ex-emäntiin pettyny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirlantaa74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tirlantaa74

Uusi jäsen
04.10.2008
6
0
1
APUA!!!!

kertokaa mitä mä teen... mulla on ihana ja rakastava mies joka huolehtii minusta ja mun lapsista erittäin hyvin. mutta.... yks peikko pilee tässä suhteessa. miehelläni on on yks laps jota hän ei saa juuri milloinkaan tavata, lapsen äiti tekee tapaamiset niin hankaliksi. mieheni on masentunut siitä enkä tiedä miten häntä auttaisin. onko jollakin samanlaisia kokemuksia???? :ashamed:

kohtalotoverisi täällä..4,5 TAPASIN MIEHENI ja aluksi mieheni sai poikaansa nähdä,kävi meillä noin puoli vuotta.sitten tapaamiset loppu,en tiedä mikä tuli.pojan äiti ei suostu tapaamiseen lapsen isän ,eli mieheni kanssa.tosin poika nyt murkku,mutta ois ihanaa saada tietää totuus,mikä tuli!Mulla kans mies on joskus aika masentuneen olonen,vaikkei näytäkkään sitä...mitäköhän tekis?täytyy antaa ajan kulua,Koita jaksaa! :hug:

no meillä on sellanen tilanne että isä näkee lastaan sen kotona ja "uusioperhe" ei saa olla mukana. tapaamisia on max. kerran kuussa ja nekin on vaikeesti järjestettävissä. lapsen äiti määrää kaikki säännöt. :(

Yhteistyössä