L
"Lisko"
Vieras
Söit itse lapsen nähden karkkia ja lupaat antaa "pienen annoksen jogurttia"? On sullakin kultapieni vähän realiteetit hukassa ja matkaa kypsään vanhemmuuteen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi apua! Tää kuulostaa juuri semmoiselta meiningiltä jota näen TOD paljon työssäni. Tehdään lapsia joka ikisen pikasuhteen kanssa ja sit on näitä "kypsiä" äitipuolia ja he ovat kuvioissa hetken kunnes tulee taas uusi ja uusi ja uusi. Ei ole ihme etteivät lapset osaa kiintyä, keskittyä ja välittää kun ihmiset ja tilanteet muuttuvat kokoajan. Ei ole sääntöjä, ei turvaa, ei mitään! Se on surullista.
Muutamassa kohdassa pidin sua kyllä ihan järkevänä mutta muutamassa kuulostit taas todella lapselliselta, ja olethan kyllä tosi nuori. Et kai ihan oikeasti halua perhettä tuollaisen tyypin kanssa? Joka ei selvästikään klaaraa miten lapsia kasvatetaan. Ei lisää lapsia noin kypsymättömälle ihmiselle ennenkuin tajuaa kasvaa aikuiseksi! Ja muutenkin, jos olette seurustelleet vuoden alusta, et kai meinaa noin lyhyen suhteen jälkeen tehdä lapsia? Ei muutenkaan vaikuta kovin tasapainoiselta suhteelta.
Susta tulee varmasti hyvä äiti. Se mitä kerroit omista näkemyksistäsi ja mitä kasvatusoppeja olet kotonasi saanut vakuutti että susta tulee hyvä äiti kunhan saat itsevarmuutta (tasapainoisessa parisuhteessa ja äitinä ei itkemällä saada tahtoa läpi vaan kompromisseilla ja puhumalla!) ja varmalla pohjalla olevan parisuhteen.
Jos pysytte yhdessä niin toivottavasti selvitätte lapsenkasvatukseen liittyvät ongelmanne, koska jos saatte omia lapsia, niin törmäätte samoihin ongelmiin ja sitten ne vasta isoilta tuntuvatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä ymmärrän;24716206:Mä en hyväksyisi vierasta lasta noin nuorena ja jos mulla itselläni ei olisi vielä lapsia. Kyllä mä haluan olla ensin se tärkein miehelle jonkin aikaa ennen lapsia, enkä myöskään halua mitään "valmista pakettia" missään nimessä.
Ap, olet nuori ja sulla on elämä edessä, älä jää äitipuoleksi tuohon tilanteeseen, elämässä on paljon mielenkiintoisempiakin asioita olemassa kuin olla nuori äitipuoli vieraalle lapselle, tajuat sen myöhemmin. Moni arvostelee sun toimintaa ja epäkypsyyttä, mutta sä olet vasta 20v eikä sulla ole lapsia, joten mitä ihmettä sun pitäisi olla! Ihan kuin sun pitäisi huomioida ja kasvattaa tuota vierasta lasta kuin äiti.
Ei sun kuulukaan/tarvitsekaan tietää lapsista yhtään mitään, opit sitten jos joskus itse saat lapsia. Sinuna en tuhlaisi nuoruusvuosiani lapsiperheen arkeen äitipuolena hankalassa tilanteessa. Miehiä riittää tässä maailmassa ja ennen kaikkea sellaisia, joilla ei ole ennestään lasta riippakivenä, sellaisen kanssa on paras tilanne muodostaa suhde.