Että ottaa mies aivoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamelia kukkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamelia kukkanen

Vieras
Sorry, ihan pakko avautua, ottaa niin päähän!

Illalla mies oli pojan kanssa futismatsissa, pienemmät jo nukkumassa.

Laitoin sillä aikaa meille iltaruuan, vähän nättiä päälle, meikkiä jne.

Vietettiin siinä ihan kiva ilta ja mies ilmoitti, että täytyy lähteä nukkumaan (hänellä työpäivä tänään).

Minuakin väsytti, ja sanoin tulevani myös kohta perässä. No, siinähän kävi niin, että nukahdin sohvalle sillä aikaa kun kuulin miehen vielä olevan hammaspesulla jne.

Heräsin siitä parin tunnin päästä, kun havahduin siihen, että mies kolistelee keittiössä. Olin menossa nauraen keittiöön (hassua kun nukahdin sohvalle) ja huomasin miehen olevan pahalla tuulella. Tämä ärähti, ettei saanut unta ja meni veskiin. Lähdin ylös nukkumaan, mies ei tullut.

Aamulla heräsin lasten kanssa (mies vaihtoi makkariin nukkumaan sohvalta) ja annoin tämän nukkua. Kun heräsi, huomasin heti, että jokin on vinossa.

Ei kuulemma ymmärrä sitä, että miksi minä menen nukkumaan kun hän katsoo telkkua, mutta kun hän lähtee nukkumaan, minä jään katsomaan telkkua. Yritin siinä selittää, etten jäänyt katsomaan telkkua - olin tulossa ihan juuri perässä, kunhan toinen saa hampaansa pestyä jne. että pääsen itse hammaspesulle, mutta että ihan oikeasti nukahdin sohvalle. Telkkukin oli mennyt itsekseen kiinni jne. Ei kuulemma usko, ei mene hänen päähänsä, hän ei nukahtaisi jne. Ja mitä enemmän yritän selittää, sitä enemmän hermostun, eikä keskustelua johda mihinkään.

Hyvä varmaan, että lähti töihin, mutta että ottaa AIVOON!

No kyllä nyt pienestä pitää mielensä pahoittaa ja riitaa vääntää. Onks teillä sama yhteiset lelut hiekkalaatikolla vai kummallakin omat? Kasvun paikka molemmat!

Etkö pahoittaisi mieltäsi, jos mies vaan ilmoittaa ettei usko? Ja minusta muutenkin suuttui ihan naurettavasta asiasta, ja kyllä sellainen harmittaa minua.

Me pestään sähköhammasharjalla, joten yhtä aikaa peseminen ei onnistu.

Ja tietty luuli saavansa seksiä - eikä mulla ollut aikomus "olla antamatta", mutta nyt selvästi luulee, että jäin juuri siksi alas.

... sulle kommentti,me ei tiedetä mitä tässä on taustalla, onko taustalla se että mie on kokenut seksuaalista torjuntaa kauan ja siksi reagoi niin vahvasti yhteen kertaan!

hän voi aidosti kokea että aloittaja tahallaan missasi mahdollisuuden rakasteluun!

Kyllä muakin harmittaa jos puheista ja muista sutinasta tule selväsksi että illalla harrastetaan(yleensähän vaan joko on tai ei) no joka tapauksessa juurikin tuo antaa ymmärtää-> alkaa koisaamaan. Kyrsiihän se kun pitäis alkaa käteen vetämään kun viritellyt ajatuksensa kuumaan seksiiin.

viisikymppinen isoäiti sinulle tämä:

Me ei tiedä montako kertaa ap on miehen seksuaalisesti torjunut, tai montako kertaa mies on kokenut tulleensa seksuaalisesti torjotuksi-> jos niistä ei puhuta niistä kertyy pahaolo,joka purkaantuu tilanteessa mikä nostaa ne tunteet pintaan.

Kyllä se voi olla oikea ongelma,vaikka tuosta tekstistä saa sen kuvan että molemmat tuittuilee turhaan!

Suosittelen suoraa sanallista viestintää, tyyliin: Kulta haluaisin vähän halia sun kans, tuletko viereen?
Tai jälkikäteen, sori oisin kyllä halunnu eilen sekstailla, mut nukahin.
Ei oo vaikeeta! :)

Kiitos asiallisista(kin) kommenteista.

Lilja - osuit osittain oikeaan. Meillä on ongelmana ajan ja energian puute sekä erilaiset vuorokausirytmit. Seksiä on välillä liian vähän, ja mies on kokenut toisinaan ettei minua kiinnosta. Asiasta on puhuttu, joten puhumattomuudesta ei ole kyse. Mutta varmasti se hyvinkin on tuossa taustalla, kun mies kilahti.

Ymmärrän jopa häntä! Minua harmittaakin lähinnä se, että jotenkin kuvittelee minun tehneen sen tahallaan, vaikka siitä ei ole kyse.

Ja suorapuhe - juuri noin sanoinkin, mutta mies oli jo vetänyt herneen nenään. Ei tuntunut enää auttavan. Parasta lienee nyt sitten antaa olla rauhassa - toivottavasti olisi jo lauhtunut kun tulee töistä.

Kiitos asiallisista(kin) kommenteista.

Lilja - osuit osittain oikeaan. Meillä on ongelmana ajan ja energian puute sekä erilaiset vuorokausirytmit. Seksiä on välillä liian vähän, ja mies on kokenut toisinaan ettei minua kiinnosta. Asiasta on puhuttu, joten puhumattomuudesta ei ole kyse. Mutta varmasti se hyvinkin on tuossa taustalla, kun mies kilahti.

Ymmärrän jopa häntä! Minua harmittaakin lähinnä se, että jotenkin kuvittelee minun tehneen sen tahallaan, vaikka siitä ei ole kyse.

Ja suorapuhe - juuri noin sanoinkin, mutta mies oli jo vetänyt herneen nenään. Ei tuntunut enää auttavan. Parasta lienee nyt sitten antaa olla rauhassa - toivottavasti olisi jo lauhtunut kun tulee töistä.

Minä olen joskus tuollainen siksi että taustalla on miehen puolelta pitkäaikainen haluttomuus.. siksi oikeastaan tulin ajatelleeksi asiaa.

Yhteistyössä