Että otti taas aivoon miehen lähtö aamulla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos ja näkemiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaisi ajoissa tehdä jotain asialla. Miten niin mies ei ole osannut vauvana hoitaa? Eikö teillä ole ollut samanlainen lähtötilanne? Molemmat ilmeisesti ensikertalaisia oman lapsen hankinnassa. Jos sinä olet oppinut olisi miehenkin pitänyt oppia, oli vauva siten helppo tai hankala.

Selkeästi sun mies pakoilee kaikkia vähänkin hankalia tilanteita.

Alkuperäinen kirjoittaja nakkas pihalle:
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
miehet on persiistä :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: !

peesi

Ihan turha yleistää! Mä en tuollaisiin miehiin ole vielä koskaan törmännyt. Siis mikä ihme mies muka sellainen joka ei omaa lastaan halua/osaa hoitaa?! Onko miehellä joku paha täysraajahalvaus vai miten voi olla ettei lapsen kanssa pärjää? Miten ihmeessä se äiti sitten pärjää sen lapsen kanssa? Mä ihmettelen tätä, että nykyaikanakin vielä naiset paapoo miehiään ja kestää heiltä mitä vain koska he ovat miehiä :headwall:
Hyvää esimerkkiä tosiaan lapsillekin.

no ei jumalauta! Yritä nyt keskustella sen miehes kanssa. Varmasti lapsikin nauttisi isänsä seurasta, ja tekemällähän sitä oppii miehesikin. Mun mies touhuaa kyllä ihan kiitettävästi lapseni kanssa, vaikkei ole biologinen isä. Ja en voisi muuta kuvitellakaan. Mä en halua sellaista tilannetta, että lapsi sitten aikuisena ajattelee, että se isäpuoli on vaan äitin epämiellyttävä miesystävä. Teillä tietenkin hieman eri tilanne kun kyseessä on kuitenkin ISÄ!

Yhteistyössä