Ex-homojen ihania ja iloisia todistuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

"Palestiinalaiset jonottivat ruoka-apua Khan Yunisissa Gazan kaistalla. Gazan väestö on joutunut nälänhädän partaalle Israelin estettyä humanitaarisen avun pääsyn alueelle maaliskuussa. Israel päätti sallia rajoitetun ruoka-avun Gazaan, mutta aloitti samoihin aikoihin laajan hyökkäyksen. "

"Palestiinalaiset jonottivat ruoka-apua Khan Yunisissa Gazan kaistalla. Gazan väestö on joutunut nälänhädän partaalle Israelin estettyä humanitaarisen avun pääsyn alueelle maaliskuussa. Israel päätti sallia rajoitetun ruoka-avun Gazaan, mutta aloitti samoihin aikoihin laajan hyökkäyksen. "

"Ainakin 23 ihmistä on saanut surmansa ja kymmeniä loukkaantunut Israelin asevoimien tulituksessa Etelä-Gazassa sijaitsevan ruoka-apukeskuksen lähellä sunnuntaina, muun muassa Britannian yleisradioyhtiö BBC ja yhdysvaltalainen CNN-kanava kertovat palestiinalaislähteisiin viitaten."

Miksi homojen muuttuminen on ihana asia @Echo:lle?
Arvosteleeko @Echo Jumalan luomuksia?
Jos homous on sielun vihollisesta niin syytä siitä sielun vihollista, älä uhria.
Oletko sä ameeba vailla tahtoa? :)
Tai miksei Jumala ole sua pakottanut konservatiivikristityksi?

Sä voit valita, palveletko Jumalaa vai et. Jumala antoi valinnan vapauden.

Miksi homojen muuttuminen on ihana asia @Echo:lle?
Arvosteleeko @Echo Jumalan luomuksia?
Jos homous on sielun vihollisesta niin syytä siitä sielun vihollista, älä uhria.
Heh heh miten hyvä kysymys hihhuli Echolle. Hän on jatkuvasti kujalla uskon asioissa. Minkä lie riivaajan saanut poloinen riesakseen.
Olisi hurahtanut vl:ksi niin aikansa kuluisi lapsilaumansa vellin keittoon.

Heh heh miten hyvä kysymys hihhuli Echolle. Hän on jatkuvasti kujalla uskon asioissa. Minkä lie riivaajan saanut poloinen riesakseen.
Olisi hurahtanut vl:ksi niin aikansa kuluisi lapsilaumansa vellin keittoon.
Koita Alepa joskus itse tulla elävään uskoon, ja lakkaa Jumalan töiden pilkkaaminen ex-homojen kohdalla. Jeesus oli hyvin ankara niille, jotka pilkkasivat Hänen työtään sielunvihollisen töinä.

Lue Raamattua enemmän kuin Hesaria. Ekan sanoma pelastaa, tokan ei.

Mulla ei ole isoimpana hinkuna voittaa väittelyä, mutta sen sanon, että Raamattu ja sitä myötä Jumala on mun kirjoitusten takana. Kuka on sun pilkkasi takana...hmm, mietitään?

Niin olen käsittänyt, että taivas on varattu vain syntisille. Eivät täydelliset ihmiset armoa tarvitse. Siinä asiassa Erikan laulu Syntisten pöytä osuu nappiin. Laulu on luterilaisen kirkon suosiossa.
Parannusta tekeville syntisille.

Jeesus sanoi syntiselle naiselle: Mene, ÄLÄKÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE.

Koita Alepa joskus itse tulla elävään uskoon, ja lakkaa Jumalan töiden pilkkaaminen ex-homojen kohdalla. Jeesus oli hyvin ankara niille, jotka pilkkasivat Hänen työtään sielunvihollisen töinä.

Lue Raamattua enemmän kuin Hesaria. Ekan sanoma pelastaa, tokan ei.

Mulla ei ole isoimpana hinkuna voittaa väittelyä, mutta sen sanon, että Raamattu ja sitä myötä Jumala on mun kirjoitusten takana. Kuka on sun pilkkasi takana...hmm, mietitään?

👎👎

Älä tuputa! t. ei "Alepa" mutta sun uskontuputusjuttuihisi kyllästynyt

Toivottavasti Echo joskus vaikenee tällä palstalla.
Hänen seurakunta lainausmerkeissä on pari pultsaria ja
kotiin kidnapattu aviomies korvatulpat korvissaan.
Ehkä myös ruokakaupan kassa ja pari asiakasta kuuloetäisyydellä.

Toivottavasti Echo joskus vaikenee tällä palstalla.
Hänen seurakunta lainausmerkeissä on pari pultsaria ja
kotiin kidnapattu aviomies korvatulpat korvissaan.
Ehkä myös ruokakaupan kassa ja pari asiakasta kuuloetäisyydellä.
Parempi sekin, kuin iso massa liberaaleja ihmisiä jotka menevät kadotukseen.

Jaa etkö sä tiedä, että sinäkin katoat joskus tältä pallolta?
Puhutaanko nyt kuolemisesta vai kuolemanjälkeisestä elämästä? Mä puhun jälkimmäisestä.

Mutta en jaksa väitellä. Totuus on se, että Jeesus pelastaa ja parantaa tänäänkin, myös seksuaalisesti rikkinäisiä :love:

Pride on sielunvihollisen aikaansaamaa suurta kusetustaaaa.....aaa....

Sen vielä sanon, että nää on 2 eri asiaa:

-Jumalan luoma: kaikki maailman ihmiset. Eivät pelastu, jos eivät ota Jeesusta elämäänsä.

-Jumalan lapsi: uskoontullut kristitty eli pelastettu, eli matkalla Taivaseen.
Tosin meidänkin pitää olla tarkkana, eli ei saa alkaa elää koko ajan synnissä, koska semmonen vie poispäin pelastuksesta. Ja syntiähän on miljoonaa lajia.

Mutta Jeesus on vetämässä miljoonia ihmisiä nyt puoleensa, elämään Hänelle. :)

Yhteistyössä