Ette ikinä usko !!!Mies jäi kiinni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä mä en usko tätä juttua. Toisaalta, pettihän mun ystävän mieskin vaimonsa parhaan ystävän, lapsensa kummitädin kanssa joten... :/

Mikä känny muuten nauhoittaa yli 10 minsaa? Mulla on ollut vaan parin minuutin nauhoitusmahdollisuuksia. Pitänee toivoa pukilta uutta luuria =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:
Niinpä, nyt pihtarit sitten itkee... Kannattais pitää miestä hyvänä niin ei vieraisiin mene!!! FAKTA!

Se, että puolisoonsa & parisuhteeseensa tyytyväinen mies ei mene vieraisiin, on varmaankin fakta.

Mutta vaikka vaimo tekisi kaikkensa, voi mies siltikin olla tyytymätön...ts. se tyytymättömyys on miehessä itsessään, ei siinä mitä puoliso tekee tai jättää tekemättä, ja siksi mies menee kuksimaan toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:
Mut useimmiten kyllä syy on täysin naisissa!! Ei osata arvostaa miestä ja antaa tarpeeksi huomiota ja tavaraa

Aikuiset miehet kyllä kestää sen vauva-ajankin ihan puolisonsa vierellä, lapset ovat sitten juttu erikseen!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ehkä mä en usko tätä juttua. Toisaalta, pettihän mun ystävän mieskin vaimonsa parhaan ystävän, lapsensa kummitädin kanssa joten... :/

Mikä känny muuten nauhoittaa yli 10 minsaa? Mulla on ollut vaan parin minuutin nauhoitusmahdollisuuksia. Pitänee toivoa pukilta uutta luuria =)

En sinänsä ota kantaa, mut esim mun ikivanha-pas*a ericson nauhotti iiihanan puhelun jos toisenkin... ja nokian monet uudet ekee saman, tosin kaiketi muistikortin kapasiteetilla saattaa olla osuutta asiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
mutta en usko todeksi. Jos minua olisi tänään noin petetty niin en todellakaan istuisi täällä netissä siitä tilittämässä.

En minäkään. Itseäni joskus kohdannut paha parisuhdekriisi ja ei todellakaan tullut silloin mieleen, että tuunpa kaksplussalle siitä kertomaan.

Se on luonne ero. Toiset pitää kulissia ja ei kerro mitään ja toiset purkautuu. Mitä väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

En sinänsä ota kantaa, mut esim mun ikivanha-pas*a ericson nauhotti iiihanan puhelun jos toisenkin... ja nokian monet uudet ekee saman, tosin kaiketi muistikortin kapasiteetilla saattaa olla osuutta asiaan?

Erkkiä mulla ei ookkaan koskaan ollu...muistia pitäis nykyisessä luurissakin olla vaik kui paljo. Tai sitten mä en vaan osaa käyttää sitä :D

tietysti juttu voi yhtä hyvin olla keksitty kuin tottakin, mutta kyllä näitä sattuu jatkuvasti. Meidän kylällä yksi pariskunta on vaihtanut keskenään niin, että toisen perheen mies otti toisen perheen naisen ja päinvastoin, lapsia molemmissa perheissä ja ovat elelleet jo vuosia näin ja sopivat kuulemma paremmin yhteen. Ja vuosi sitten kaksi parasta tuttvaperhettä lapsineen sotkeutuivat toisiinsa niin että toisen perheen mies ja toisen nainen vehtasivat keskenään, kunnes jäivät kiinni ja siinä meni luotto mieheen ja ystävään. Voi vaan miettiä, mistä nämä kaiki johtuvat??? Ja miten kärsii lapset??? Mihin tämä yhteiskunta on menossa??? Sitten näitä tapauksia hoidetaan tuolla koulumaailmassa ja perheneuvolassa ja nuorten vastaanottoryhmässä ja psykiatrisella, kun on hiukan paha olla....voisivat aikuset ihmiset hiukan miettiä, mitä tekevät, ei tarvitse olla niin extremeä kaiken....mutta itsekkyys tuntuu olevan nyt joku trendi, muista viis.

No mä oon niin monta kertaa todennut, että totuus on tarua ihmeellisempää ja lähipiirin elämä jännepää kuin salkkarit, että mulle kyllä uppoaa tämä juttu totena. :) Eikä sillä oikeastaan väliä, onko totta vai ei, riemastuttava tapaus joka tapauksessa. :laugh:

Yhteistyössä