Eve Hietamiehen kirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Sain juuri luettua Even uusimman eli Yösyötön, ja tykästyin hänen tyyliinsä. Osasikos joku suositella muitakin Even kirjoja ja kertoa ihan suurpiirteisesti, mistä kyseinen kirja kertoo?

puolinainen oli tosi hyvä kirja, kertoo pariskunnasta jossa naiselle tuli toistuvasti keskenmenoja. Muut kyseisen kirjoittajan kirjat eivät oikein ole napanneet.

Alkuperäinen kirjoittaja puolinainen:
puolinainen oli tosi hyvä kirja, kertoo pariskunnasta jossa naiselle tuli toistuvasti keskenmenoja. Muut kyseisen kirjoittajan kirjat eivät oikein ole napanneet.

Mitkä muut olet lukenut? Mistä ne kertoivat? Olen netistä löytänyt vaan listan kirjailijan teoksista, mutten mitään selostusta siitä, mistä ne kertoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja puolinainen:

Mitkä muut olet lukenut? Mistä ne kertoivat? Olen netistä löytänyt vaan listan kirjailijan teoksista, mutten mitään selostusta siitä, mistä ne kertoo.

Teräsmiehen morsian kirja kertoi erään pariskunnan tuiki tavallisesta elämästä, oli aika sekava kirja. Puujalkakukka kirja kertoi neljän naisen elämästä jotka asuivat kommuunissa, tämä kirja oli vielä sekavampi.
Äitienpäivätyttö kirjaa luin kymmenisen sivua, eikä kiinnostanut lukea enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Puolinainen on itseasiassa masentava kirja. Hyvin kirjoitettu ja omalla tavallaan viihdyttävä, mutta surullinen. Pariskunnan elämä on jatkuvaa keskenmenoa.
Se on joidenkin elämää ja todellisuutta! Ehkäpä Even omaa.

Mä tykkäsin Yösyötöstä sen vuoksi, kun se oli aika erikoinen aihe. Ja kirja oli kirjoitettu ihan niin kuin mies sen olisi kirjoittanut :) .

Oisko teillä suositella mulle jotain muita lapsi- tai perheaiheisia kirjoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Yösyöttö ja Puolinainen OK, mutta mun mielestä Hietamiehen tyyli on turhan kevyt ja kliseinen eikä millään tavalla omintakeinen.
Mikä Riepu sun mielestäsi olisi joku hyvä, peruspalstamammalle sopiva kirja?

Alkuperäinen kirjoittaja koskettiko?:
Puolinainen on itseasiassa masentava kirja. Hyvin kirjoitettu ja omalla tavallaan viihdyttävä, mutta surullinen. Pariskunnan elämä on jatkuvaa keskenmenoa.

Muistaakseni Eve on itsekin saanut useita keskenmenoja :( .

Juu on, sillä vain sanoin, että jos keskenmenot ovat jollekin herkkä paikka niin en välttämättä suosittelisi lukemaan.

Juu on, sillä vain sanoin, että jos keskenmenot ovat jollekin herkkä paikka niin en välttämättä suosittelisi lukemaan.
Tai sitten se on hyvin puhdistava kokemus, jollakulla muulla menee vielä huonommin?

Alkuperäinen kirjoittaja suosittele jotain:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Yösyöttö ja Puolinainen OK, mutta mun mielestä Hietamiehen tyyli on turhan kevyt ja kliseinen eikä millään tavalla omintakeinen.
Mikä Riepu sun mielestäsi olisi joku hyvä, peruspalstamammalle sopiva kirja?

Mä suosittelisin ihan kaikille Heidi Köngäksen Vieras mies ja Jose Saramagon Kertomus sokeudesta -romaaneja. Samoin joka ikisen tässä maassa pitäisi lukea Sofi Oksasen Puhdistus.

Mitään erityista Palstamamma-kategoriaa mä en tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:

Tai sitten se on hyvin puhdistava kokemus, jollakulla muulla menee vielä huonommin?

En luonnollisestikaan puhunut kaikista ihmisistä, kuten edellisestä kommentistani voi päätellä. Varmasti löytyy myös sinun kuvailemiasi tapauksia.

Yhteistyössä