Ette ikinä usko !!!Mies jäi kiinni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Toivottavasti sulla on läheisiä jotka voivat auttaa tilanteessa, alkuun varmasti eteenpäin meno tuntuu tuskalta... Hyvä että äitisi tulee tueksi, mutta toivon todella että on myös muita jotka auttavat jatkossa. Lähtikö miehesi siis nyt pois kotoa? Onko tytär kotona...?

Tyttö on nukkumassa, onneksi vasta puolivuotias eikä osaa vielä kaivata isäänsä.

Mä oon joskus ollut vastaavassa tilanteessa, tai en aivan, mut kuulin silloisen miesystäväni äänen toisen naisen kanssa autossa ja ennätin pitkät tovit kuulla ja sain tilanteen selville niin. En kyllä osannut tai tajunnut nauhoittaa, mut enpä semmosta ois tarttennukaan enää siinä vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi ei.onko muuten ollut hyvä mies vai onko paskamaisuutta ollut jollain muulla tavalla ennenkin?jaksamisia teille

Ihan hyvä mies ollut tämän 7 yhteisen vuoden ajan, ei mitään riitoja kummempaa. Nyt alkoi olla nihkeää lapsen syntymän jälkeen , mutta en odottanut että tämä tähän pisteeseen menisi :(. Todella omituista mennä yksin nukkumaan, jos edes saan nukuttua. Mies soittelee ja viestittelee koko ajan, uhkaa jäädä junan alle tai ajaa rekan alle jos en päästä kotiin, mutta ei se niin tyhmä voi olla, vai voiko? En halua että se kumminkaan kuolemaan menee

tuskin se itteään alkaa tappamaan, noi uhkailijat sitä harvemmin tekee. Ja jos nyt annat periksi, niin samaa uhkausta käyttää jatkossakin saadakseen haluamansa. Olisi varmaan ukkolla kannattanut miettiä ennen ku alkoi nusaseen kummitätiä...

Voimia sulle! Koetahan pitää itsestäsi ja lapsestasi huoli ja annan ukon huolehtia itestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
voi ei.onko muuten ollut hyvä mies vai onko paskamaisuutta ollut jollain muulla tavalla ennenkin?jaksamisia teille

Ihan hyvä mies ollut tämän 7 yhteisen vuoden ajan, ei mitään riitoja kummempaa. Nyt alkoi olla nihkeää lapsen syntymän jälkeen , mutta en odottanut että tämä tähän pisteeseen menisi :(. Todella omituista mennä yksin nukkumaan, jos edes saan nukuttua. Mies soittelee ja viestittelee koko ajan, uhkaa jäädä junan alle tai ajaa rekan alle jos en päästä kotiin, mutta ei se niin tyhmä voi olla, vai voiko? En halua että se kumminkaan kuolemaan menee

Tuskin menee mitään tekemään. Uhkailee/Kiristää sinua ei muuuta. Useampia tollasia tapauksia minunkin tielle tullu olen sanonu kylmästi että herra on hyvä ja tekee niin.Älä anna periksi!

tuota munki ukko uhkaili kun jätin sen.jätä ihan omaan arvoonsa noi jutut.kaikkein kamalintahan tuo on jos ei merkinnyt mitään.siis hajotti perheen merkityksettömän asian takia???

Omaa tyhmyyttä se on, jos se niin menee tekemään, miten se kehtaa edes tollasta sulle viestitellä. Ja tuskinpa menee, että elä sinä siitä murehdi. Ite se on asiansa mokannu, ottakoot seuraukset vastaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Liekköhän tosi?!? Jaksamista sulle tulevaan, jos tosi juttu! Kuinkahan kännykällä nauhoitetaan kesken puhelun?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000000155&posting=22000000008820991

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
mutta en usko todeksi. Jos minua olisi tänään noin petetty niin en todellakaan istuisi täällä netissä siitä tilittämässä.

En minäkään. Itseäni joskus kohdannut paha parisuhdekriisi ja ei todellakaan tullut silloin mieleen, että tuunpa kaksplussalle siitä kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NokiaNokia:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Liekköhän tosi?!? Jaksamista sulle tulevaan, jos tosi juttu! Kuinkahan kännykällä nauhoitetaan kesken puhelun?

Tälläsiä puhelimia kyllä löytyy!!!

Minullakin sellainen puhelin on. Valikosta vaan valitaan se nauhoituskohta ja valitaan kohta nauhoita, tai tallenna, mitä siinä nyt lukeekaan, kerran olen käyttänyt.

Mä tiedän että kauan sitten yksi lähelle 40v mies kertoi edellisenä päivänä yrittäneensä tappaa itsensä, muttei onnistunut ja sen jälken tappoi. Mummoni vuokralainen oli ja hän alkoi ihmettelemään miksi valot palavat yötäpäivää ja ruumiinahan mies asunnossa oli. (mummo asui samassa pihass. eri talossa)
Myös itse mummolla käydessä ihmettelin jatkuvia valoja. Kyllä puistatti, kun myöhemmin meni mummolle ja ruumisauto haki ruumiin, samoin naapurit huomasivat tämän

Alkuperäinen kirjoittaja tapahtui 20v sitten:
Mä tiedän että kauan sitten yksi lähelle 40v mies kertoi edellisenä päivänä yrittäneensä tappaa itsensä, muttei onnistunut ja sen jälken tappoi. Mummoni vuokralainen oli ja hän alkoi ihmettelemään miksi valot palavat yötäpäivää ja ruumiinahan mies asunnossa oli. (mummo asui samassa pihass. eri talossa)
Myös itse mummolla käydessä ihmettelin jatkuvia valoja. Kyllä puistatti, kun myöhemmin meni mummolle ja ruumisauto haki ruumiin, samoin naapurit huomasivat tämän
Mutta on eri asia kertoa, että yritti tappaa, kuin että uhkaa tappavansa.
Kyllä itsemurhia tehdään, mutta aika harvoin siitä kerrotaan etukäteen.

Yhteistyössä