Että sellainen "idoli"...Suututtaa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt fani

Vieras
Ihan uskomatonta, onkohan kaikki julkkikset tämän kaltaisia???

Olen kuunnellut erästä suomalaista bändiä jo todella pitkään, n. 10 vuoden ajan. Nuorempana ihan fanitin, nykyään fanitus on vain musiikin kuuntelua.
Noh, muutama päivä sitten olin yhdessä kuppilassa ja tämä "idolini" sattui myös olemaan siellä. Minä tietenkin parin siiderin rohkaisemana menin hänen luokseen juttelemaan. Aluksi tämä mies kuulosti oikein mukavalta ja oli otettu kun kerroin että olen pitänyt heidän bändistään usean vuoden ajan. Hän kyseli mitä mieltä olen uudesta musiikista ym. No, loppujen lopuksi homma meni siihen että tämä mies alkoi vonkaamaan minua jatkoille, sanoi että veisi minut mielellään hotellihuoneeseen, kotiin kun ei voi viedä (hänellä on nainen ja lapsi)! Minä olin aivan pihalla. Sanoin miehelle että seurustelen itse ja minulla on lapsi ja etten ole kiinnostunut. Siihen mies vain totesi että eihän kenenkään tarvitse tietää, ei hänenkään naisensa tykkäisi jos tietäisi!!
Voi että minua harmittaa, olen kuullut moneltakin että omien "idolien" kanssa ei kannattaisi jutella sillä heistä ei halua sellaista kuvaa, miehiähän ne nekin on..mutta että kylläpä ärsyttää!!! Tuntuu että koko bändistä meni maku kun mies olikin ihan kusipää. Taitaa tuo mieskin käyttää teini-ikäisiä tyttöjä melko hyvin hyväkseen tuskin ne tytöt tuollaisesta kieltäytyy...

Oisin kyllä lähtenyt mukaan, riippuen tietysti viehättääkö ko. henkilön ulkonäkö vai liittyykö fanitukseni pelkästään yhtyeen musiikkiin. Mutta kuka julkkis oli kyseessä? Sano yks niiden biiseistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Höpö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
No kerro nyt meille mikä bändi :wave: :D

No en taida, 7päivään toimittajat selaavat varmaan tätäkin foorumia ahkerasti..

Ei niillä ole aikaa kykkiä täällä kuukausia bongaamassa "jotain".

Niinhän sitä luulis..

Höpö höpö. Tuskin edes satunnaisesti. Ja jos olisit oikeasti toimittaja, olisit ihan hiljaa vaan ja "bongailisit", leipä on nääs siitä kiinni. Sä et ole kuullut bändiläisten suojelupyhimyksestä.

Hohhoi sentään, kun minä hilluin teininä ympäripäissäni virtain rantarockissa, erään nimeltämainitsemattoman bogart co-yhtyeen eräs nimeltämainitsematon kitaristi vinnie lane vonkasi ottamaan suihin joten se siitä......

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lauri Tähkä?
Rasmuksen Lauri?
Jonne Aaron?
Sturm und Drangin laulaja?
Jouni Hynynen?

Sturm und Drang :) Tää oli paras! Jätkähän ei taida olla edes täysikänen et oli siis baarissa juomassa ja kotona puoliso ja lapsi.... Eikä taida Jonnellakaan perhettä olla?

Alkuperäinen kirjoittaja siks en koskaan halua idoleitani tavatakkaan!:
Hohhoi sentään, kun minä hilluin teininä ympäripäissäni virtain rantarockissa, erään nimeltämainitsemattoman bogart co-yhtyeen eräs nimeltämainitsematon kitaristi vinnie lane vonkasi ottamaan suihin joten se siitä......

otitko?

elätkö pumpulissa? jos sulla on lapsikin niin ei luulis sun olevan niin lapsellinen että elät vielä idolien suhteen vaaleanpunaisissa unelmissa :D

eiköhän ne oo ihmisiä siinä missä muutkin.. osa julkkiksista on tuollaisia, osa ei..