V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:Et oo varmasti pitänyt ukostas huolta, niin tottakai ruoho maistuu paremmalta aidan toisella puolella! Oma moka!
Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:Et oo varmasti pitänyt ukostas huolta, niin tottakai ruoho maistuu paremmalta aidan toisella puolella! Oma moka!
Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:Niinpä, nyt pihtarit sitten itkee... Kannattais pitää miestä hyvänä niin ei vieraisiin mene!!! FAKTA!
Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:Mut useimmiten kyllä syy on täysin naisissa!! Ei osata arvostaa miestä ja antaa tarpeeksi huomiota ja tavaraa
Alkuperäinen kirjoittaja Peluri:Mut useimmiten kyllä syy on täysin naisissa!! Ei osata arvostaa miestä ja antaa tarpeeksi huomiota ja tavaraa
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa lukea koko ketjua:Lähetä se multimediaviestinä miehellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ehkä mä en usko tätä juttua. Toisaalta, pettihän mun ystävän mieskin vaimonsa parhaan ystävän, lapsensa kummitädin kanssa joten... :/
Mikä känny muuten nauhoittaa yli 10 minsaa? Mulla on ollut vaan parin minuutin nauhoitusmahdollisuuksia. Pitänee toivoa pukilta uutta luuria =)
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja sorry:mutta en usko todeksi. Jos minua olisi tänään noin petetty niin en todellakaan istuisi täällä netissä siitä tilittämässä.
En minäkään. Itseäni joskus kohdannut paha parisuhdekriisi ja ei todellakaan tullut silloin mieleen, että tuunpa kaksplussalle siitä kertomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ehkä mä en usko tätä juttua. Toisaalta, pettihän mun ystävän mieskin vaimonsa parhaan ystävän, lapsensa kummitädin kanssa joten... :/
Mikä känny muuten nauhoittaa yli 10 minsaa? Mulla on ollut vaan parin minuutin nauhoitusmahdollisuuksia. Pitänee toivoa pukilta uutta luuria =)
En sinänsä ota kantaa, mut esim mun ikivanha-pas*a ericson nauhotti iiihanan puhelun jos toisenkin... ja nokian monet uudet ekee saman, tosin kaiketi muistikortin kapasiteetilla saattaa olla osuutta asiaan?