EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitsinhitsi, hyppäs suklaanougatjätskiä pakkasesta kippoon..

Kiposta tulikin mieleen, että enpäs vielä muistanu kuvata sitä skoolia. Jos kerkiän, niin teen sen tässä kohta. Jos noi hoot nukkuu...

Oletkos Omppu ihan varma, että siinä unessa olin minä, joka plussas???
Ei onnitteluja kiitos. Tässä vois lainata jonkun sanoja; mä mitään raskaana oo! Kaikki kolotukset on nyt menneen talven lumia... Mielenkiinnolla odotellaan, mitä seuraavaksi. Kyllä kutinoiden katse suuntautuu jonnekin ihan muualle.

Jahas, anoppi yritti soittaa. En nyt ehtiny vastata, ups. Soitti eilenkin. Varmaan ois hoon vointia kyselly. Harmillisen usein soittaa just sillon ku oon päikkärinukutuksissa. Nyt poikkeuksellisesti en ollu enää, mutta leikisti.. :-) Hän kyllä tietää päikkyaikataulun.

Niin, Senora teki paljastuksen digivideoinnista. Oletko niitä koneelle laittanut? Aattelin vaan, että jos alat myös youtubeen niitä jakamaan.. Seuraava vatsapäivitys onkin liikkuvaa kuvaa ;-) Ei ole muuten näkynyt aikoihin???
On muuten äly helppo juttu tuolla Movie makerilla, joka meillä ainakin oli tuossa uudella koneella. Ja jos mä osasin tuon youtubenkin, niin kuva muu tahansa kykenee samaan! Täysin itseoppinut nörtti nimittäin täällä...

Eilen ihan kyynelsilmin kuuntelin noita lapsukaisia taas. Veljekset oli pihalla keskenään. S ei tiennytkään, että itkuhälytin oli terassilla, en muistanut sanoa. Kuului siis juttuja sieltä. Olin ihan yllättynyt miten hän puheli pikkuveljelle. Välillä kun tuollaista lähes murkkua kyllä ärsyttää tuon 2,5-vuotiaan touhut ja jutut. Hän leperteli ja jutusteli niin ihanasti, että tosiaan täällä liikuttuneena kuuntelin :') Kerroin ja kehuinkin sitten myöhemmin illalla.

Jaahas, sinä pala taas... Onkohan Omppu kerinny jo palasen heittämään väliin? :-)

Ei ehtinyt Omppu väliin, pakko kai se on välillä tätä kotiakin hoitaa :) Onneks tuo t nukkuu vielä, niin saan jotain tehtyäkin. Ainakin siirtelen tavaroita paikasta toiseen, jos en muuta.

Kyllä se Sinä Tehis olit siinä unessa. Joo en mä todellakaan edes toivoiskaan olevani raskaana.. en varmaan ole maininnutkaan, mutta mun mies on sanonut Ehdottoman Ein kolmannelle lapselle, enkä mäkään tosissani sitä edes ole ajatellut. Ukko varmaan pakottais mut aborttiin, jos niikseen tulis! No, ehkei oikeesti, mutta teorian tasolla ainakin näin pitää ajatella.

Jokohan nuo peitot ja tyynyt olis tuulettuneet tarpeeks.. aamulla heitin ne pihalle. Pääsis lakanoita virittelemään, ai että mä sit inhoon sitä hommaa. Tällä puolentoistametrin "pituudella" vaatii vähän töitä pussilakanan laittaminen :)

Päätä särkee.. varmaan johtuu siitä, että vetäsin eilen pussillisen ja tänään toista Fami minibitsejä. Hyviä! Eikös Tehis tykännyt tummasta suklaasta, noihan on, ja jotai tryhvelitäytettä.

Hmm hmmm, huomenna sit ne kynttiläkutsut. Olen jo kattonut vaikka mitä ihanaa siitä kuvastosta.. naapurin eukon kanssa naurettiin, että samassa veneessä ollaan, kun kumpikaan ei uskalla tunnustaa miehelle, paljonko kynttilöihin yms voikaan saada rahaa kulumaan :)

Mää kans kerran sain selattavaksi sellasen kynttiläkuvaston. Voi herran jestas sentään, Omppua lainaten kynttilöitä vois hankkia ihan älyttömällä summalla. Ja kaikki poltettavat ihanuudet tulis tietenkin aivan tarpeeseen ;)

Meillä mää jatkan yskimistä. Ja nokka on tukossa. Samoin korvat. Äsken käytiin ulkona (aivan superloistava talvi-ilma aurinkoineen päivineen) vaunuilemassa. Nyt täällä sisällä mää vaan istun ja yskin. Ei kivaa.

Jaha, just ku sain jutut luettua, tyttöjen huoneesta kuuluu pinnasängystä "äääää". Se on mentävä taas...

Jep jep, antennimiehet tulivat vain tunnin myöhässä ja äkkiä tarkistivat rasiasta signaalin ja kuulemma hyväoli. Kaikki ongelmat johtuvat tv:stä.Mutta niistä ongelmista nyt jaksa sen enempää.

Voi turkanen teidän oireiljoiden kanssa :) Ja uniakin aiheesta nähty!!! Kyllä se jollekin vielä pärähtää. Siis se plussa

Mä kävin ostamassa kummipojalle kahdet sinisävyiset puolipotkarit ja kahdet sukat +kortin :)

Täällä kanssa aurinko paistelee, mutta aika pilvinen tuo taivas on. Pikkasen pakkasta :)

Huomenna haetaan vaunut kotiin. Mies lupasi, että vähän saan niitä kotonakin hypistellä.....

No ei kai tässä nyt taas sen kummmepaa asiaa ollut. Klo 14 menen käymään kylässä

Kävin minäkin rättiä heiluttamassa muodon vuoksi...
Hitsiläinen että hiukan sieppaa katsella tätä keliä täältä sisältä! No, pääasia, että tyttö kunnossa. Jossain muuten luki, että jopa kuumeisena vois vauvan laittaa vaunuihin. Minä kyllä pidän sen kuumettoman päivänkin. Ehkä olen sitten nipo tässä asiassa.

Voi harmi, että Safiirilla vaan tauti jatkuu. Meneekö sulla helposti poskionteloihin ja korviin?

Tumma suklaa juu ok, ei lemppari. Mutta tryffeli ei mee mulla lainkaan. Olen kerran syöny itteni todella kipeäksi, about 11-vuotiaana. Eli siis vähän reilu kymmenen vuotta sitten :-)

Mun kynttilät ei ookaan vielä tullu, höh. En kauheesti kyllä tilannu, vaan niitä tuikkeita. Mausteet jo tulikin ja nyt meillä neiti laittaa joka ruokaan ranskanperunamaustetta :-) Siis isompi neiti!

Piti vielä sitäkin sanomani, että totta kai me sua Omppu kaivattais, jos yhtäkkiä oisit päivän poissa! :-) Mukavia hetkiä yövieraiden kanssa ja kivoja kynttiläkutsuja myös!

Tulikin mieleen, että systerin piti tulla käymään tällä viikolla, vaan ei oo näkyny. Pitääkin ruveta pommittamaan taas.

Ai niin se skoolin kuvaus, nyt menen... Ja sitten pyykkikonetta pyörittämään. Tosin tuo apulainen vielä nukkuu. Lempparihommia tuo koneen täyttäminen.

Suklaanougatjätski on mun suosikki...piti ihan käydä katsomassa pakkasessa oliskos sinne jäänyt epähuomiossa palaa, mutta ei :( Heh, mulle tuli jostain syystä mieleen tuosta Ompun vikasta lauseesta se Eppujen biisi, jossa lauletaan Voi kuinka me sinua kaivataan...

Hyvä, että Johannalla on jo luottavaisempi olo ja vielä, kun oireetkin palas! Kauas on sunkin miehes menossa.

Hyvä, että h:kin on taas oma itsensä, ettei äipän tarvinnut enempää huolestua. Mekin ollaan oltu tässä sisällä, kun mullakin on tuota nuhaa. Ei se kyl oire ole, sillä ihan oikealta nuhalta vaikuttaa. Ei tosin kovin pahalta. Ei ole menkkoja näkyny...jos ne limat oli ovis niin menkkojen pitäis alkaa alkuviikosta. Tai sit ne vaan oli jotain muita limoja, mistä niistä kaikista tietää ;) Meillä ei ole videokameraa. Mä taas tykkään ottaa valokuvia, enkä ole tuohon videoimiseen mitenkään perehtynyt. Mut kyl vaan tämä läppäri ja langaton verkko on oiva kapistus näin kotiäidille ;) Mäkin istun Tiitin huoneessa ja kijrottelen tänne ja Tiiti puuhailee omiaan (taidankin laittaa suljetulle kuvan, miten se "kehittää" itseään, sillä aikaa, kun äiti vaan surffailee..)

Senora, mä en ole silittänyt vielä yhtään Tiitin vaatekappaletta, en edes silloin, kun mulla oli äippälomalla aikaa...

No nyt loppu Tiitin kiinnostus...pakko mennä.

Tuuli

1706699.t.jpg

Nyt näette miten nopea olen välillä käänteissäni. Äsken lähdin ottamaan kuvaa, joka on nyt täällä. :-) Vai onko, katotaas...

Tuuli, aivan loistava aasinsilta tuo limoista videokameraan =D!!

Mäkin haluun läppärin, mut pitäis ensin päästä tästä täysin toimivasta pöytäkoneesta eroon.. tää on niin ikään t:n huoneessa, tai ei tää vielä täysin hänen ole, mutta hyvä alku :)

Mäkään en ikinä silitä mitään, jos ei ole ihan pakko.

Ja Katzun rasiassa signaalit kunnossa :)

Mitäs ne sanoo, yskä lähtee yskimällä ja nuha.. niistämällä. Paranemistoivotuksia sairastelijoille!

No niin vaihdettiin vähän maisemaa ja otettiin välitankkausta...

Mäkin repesin nauramaan, kun luin ton, että tarkistivat rasian signaalin. Sori Katzu ;)

Mullakin on petivaatteet ulkona ja aamulla sain pölyt pyyhittyä ja pari kaappia siivottua, kun Tiiti veti sikeitä. Pitää ihan mainostaa, että kyl mäkin täällä jotain saan joskus aikaiseksi, vaikkei aina siltä vaikuta...ei musta kyllä siltikään ole tuohon Pikku2:n toimeliaisuuteen. Hattua nostan!

Jeps mä olen varmaan vähänlaisesti linjoilla loppuviikosta. Ne on nuo ristiäisjärjestelyt, jotka aiheuttaa kiireitä ;) Jos niitä nyt tulee ollenkaan, kun me ei saada nimeä päätettyä! Lauantai-iltana käyn sen sitten suljetulla paljastamassa...

Taidan mennä kanssa petivaatteiden vaihtohommiin, kun Tiitillä näytti just alkavan päiväunet.

Tuuli

Hienoa että Johannan oireet taas löytyivät!!!! Toivotaan lieviä oireita nyt kumminkin, jos kerran miehesi on lähdössä maailman ääriin työreissuun ja vieläpä noin pitkäksi aikaa... =)

Pikaista paranemista isoille ja pienille potilaille. Noi taudit on sit niin sieltä ja syvältä, ihan kaikenikäisillä. Meillä onneksi on tauti nyt selätetty *koputtaa puuta kiireesti*...

Senoralle sanon muistaessani etten mäkään ole ensimmäistäkään vaatekappaletta ikinä silittänyt poikia varten... Meillä on kuivausrumpu, eli vaatteet on kyllä pehmeämpiä kuin narulla kuivumisen jäljiltä, mutten varmasti ilman rumpuakaan silittelisi. Ei vaan huvita.... =)

Just tossa koeluontoisesti paistelin suklaapiirakkaa. Siis pitää testata ennen kuin leipoo ristiäisiin... =) Mies kun on normaalisti meillä tehnyt just ton piirakan, enkä ollu varma kuin hankala se on tehdä niin päätin joutessani kokeilla. Vien sen sit huomenna työporukalle mennessäni... Pitää poiketa kai kuulostelemassa paikan päällä fiiliksiä, siellä kun on nyt siis uusi esimies ja sit tää mun sijainen on vakinaistettu (ei kuulemma vielä mihinkään tietylle paikalle). Meillä kyllä isäntä ehdotti heti kun kuuli tuosta kuviosta, että voisin olla äippiksen jälkeen 1/2 vuotta töissä, irtisanoutua ja sit muutettaisiin vaikka Nurmijärvelle tms. hänen töiden perässä. Mä sit voisin tehdä lapsia tai töitä, kumpi nyt sattuu enemmän sillä hetkellä miellyttämään...... No joo, aika korkealentoisia suunnitelmia, toistaiseksi olemme ja pysymme keskemmällä Suomea. Emmekä TEE lapsia, vaan saamme niitä jos niin suodaan.... =) Ja heti perään jatkan, ettei mun tarvi varmaan ihan äkkiä alkaa edes mielikuvitusoireilemaan, esikon jäljiltä hormonit oli ihan sekaisin tosi pitkään vaikken juuri edes imettänyt.

No niin, pakko ryhdistäytyä ja mennä ulkoiluttamaan koirat pikaisesti. Meillä on isäntä kai koko loppuviikon työreissussa ja mä siis taas yh:na täällä heilun. Meneehän se tietty näinkin, ei vapaa-ajanvieton suhteen ongelmia.... =)

Letkeää keskiviikkoa!

Niksu ja ännät

Höh väitäxä Omppu muka, ettei limojen ja videokameran välillä ole selvää yhteyttä :D Tais siinä tulla ajatuskatkos, kun kävin tosiaan välillä ottamassa Tiitistä kuvia...

Kiitti Tehis!

Mulla on kyllä päivitelty mahakuva, mutta kun mä onneton menin asentamaan jonku ohjelman siihen kuvien siirtoon ja ny ei sit tunnista mun kuvia... Oon mä kyl yks käsi näitten tietokoneiden kanssa...
Täytyy kokeilla muokata tuolla picasalla ja jos sen sais talletettua jossai toisessa muodossa...
Ei meilläkää mitää videokameraa oo, mutta digikameran filmaustoiminto ajaa ihan saman asian... Sillä muuten kuvattiin kerran kavereiden koiruutta ja se oli sit hauskimmissa kotivideoissa muutama vuosi sitten... Sekin piti ajaa movie-makerin kautta ja sit hyväksyi nelosen ohjelma tallennusmuodon...

Musta vaan alkaa vähitellen tuntua että useampiki pomppaa synnyttäneiden puolelta odotuspuolelle... On noita oireita vaan vaikka muille jakaa...

Ja rasioista ei näköjään kannata kirjoittaa yhtää mitää, kun porukat tulkitsee systeemit ihan omalla tavallaan... Mutta Kyllä nuo Katzun antennimiehet hihitytti täälläkin...

Kiva että JOhannalla on oireet palannu... Pitkää reissutyötä teillä mies tekee... Aika monella näyttää mies olevan reisutyössä tai ainakin välillä tekevän yötöitä... Vaikka tuo mun ukkokaa ei oo mikää 7-16 työläinen, niin ei kuitenkaa oo reisuhommissa... ja palailee yöksi kotiin...

Sitä suunnittelin että pistäis nauhalle vähä noita meijän kinoksia... täytyy katsoo mitä tässä ennättää...

Sain just tiskattua ja mies heilutti imuria. Pitäis kai lähtee heittään keikka kylille... Aamusta sainkin jo saunalle puut... Ihana auringonpaiste, vedet tippuu räystäältä.

Tehis, ei mulla onneksi (koputtaa puuta) oo ollu poskiontelotulehdus ku kerran elämässäni enkä ees muista millon korvat ois tulehtuneet. Pitkästä aikaa se oon vaan mää joka täällä köhin ja niiskutan. Tosiaanki, yskä lähtee yskimällä ja nuha niistämällä. Isälläni muuten on tapana sanoa tähän tilanteeseen, että yskä kestää ilman yskänlääketttä kaksi viikkoa ja yskänlääkkeellä hoidettaessa neljätoista päivää.

Onnittelen minäkin Johannaa oireiden palaamisesta. Huomenna sitten jännääkin jännempi ultra.

Oli näemmä ihan lööpeissäki tuo eilinen kelkkaonnettomuus. Mun mielestä toinen lehdistä "mainosti" vaan omituisesti lauseella, että sen 16-vuotiaan vanhemmat ei jaksa uskoa asiaa todeksi. Pöljästi sanottu, kukapa jaksaisi. Voimia nyt kovasti näille omaisille!

Mulla vipattaa muuttojalka - taas vaihteeksi. Ois kiva, jos pikku hiljaa voitais tehhä päätös, missä sitä "loppuelämä" asusteltais. Paikkakuntaa nyt meinaan. Tämä nykyinen on nimittäin melkonen tuppukylä. Muuten ihan mukava, mutta täällä ei oikein oo noita palveluja lähellä. Aamusellaki oisin tarvinu hankkia hakaneuloja, niin eipä ollu kummassakaan kaupassa. Aaargh. Pitäsi lähteä suurkaupunkiin varta vasten hakaneuloja hankkimaan. Ja ku meillä ei oo ku yksi auto, oon lasten kanssa juuttuneena tänne aina ku mies on töissä. Ollaanki silmäilty puoliksi tosissaan lähiseutujen kuntia tai kaupunkeja, mihin vois muuttaa. Hyvä muuttoaika ois ens kesä. Ekaluokkalainen vois sitte mennä tokaluokalle uuteen kouluun.

Taas mennään...

Vai muuttojalkaa vipattaa.. :-)

Oli näköjään juu kelkkaonnettomuudesta erikoisia lööppejä. (Pääsin minäkin tänään pikapyörähdykselle kauppaan aamulla.) Se ei vaan tainnutkaan olla siellä Senoran kylillä, vaan jossain lähiseuduilla vain ellen nyt ihan väärin ymmärtänyt...

Pikaiset moikut!

Katzulle pahoittelut kun äitiyspakkauksen saaminen nyt noin viivästyi.. Mulla meinas mennä hermot jo kolmen viikon odotuksessa. Eilen tuli pakkaus tänne ja olen tosi tyytyväinen. Ainoa vaate josta en tykännyt on sellainen vihreä raidallinen body.

Johanna mulla myös katosi välillä raskausoireet, mutta tulivat kyllä sitten takasin:) Tsemppiä ultraan!

Voi jestas, että tänä aamuna kerkesin jo säikähtää.. Vauva yleensä alkaa hillumaan aamukahveja juodessa. Tänään oli aivan hiljasta ja vaikka kuinka tökin ja yritin ärsyttää niin ei liikkeen liikettä.. Hätäännyin ja ajattelin, että jotain on sattunut, kun oon ollut nyt pari päivää vatsataudissa. Tietenkin ekana tuli mieleen että vatsatauti oireet onkin listeriaa ja että nyt se vauva on sitten kuollut. Parin tunnin päästä pikkunen sitten onneksi potki ja sain huokasta helpotuksesta.. Kauhea kyllä että miten sitä sydän pomppas kurkkuun..:(

gia 26+5

Päivystystä!

Olihan juku muukin tarttunut tuohon rasioiden singnaaleihin ja antennimiehiin.. Kyllä täällä ja ääneen hekotin.. ; )

Neuvolassa käyty.. isännän kanssa yhdessä käytettiin neitiä. 5kk mitat 6140g ja 60,5cm. Vähän on pituus alas päin suunnannut, mutta paino OK ! Maitoa/korviketta pitäs kuulemma tämän ikäisen neidin juoda 800ml/1000ml päivässä.. meillä ei kyllä tuo täyty.. Neiti kun rupesi kiinteitä syömään ei oikein maito enää tahdo maistua.. Mutta enpä ajatellut paniikkia asiasta ottaa..

Neiti on päiväunilla ulkona ja esikoinen kerhossa.. joten täällä olis isännän kanssa hetki aikaa.. No, tiskausta, silitystä, siivousta ja pakkaamista olis kyllä ohjelmassa.. Neljältä pitäs hakea esikoinen kerhosta ja pakkopäikkärit, että jaksaa kuudelta lähteä liikkikseen.. ja äiti pääsee jumpalle. Siitä sitten suunnataan kohti isomummia.. joten seuraavan kerran huomenna yömyöhäsellä kerkeän koneelle..

Kyllä taitaa doping tehota.. olo tuntuu tosi energiseltä ja painokin on taas lähtenyt tippumaan.. ; ) Ei siis ihan humpuukitabletteja ole.

Hauskaa päivänjatkoa ja hyvät yöt !!!

Pikku2

nyt ois sitte suljetulla viikon vanha kuva... Ja se Gian koiruus... aivan ihana tapaus...

Tehis:)

Kyllähän toi nuoriso kelkkojen kans rällää ja vahinkojakin sattuu... Kamala tapaus tosiaan toi mikä oli lehdissä...

Hienostihan Pikku2:n neito kasvaa...

Onpas täällä hiljainen ilta, ihan meinaa tipahtaa meitin ketju seuraavalle sivulle...
Äkkiä ylös! Ei kuulu tapoihin...

Ei sitten neidin kanssa lähdetty esiintymistä katsomaan. Muut olivat. Laittoi kyllä tuo esikoinen äitiään aika paljon paremmaksi; kolme esitystä samana päivänä ja monta sataa ihmistä :-D

Tuli tänään lyötyä lukkoon lopullinen asuinpaikka ja perheen kokoonpano:-) Kävi kotiseutukirjaa varten tekemässä haastattelua yksi heppu ja tilattiinkin tuo kirja. Huh, onpa kyllä kirjalla hintaa. Vaan on se kiva muisto jälkipolville. No, eihän tuo nyt oikeasti rajota, mutta oishan se kiva jos tässä pysyttäis. Siihen tulokseen ollaan kyllä tultu muutenkin. Aika ikävä, jossei historiankirjoissa olis kaikkia lapsia... Täytyyköhän jäädyttää tuo projekti viitonen ;-) Jospa se Matamikin tiesi.

Täytyy tässä surffailla uutistenkatseluseuraa odottaessa...

Pikku2 on näköjään malttanu nukkua yön, yleensä häneltä on íllan viimeinen viesti kl 23.18 tai jotai ja kertoo kuinka koneet hyrrää ja äiti siivoaa... :)

oon taas ollu neljästä asti hereillä. Noi sormet ei anna nukkua. Kävin veskissä ja lämmitin kaurapussin... Ei sit auttanu sekään. Onneksi mies nousi, niin sain toisen täkin... ja vähän lämpesin...Nyt sitte nousin, ja oon saanu noi nakit verryteltyä..

Kai tässä pitää ruveta aamupalaa katteleen, jos taas tänään seurailis noita sokereita.

Tuuliko meillä on nyt sit seuravana jännäyslistalla...?? hih...

Huomenta!

Mitä mitä, onko Pikku2 ollu laiskana??? ;-)

Voi himpula noita Senoran särkyjä! Mikähän niihin auttais?
Olen tässä yrittänyt kans muistella, että oiskos mullakin ollu jotain nivelkolotuksia jossain raskaudessa.. Jotenkin on sellanen hämärä muistikuva, mutta en oo kyllä nyt olleskaan varma. Tosin ne on ollu kyllä sitten lievempiä, koska mua ei oo koskaan valvottanu mikään muu ku nyt nelosen loppusuoralla ne supparit :-) Ai niin, ja kolmosesta muutaman kerran suonenveto herätti. Siihenhän auttaa se magnesium. Oisko siitä apuja myös nivelvaivoihin? Eikös inkivääristä ainakin ole? Mutta sitä ei nyt sitten saakaan raskausaikana syödä vai? Pystyisitkö vähentämään lihaa hetkeksi, siis lähinnä tuota syömäpuolta :-D
Kivaa tajunnanvirtaa taas!

Kyllä se Pekka tiesi; täällä on jo melkoinen lumimyräkkä!
Mennään kyllä ensimmäinen kolaus tekemään aamupäivällä.

Eipä tässä nyt tähän hätään ihmeempiä..
Ei ku aijuu. En kyllä tuota Omppua heivais sieltä listan kärkipäästä minnekään ;-)

Hei, missä on Jazz? Eikös se reissu ollu vasta tulevasta sunnuntaista alkaen? Pakkailee vissiin, hih.

Nyt moiks. Ja vielä loppukommentti, että onhan se Senoran vatsakin jo ihan selvästi vauvavatsa :-)

Hän on täällä tänään TAAS :-)

Tuli tuossa neitiä pukiessa mieleen, että Tuuli joskus suljetulla kysäisi tuosta vaaleanpunaisesta haalarista.. Ei pikkasen pitkät piuhat mulla!
Tuo on siis se Lennen pussukkamallihaalari 62-senttinen, jonka ostin sillon heti ku tyttö synty. Alkaa olla muuten nyt sitten pieni oikeestaan. Pitäs siis kaivella varastoja. Muistaakseni neiti E:n haalari on 74-senttinen (vm99) ja sitten löytyy se paljon haukuttu paukkauksen 2005 haalari. En aio kyllä nyt tähän lopputalveksi enää uuttakaan ostaa. Noista saa jompikumpi kelvata.

Täällä alkaa muuten käydä tuo koppakin kohta pieneksi, BYÄÄÄÄH! No, eipä hää kohta siellä enää suostu makaamaankaan :-)