatteluun??

Kun hänellä on itsellä vakituiset tulot ja mieskin tuomassa tuloja, niin ei taida ymmärtää, että mä en likan kanssa elä kesällä pyhällä hengellä. Se on niin helppo soittaa suutaan, jos itsellä on tosiaan kesälläkin niitä tuloja.

Yhteistyössä