Että tämmöistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja *******:
Onko KAIKKIEN PAKKO jaksaa pyöräillä 20km päivässä??????? Te oi ihanat yli-ihmiset täällä, menkää takaisin koloihinne. En usko, että ap tahallaan haluaa olla tekemättä töitä.

Skootteri ei paljoa maksa. Jos ei ole rahaa, niin sosku auttaa tuommoisessa tilanteessa. Uskoisin että sieltä saisi lainaa noin hyvään tarkoitukseen. Tietty jos palkka ei ole kummoinen, niin en itsekään lähtisi, mutta karenssi täytyy vain hyväksyä.

En jaksanu lukea loppuun, mutta mulla oli työmatka noin 3kilsaa tässä tammikuussa ja poljin pyörällä sen. Kelistä riippuen meni noin 15-20min. matkoihin ja joka kerta v.itutti kuin pientä oravaa oli meinaan sen verran huonot kelit. Joka ikinen ilta olin ihan rättipoikkiväsynyt joten ymmärrä oikeen hyvin sun tilantees.
Nyt ootan minä jännityksellä saanko karenssia. Jouduin jättämään siivoustyön pahan käsi-ihottuman takia ja 2vko:n sairasloman sain. Lautakunta käsittelee sen. Paras kuitenkin kun ei kelvannut mun työtodistus sellasenaan vaan piti hankkia uusi miksi lopetin työn vaikka sopimus oli 1kk tehty ja päättyi juuri samana päivänä kuin jäin sairaslomalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Taikakuu: Saat toimeentulotukena saman rahan mitä olisit saanut kelalta työttömyyskorvausta. Eli rahan puoleen ei huolta. Jatkat vaan ahkerasti työnhakua, toivottavasti löydät pian sopivamman työn. Tsemppiä.

Joo,kyllä täällä pärjätään...Kiitos! Kyllä minä koko ajan kyselen ja käyn mollin sivuilla.. Ja voi olla että muutetaan takasi pohjoseen kun tyttö on koulun käynyt.. Tyttö hakee lukioon.. Kiitos paljon kauniista sanoista... Pahamieli tuli tällä palstalla.. Kiitos sinulle!

Ihme kermaperseitä täällä. Ei pysty hankkiutumaan töihin kun matkaa on 10 km, voi perkele. Sori vaan mode, anna vaikka elinikäinen banni mut tämmöinen saamattomuus on ihan järkyttävää. En viitsi edes alkaa tilittämään millaisia matkoja itse huonokuntoisena kuljin mutta siinähän se kunto nousi samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
PÖLLJÄ
Jos mennään korpeen asumaan niin sitten hankitaan se kortti ja auto tai sitten muutetaan asumaan bussi-juna-aseman viereen. Herää!
Ei voi muuta sanoo...

Eikö hän ole enemminkin fiksu? Hyvin on töitä vältellyt! 40v ja yksi lapsi, eli olisi ehtinyt olla 20 vuotta töissä, ja puhuu jostain kursseista ja yhdestä puuhastelutyöpaikasta.

En ole ennen kieltäytynyt töistä... Teiltä kaikilta tulee vaan oletuksia ja arvauksia vaikka nyt puhutaan tästä kyseessä olevasta paikasta...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä