Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No olen saanut lapsen ja kummasti on kaksi syöpään sairastumista vienyt elämästä aikaa.
Joo enhän mä ole mistään valmistunut. Muuten vain olen ylioppilas ja suurtalouskokki.
Eli olet ikäs ollu opiskelija tai kotiäiti tai saikulla? Hmm, eli aika pitkästi tuilla elelyt, eikö totta? Montako vuotta olet nauttinut Kelan tukia pääasiallisena toimeentulonasi viimeisen 15 vuoden aikana?
Viimeisen 15 vuoden ajan? Mä olen olen 15 vuotta sitten ollut 16v. ja ihan vanhempien vastuulla.
Olen mä töitäkin jonkun verran tehnyt ja teen koko aika opiskelujen ohessa. Mä en vain voi mitään sille, että olen sairastanut. Turha syyllistää mua siitä.
16 v lukio-opiskelija saa kelalta opintotukea, jos muistan oikein.
Opiskelujen aikana saat opintotukea vaikka jonkin verran töitä tekisitkin.
Ilmeisesti sairasteltuasi sait kelalta tukea myös?
Äläkä viitsi vääntää skeidaa syyllistämisestä! Missään en ole väittänyt että sun vikas kun sairastat, vaan kyse oli TUISTA!!!
Että montako vuotta olet kelalta tukia saanut ja onko ihan asiallista silloin valittaa muutamasta tuettomasta päivästä.
Ja toistan, älä heittäydy marttyyriksi. Toistan, etten syytä sua sairastelusta. Syytän sua siitä, että kehtaat valittaa vaikka olet varmaankin kelalta kuitenkin tukia saanut, vaikka nyt elokuulta aina joku päivä maksamatta jääkin. Eli suhteutan asiaa.