V
vierailija
Vieras
=estää Hamasia varastamasta ruokalähetyksiä itselleen.Israelilaiset pysäyttävät ruokakuljetuksia ja surmaavat ruokajonossa olevia ihmisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
=estää Hamasia varastamasta ruokalähetyksiä itselleen.Israelilaiset pysäyttävät ruokakuljetuksia ja surmaavat ruokajonossa olevia ihmisiä.
=estää Hamasia varastamasta ruokalähetyksiä itselleen.
![]()
Israel tappoi ruokajonossa olleita palestiinalaisia
Yli 40 kuoli ilmaiskussa kerrostaloon.www.mtvuutiset.fi
"Palestiinalaiset jonottivat ruoka-apua Khan Yunisissa Gazan kaistalla. Gazan väestö on joutunut nälänhädän partaalle Israelin estettyä humanitaarisen avun pääsyn alueelle maaliskuussa. Israel päätti sallia rajoitetun ruoka-avun Gazaan, mutta aloitti samoihin aikoihin laajan hyökkäyksen. "
![]()
Palestiinalaiset jonottivat epätoivoisesti ruoka-apua Gazassa
Palestiinalaiset jonottivat ruoka-apua Khan Yunisissa Gazan kaistalla. Gazan väestö on joutunut nälänhädän partaalle Israelin estettyä humanitaarisen avun pääsyn alueelle maaliskuussa. Israel päätti sallia rajoitetun ruoka-avun Gazaan, mutta aloitti samoihin aikoihin l…suomenkuvalehti.fi
Oletko sä ameeba vailla tahtoa?Miksi homojen muuttuminen on ihana asia @Echo:lle?
Arvosteleeko @Echo Jumalan luomuksia?
Jos homous on sielun vihollisesta niin syytä siitä sielun vihollista, älä uhria.
Heh heh miten hyvä kysymys hihhuli Echolle. Hän on jatkuvasti kujalla uskon asioissa. Minkä lie riivaajan saanut poloinen riesakseen.Miksi homojen muuttuminen on ihana asia @Echo:lle?
Arvosteleeko @Echo Jumalan luomuksia?
Jos homous on sielun vihollisesta niin syytä siitä sielun vihollista, älä uhria.
Niin olen käsittänyt, että taivas on varattu vain syntisille. Eivät täydelliset ihmiset armoa tarvitse. Siinä asiassa Erikan laulu Syntisten pöytä osuu nappiin. Laulu on luterilaisen kirkon suosiossa.Onpahan heteroille enemmän sitten taivaspaikkoja jos homot ei sinne pääse. Mutta eikö ne synnit saa aina anteeksi kunhan ehtii pyytää
Koita Alepa joskus itse tulla elävään uskoon, ja lakkaa Jumalan töiden pilkkaaminen ex-homojen kohdalla. Jeesus oli hyvin ankara niille, jotka pilkkasivat Hänen työtään sielunvihollisen töinä.Heh heh miten hyvä kysymys hihhuli Echolle. Hän on jatkuvasti kujalla uskon asioissa. Minkä lie riivaajan saanut poloinen riesakseen.
Olisi hurahtanut vl:ksi niin aikansa kuluisi lapsilaumansa vellin keittoon.
Parannusta tekeville syntisille.Niin olen käsittänyt, että taivas on varattu vain syntisille. Eivät täydelliset ihmiset armoa tarvitse. Siinä asiassa Erikan laulu Syntisten pöytä osuu nappiin. Laulu on luterilaisen kirkon suosiossa.
Koita Alepa joskus itse tulla elävään uskoon, ja lakkaa Jumalan töiden pilkkaaminen ex-homojen kohdalla. Jeesus oli hyvin ankara niille, jotka pilkkasivat Hänen työtään sielunvihollisen töinä.
Lue Raamattua enemmän kuin Hesaria. Ekan sanoma pelastaa, tokan ei.
Mulla ei ole isoimpana hinkuna voittaa väittelyä, mutta sen sanon, että Raamattu ja sitä myötä Jumala on mun kirjoitusten takana. Kuka on sun pilkkasi takana...hmm, mietitään?
Parannusta tekeville syntisille.
Jeesus sanoi syntiselle naiselle: Mene, ÄLÄKÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE.
Onko tätä ketjua pakko lukea?
Älä tuputa! t. ei "Alepa" mutta sun uskontuputusjuttuihisi kyllästynyt
Ette te ole seurakunta, vaan suurin osa olette ei-uskovia.Nainen vaikene seurakunnassa!
Rohkeasti sanottu.Ette te ole seurakunta, vaan suurin osa olette ei-uskovia.
Naura pois jos se oloasi helpottaa. Sinä ja kaltaisesi ette koskaan saa naista.Vai vapaaehtoisessa selibaatissa...
![]()
Parempi sekin, kuin iso massa liberaaleja ihmisiä jotka menevät kadotukseen.Toivottavasti Echo joskus vaikenee tällä palstalla.
Hänen seurakunta lainausmerkeissä on pari pultsaria ja
kotiin kidnapattu aviomies korvatulpat korvissaan.
Ehkä myös ruokakaupan kassa ja pari asiakasta kuuloetäisyydellä.
Parempi sekin, kuin iso massa liberaaleja ihmisiä jotka menevät kadotukseen.
Naura pois jos se oloasi helpottaa. Sinä ja kaltaisesi ette koskaan saa naista.
Ainut konsti siihen autuuteen on jatkuva 24/7 päivystys mammapalstalla.
Ette te ole seurakunta, vaan suurin osa olette ei-uskovia.
Puhutaanko nyt kuolemisesta vai kuolemanjälkeisestä elämästä? Mä puhun jälkimmäisestä.Jaa etkö sä tiedä, että sinäkin katoat joskus tältä pallolta?