Ex ja uusi muuttavat yhteen. Lapset nähny 3 kertaa. En ymmärrä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen kuulema outo, katkera ja ahdasmielinen kun en pitänyt ajatuksesta, että ex-mieheni ja lasteni isä muuttaa yhteen uuden puolisonsa kanssa, koska lapsemme ja uusi puoliso ovat nähneet vain kolme kertaa toisensa. Nämä kaikki kolme kertaa ovat tavanneet puistossa. Että ehkä noin 6h on uusi kumppani nähnyt ikinä elämässään lapsiamme yhteensä. En vain ymmärrä miksi jo nyt pitää muuttaa yhteen. Tai ymmärrän, että he elävät exäni kanssa omaa elämäänsä nyt, mutta minusta tilanne on ajattelematonta lapsia kohtaan.

Erostamme on 8kk..he ovat tapailleet 6kk. Ex kysyi mitä mieltä olen yhteenmuutosta ja sanoin suoraan, että minusta se on liian nopea muutos taas lasten elämään. Toipuvat vielä erosta. No, olen kuulema varmasti ainoa joka on näin katkera ex ja haluan kuulema vain tahallani estää ex-miestäni jatkamaan elämäänsä eteenpäin. Ehkä sitten niin. Minä olen silti sitä mieltä ettei hän ajattele rakkaudenhuumassaan nyt riittävän järkevästi tätä vaan kiirehtii.

Minä olen lähi..lapset näkee isää 3 vkon välein viikonloppuna. Käytännössä siis elävät uuden kanssa elämää kaksin ja nyt päätyivät yhteenmuuttoon. Minun sydäntä riipii miten kovasti asia voi pistää lasten mielen myllerrykseen ja minä olen se joka tukee ja auttaa heitä jälleen sopeutumaan ja ymmärtämään miksi harvoina isävkonloppuina talossa häärää niin nopeasti heille vieras nainen. Lapset 9v ja 4v. Olenko todella ahdasmielinen kun minun mielestä ex ei ajattele riittävästi muuta kuin omaa parisuhdettaan tilanteessa??:(

Mitä se muuttaisi jos lapsia olisi tavattu enemmän? Jos lapset eivät tykkää äitipuolestaan, se ei ole kuitenkaan heidän valinta kuka isän kanssa asuu. Tapaavat aika harvoin kuitenkin tulevaisuudessakin. Pelkäätkö että tykkäävätkin nyksästä?

Oletteko sovussa? Olisko mahdollista että tapaisitte koko porukka teillä tai exälläsi välissä että näet itsekkin miten he toimeen tulevat ja lapsia saattaa lohduttaa kun näkee että äidillekkin tilanne on ok. Mitä mieltä lapset ovat nyt olleet naisesta?

No kyllä minunkin mielestä suhtaudut asiaan liian vakavasti, varsinkin kun näkevät muutenkin noin harvoin.

Suhtaudu nyxään niin että isä on palkannut au-pairin avukseen. (y)

Mä luulen että tilanne voi olla jopa parempi noin päin.

Kun jos ensiksi lapset oppivat seurusteluvaiheeseen, niin yhteenmuuton koittaessa on taas muutos edessä. Toki, jos suhde sit päätyykin parin kuukauden jälkeen eroon niin yhteenmuutto oli idioottimaista.

No kyllä minunkin mielestä suhtaudut asiaan liian vakavasti, varsinkin kun näkevät muutenkin noin harvoin.

Suhtaudu nyxään niin että isä on palkannut au-pairin avukseen. (y)

Ainut millä korjaat tilanteen, on että lähetät viestin ja pyydät anteeksi.

Ja mieti nyt, vaikka olisivat seurustelleet jo vuodenkin, niin eihän he silti olis nähneet lapsia kuin reilu 10 kertaa, eli jokatapauksessa liian vähän sekin jos vaadit että pitäisi tuntea niin hyvin kuin ajattelet.

Ymmärrän mitä ajattelet. Oma exä teki samat ja olin itse vielä toipumassa. Aivan käsittämältä tuntui se ettei miehellä ollut "suruaikaa". No, ehtivät he puolitoista vuotta asua yhdessä ja saivat myös lapsen ennen eroa. Ja nyt meillä on iloinen uusiofuusio missä on lapsia kuin kylässä. Exän exä oli mukava.

Yhteistyössä