EX-KERMIT 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niksu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niksu1

Vieras
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 15.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 27v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)

Aloitin meille maanantain kunniaksi uuden ketjun... =) Kummasti saatiin tekstiä edelliseenkin kasalle, vaikka valtaosa porukasta lomaileekin edelleen autuaasti.

Viikonloppuna se sitten tapahtui, eli mun eno oli kysynyt siskoltansa että mahdanko olla raskaana. Kun en kuulema ole voinut vaan lihoa mahan kohdalta ja muualta laihtua "niin paljon"... Ja se oli siltä mieheltä todella paljon sanottu, normaalisti kun ei ole kenenkään ulkomuodosta millään tavoin kiinnostunut. Olin tosin äippäfarkut jalassa ja trikoopaita päällä, eli mahaani en edes yrittänyt mitenkään peitellä (toisin kuin töissä..). Mutta uskottava se on, kasvaa se ja kohinalla kasvaakin. Tänään alkoi 12. viikkokin, eli kohta ollaan siellä "turvallisemmalla" puolella tätä raskautta... =) Ensi viikon torstaina olisi np-ultra, kiva nähdä miten piipiäinen voi. Sitten voisi ehkä jo ilmoittaa ainakin anopille tulevasta perheenlisäyksestä, vielä ei olla viitsitty asiasta mitään mainita.

Kivalta kuulosti Tehiksen tuulettuminen, taisi tehdä sekä omalle ololle että parisuhteelle oikein hyvää. Musta olis ainakin tosi mukava herätä aamuyöllä siihen, että puoliso ilmoittaa kuinka tyytyväinen edelleen on valintaansa.. =) Tuskin vaan moista ihan äkkiä tapahtuu ja jos tapahtuukin, niin vastapuoli ei todellakaan ainakaan selvistä päin ole..

Safiirille jaksuja pahoinvoinnin selättämiseen! Täällä edelleen öklöttää, mutta koska ei ole ollut tarvetta oksentaa kertaakaan, en myöskään valita. Onneksi tämä on ohimenevä olotila... =)

Jahas, kai niitä töitä sitten taas pitäisi puuhata. Toivottavasti en nyt ihan yksikseni täällä turise lomaa odotellessa (vaivaiset 4 vkoa odottelua jäljellä...).. Leppoisaa viikon alkua kaikille säädyile toivottelee,

Niksu 11+1

Huomenta!

Pikaseen täytyy tulla tännekin moikkaamaan.

Ihanaa (tai ihanaa ja ihanaa....) kun Safiirillakin oireita tullut :)
Ainakin itsellä oli parempi mieli normaalin kehityksen takia, kun oli oireita. Tosin se oksentelu ja pahoinvointi ei ole niin mukavaa...

Mites Antzi??? Ei ole kuulunut mitään.
Koska sulla se varhaisultra oli?

Kiva kun Tehiksellä ollut hauska ilta ja vientiäkin ois ollut :))

En nyt muista mitä toisessa ketjussa oli...

Vilkutukset lomalaisille ja kiva kun Hoppukin tuli moikkaamaan meitä!
Mulla ei oikein mikään sienikään tämä "ihojuttu" ole. Sen lekuri melkein heti sulki pois... Ei nyt 100-varmasti, mut kuitenkin.
Nyt on kyllä paljon parempi ja tätä vauhtia jos paranee läiskät, niin voin perua sen ensi viikon tutkimusajan.
Sain tosiaan sen ajan 23.7...

Mutta voi sösses, miten oli eilen MAGEE keikka!!!!!!!
Täytyy vähän fiilistellä täällä. Oltiin porukalla kattoon Metallicaa.
En ole mikään fani isolla f:llä, mutta kuuntelen mielelläni ja tunnelma ollut keikoilla tosi tosi tosi hyvä, niin jo sen takia kiva käydä.
Meillä oli tosi hyvät paikat (istuma lähellä lavaa) ja HIM oli myös tosi kiva nähdä!!
Onneks Metallica veti paljon vanhoja biisejä jotka mun mielestä paljon parempia ku uudet.
Ja aika hassua oli olla siellä 8hengen porukalla kattomassa kovaa hevi-bändiä, kun 3 meitstä oli vatsat pystyssä :))
Monesti meni iho kananlihalle, kun joku kunnon hittibiisi alkoi ja ne "muutamat" ihmiset siinä kentällä alko taputtaa tms yhtäaikaa...
*huokailee ja muistelee*

hyvää viikonalkua kaikille!!

Kapris 24+4

jaa.. mulla taas kirjotus kesti ja Niksu oli ehtinyt väliin!
vilkutukset sinne ja hyvää masun kasvatusta vaan ;)
Kyllä mulla ainakin tokasta maha pamahti esiin paaaaljon nopeampaa kuin ekasta.

Viikon alkuja kaikille! Täällähän on aloitettu viikko pirteästi, kun on uusi ketjukin ja paljon tarinaa.

Hyvä Kapris, että ihottuma on jo parempi. Mukavalta kuulosti tuo keikka ;)

Safiirille tosiaan jaksamisia pahanolon kanssa. Onneksi se kai useimmillta vähenee viikkojen vieriessä. Minullakaan ei ole enää kuin satunnaisesti esim. tänä aamuna on ollut taas jostain syystä paha olo.

Vai on Tehis ollut Turkkusessa pörräämässä ja vientiäkin on riittänyt :) Ens viikonloppuna pääsetkin sitten toisenlaisen pörräämisen makuun. Vai aiotko mennä mihinkään laitteisiin? Jazz se taisi olla jo tänä viikonloppuna kieppumassa siellä Särkänniemessä. Omppu lomalaisellekin vilkutuksia ja kiitokset lomatoivotuksista.

Muistelisin, että Antzin ultra on tämän viikon perjantaina?

Kai se tarvii jatkaa töitä, että sinne lomallekin pääsee tässä lähtemään. Torstaina startataan. Mut palailen vielä ennen sitä.

Tuuli rv 14+5

Kapris, toivottavasti nautit konsertista munki puolesta. Varsinki just niitten vanhojen kunnon kappaleiden, kuten Enter Sandmanin tai Nothing Else Matterin jne. aikana. Oijoi, ihan meinaa ihokarvat nousta pystyyn ku aatteleeki niitä mahtavia biisejä.

Huomasin muuten että olo on parempi ku syö päivällä lämpimän ruuan ja muutenki tasasin väliajoin vaikka leivän. Pitää ottaa huomenna mukaan lisää näkkäriä. Tänään tuhosin viimeset.

Nytpäs ei enää muuta. Menossa kitutunti ja pääsen kohta kotia. Onneksi. Vaikka oonki syöny tänään ihan kunnolla, meinaa silti olla vähä hutera olo. Mutta jällehen itseäni toistaen: en valita :)

Safiiri 8+3

Moi!

Pikaisesti ilmoittaudun elossa olevaksi! :) Ollaan edelleen lomailemassa ja siks en käy koneella juuri yhtään. Nytkään en kerkeä kommentoimaan mutta ihanaa mahankasvatusta kaikille! Mulla se ulta tosiaan nyt perjantaina, olen tosi rauhallisella miellellä ollut, ihme, vaikka on sellainen fiilis että ei ole kaikki hyvin. Olen jotenkin ajatellut että pettymyshän se olisi mutta luonnollista kuitenkin tässä vaiheessa. Saa sitten nähdä miten oikeasti reagoin jos ei ole kaikki kunnossa. Ei ole juuri oireita edelleenkään, väsyttää ja rinnat ajoittain kipeät ja joskus vähän etoo. Ei muuta. :/ Mutta ei ole vielä kyllä onneksi tipan tippaa vuotanutkaan. Mutta palaan perjantaina asiaan! :)

Antzi rv7

Moi! Kesälomareissulla ollaan oltu enkä siis paljoa koneen ääressä ole viihtynyt.

Aloitetaan omaanapaa vähän;
Nyt siis mennään 36+2. Tänään oli lekuri. Vauva on kiinnittynyt, kohtu sormelle auki ja kanavaa jäljellä 1 cm. Mitähän tahtoo sanoa? Supistellut on päivittäin, tosin uskon tämänkin raskauden menevän yli. Painoa tullut nihkeän alun jälkeen kuitenkin 7 kg, kaikki neuvolassa ok. Koskahan mun pitäisi lähteä hommaamaan vauvanvaatteita, pinnasänkyä, vaunuja jne. En ole hankkinut mitään ja pian pitäisi poksahtaa...
Ihanat kelit on ollut, vointi loistava ja huomiseksi ovat luvanneet 25 astetta, jippii! Nyt sitten vaan odotellaan..
Antzi; Ollaan luottavaisin mielin että kaikki on hyvin, enää kolme päivää ja sitten onkin perjantai.
Safiirin kanssa ollaan oltu hillumassa samalla keikalla. HIM:n esitys oli vähän kehno (sääli, odotin HIM:iä kuitenkin myös). Rollareita mennään sitten kattomaan aika tarkkaan parin viikon päästä (saatiin miehen firmalta liput)
Tuulille työtsemit ennen lomia ja Niksulle erityispaljon tsemppiä, ajattele miten mukavaa kun sulla on loma muiden jo palaillessa duuneihin.

Sorppa, taisi jäädä yksi ketju kokonaan lukematta..
Aurinkoisin terveisin; BM

Heissuli vei! ja kopion kopioo.. =D
äippäpolilla käyty.. tilaa on kuulema alateitse synnyttää vanku lääkäri arveli painoarvioksi nyt 3,5kg , +/- 500g niin pikkasen rupesi hirvittämään, et mikä möhkäle sieltä onkaan tulossa. seuraava aika onki sitte kolmen viikon päästä (rv40+2) ja tilanne katsotaan uudelleen. Arveli lääkäri ettei ainakaan ennenaikaisen synnytyksen pelkoa ole, sillä kohdun suu on edelleen meleko pitkä. että näin meillä täällä *smile* oli muuten sinänsä aikamoinen yllätys kun ei kukaan mulle oo kertonu miten lääkäri katsoo lantion tilavuuden... Sormi takapuoleen ja silleen... Pikkasen yllätti, mutta kait sen sieltä sitte parhaiten tuntee..

Voi jee ja minä voisin jo vaikka synnyttää kun nytten oisi "otollinen hetki" kun poikakin meni äitinsä luokse kolmeksi viikkoa.. Kiva jos menee paljonkin yli, vaikka tuskimpa ne antaa vauvan "liian" isoksi kasvaa.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Mulla on hirmu harmitus kun odotin reissua siskon kanssa haaparantaan, mutta nyt ei sitte sinnekään pääse kun sisko peru lähtönsä kun hänen mies vaihtaa autoa juuri huomanna, kun oisi ollu tarkoitus lähteä. On kyllä melkein itku päässy, kun minä niin kovasti odotin sinne lähtöä ja samalla oisi saanut kemistä tuotua meille ne rattaat, ettei tarvi rahdissa lähettää..

Mervi 37+2

Heips vaan ja nostetaan ennen kuin tiputaan tältä sivulta :) Kaksi kadonnutta lammastakin löytyi - vilkutuksia Antzille ja Bellamariialle! Oltiin jo vähän huolissaan, minne olet Bellamariia kadonnut; kukaan ei varmaan muistanut, että olet reissun päällä :) Kiva kuulla, että kaikki on sinulla hyvin. Antzille hurrrjasti tsemppiä perjantain ultraan!

Mervi, mitkä on ensikertalaisen mietteet lähestyvästä synnytyksestä? Itseäni kiinnostaa, kun minä ajattelen jo nyt kauhulla, miten siitä selviää...josta tulikin mieleeni, että näin viime yönä ensimmäistä kertaa unta, että meidän vauva oli syntynyt! Poika tuli ;) ja minulta tuli niin paljon maitoa, että kun paino tissin päältä niin se suihkusi vaan kaaressa.

Nyt täytyy jatkaa taas hommia! Ai niin voihan hiilitabletteja syödä raskausaikana? Matka-apteekkia eilen illalla mietiskelin.

Tuuli

Taas tällainen pikakurkkaus tännekin. Oon niin poikki kun oltiin "koko päivä" Puuhamaassa, että nyt riitti kyllä reissailut vähäks aikaa. Viikon ajan tässä on menty, kotona käyty vaan kääntymässä.

Tuulille en osaa noista hiilitabuista sanoa.. kertoohan ne apteekissa, kun kysyt. Teillä reissu lähestyy, toivottavasti on oikein ihana matka! Ottakaa paljon kuvia, että voitte sitten muutaman vuoden päästä pojalle näyttää, että hänkin on ollut mukana ;)

Antzille tsemppiä perjantain varalle. Mulla on ens viikon maanantaina rakenneultra, vähän alkaa jo jännimään..

Ja Safiirille voimia öklötyksen sietämiseen. Toivottavasti kohta helpottais. Mullahan sitä kesti johonki rv 15 asti ja vieläkin saattaa iltaisin väsyneenä tulla se sama tuttu tunne..

Jepulis, pakko painaa "Vastaa" ja lähteä suihkun kautta vällyjen väliin (vaikka onkin kyllä aika kuuma varmaan ens yönä, kun oli niin helteinen päivä..). Palailen taas, toivottavasti levänneenä.

d: ) Omppu ja Toivo 18+6

Huomenia huomenia sateisesta Keski-Pohjanmaalta. Olihan melkonen rankkasade yöllä. Mietin jo että veneelläköhän täytyy töihin aamulla mennä, muttei kuitenkaan tarvinu. Pyörällä pääsi hyvin kun vaan väisteli kastematoja.

Olo tänä aamuna melko ok. Eilen ei. Mutta kyllä tämä edelleen tästä. Muistaa vaan napata
tasaisin väliajoin suuhunsa purtavaa. Huomasin muuten että sillon olo pahenee kun tekee istumatyötä koneen äärellä, mutta jos liikkuu ympäri huonetta ja tekee seisten jotain, olo on parempi.

Ultrat lähestyy Antzilla ja Ompulla. Jännää :) Mulla itsellä oli eka 8.8, joten sinne on vielä matkaa. Ens viikko on muuten meikäläisellä rv 10. Muistan sillon tm:n aikaan lääkärin sanoneen että tm tulee pois yleensä tuolla viikolla. Nielaus. Eli ilmeisesti jos ens viikon pääsen kunnialla "yhtenä kappaleena" vois tm-mahdollisuus ehkä olla pois.

Nyt täytyy jatkaa hommia. Joten heipat kaikille!

Safiiri 8+5

Safiiri: koita olla murehtimatta mitään päivämääriä.. =) Varmastikin kaikki on teidän pikkuruisella ihan hyvin, ainakin sun oireet on tosi vahvat. Mulla oli viime syksynä myös tm, se tuli pois 11+ viikolla ja raskauden alku oli jotenkin omituisen oireeton. Ja ainahan voit tietty käydä alkuraskauden ultrassa yksityisellä jos alkaa ihan kamalasti vaivata. Niin mäkin tein ja 8+ vkolla käytiin tarkistuttamassa että raskaus yleensä ottaen on edes alkanut ok.

Np-ultra olisi sitten ensi viikon torstaina, hitsi että pitää vielä reilu viikko kituuttaa... Jotenkin mulla on kuitenkin aika varma olo tästä raskaudesta, viime ajat on ainakin tuntunut siltä. Karmean vuoden jälkeen elo alkaa tasaantua, mieskin on vaihtamassa mieleisempiin töihin, joten joka sektorilla kirkastuu. Ihana tunne.. =) Ja siksi mä olen nyt jotenkin varma ettei raskauden kanssa VOI käydä huonosti, vaan kunnialla mennään loppuun saakka.

Eilen juteltiin miehen kanssa 4D-ultrasta ja vakuutuksista jne. Sovittiin että on meillä turhempiinkin rahaa mennyt, eli katsotaan syksymmällä tuntuuko vielä siltä että halutaan vahvistusta ja varmennusta asioihin. Siis sitten varataan aika sinne ultraan ja otetaan vakuutus.. =) Kiva kun sain senkin asian pois mielenpäältä, nyt ei tarvi pähkäillä yhtikäs mitään.

Tuulillakin lomareissu lähestyy uhkaavasti, ihanaa.. *kateudesta vihreänä* Mä täällä bongailen keski-Euroopan lentoja lomaviikolle, on vaan vielä aikas epäselvää lähdetäänkö koko perheen voimin vai otanko viikonlopun mittaisen miniloman ja menen ihan yksin. Kun ne miehen työkuviot ovat niin levällään ettei ole varmaa onko vielä silloin kesälomalla vai mitä tekee... Toisaalta voisi tehdä päälle ihan hyvää mennä ihan yksin sinne reissuun, latais akkuja ihan ilman perheen miesväkeä... Noo, onhan tässä vielä vähän aikaa...

Josko sitä taas niitä töitä, vois kohta vaikka lähtee ruokkiksellekin. Syömään kaiken uhallakin maksalaatikkoa... =/

Päivänjatkoa toivottelee Niksu 11+3

Pikaiset heipat! Vielä jokunen tunti töitä, ennen loman alkua :) Kyllä kieltämättä on ihanaa! Joo täytyy varmaan raahautua apteekkiin kysymään varmuuden vuoksi, jos loman aikana tulee tilanne, että niitä hiilitabletteja tarviskin syödä. Hm tai kaipa apteekkiin voi soittaakin...Ei ole koskaan ennen tarvinnut tällaisia miettiä ;)

Ompulle, Antzille ja Niksulle toivottelen ihania ultranäkymiä! Safiirillekin tietty, mutta ehdin kyllä tulemaan takaisin "linjoille" ennen sinun ultraasi. Kaikki on varmasti hyvin!Meillä näyttää Omppu edelleen kulkevan tämä raskaus samaa rataa...just varasin eilen rakenneultran ja se on mullakin rv 19+5. Mut siihen on vielä monta monta viikkoa aikaa...Tunnenkohan mä liikkeet jo tuolloin?

Se on tytöt sitten elokuu, kun seuraavan kerran "nähdään". Niksulle ja Safiirille erityisesti tsemppiä, kun joudutte töissä puurtamaan! Lomalaisille leppoisia oltavia! Ja kaikki, voikaa oikein hyvin!

Tuuli rv 15+0 ... eikä yhtään tunnu siltä ;)

Voi kun Tuulillakin on jo "kamalasti" viikkoja.. =) Oikein hyvää lomaa ja masun kasvatusta sen aikana sinulle!!! On niin hauska muistella miltä itsestä tuntui tähän aikaan kaksi vuotta sitten kun esikkoa odottelin, mulla oli nimittäin LA silloin 9.1. - eikös sinulla ole 10.1.?

Ja taas sarjassamme ei niin mitään asiaa mutta kun ei muutakaan tekemistä ole... =)

Juu tosiaan Niksu minun pitikin tässä kerran aikaisemmin kysyäkin sinulta, että koska se teidän poika oikein syntyikään? Pari viikkoa etuajassa? Jouluna vai muistanko ihan väärin? Taitaa tulla meillekin rauhallinen kotijoulu - en varmaan uskalla enää siinä vaiheessa mennä kovin kauas omasta synnytyssairaalasta ;)

Pikainen pyörähdys... Tervepä teille siis kaikille!

Tuulille kovasti ihanaa reissua ja lomaa! Kannattaa tosiaan hiilitabuista kysyä apteekissa, ei ole tietoa mullakaan...

Kaikille ultran odottelijoille tsemppiä ja muillekin muuten vaan!

Nyt en kerkiä enempiä. Pitää lähteä hakemaan vielä mansikoita, kun poitsukin sopivasti nukkuu. 20 litraa olen jo pakastellut, mutta eihän se vielä riitä... :-) Päikkäreitä meillä muuten nykyään nukutaan vähän tarpeen mukaan. Ei ihan joka päivä, mutta aikas usein kuitenkin. Nukkumaan alkaminen on helpottunut kovasti.
"On kiva mennä nukkumaan", tuumaa poitsu aina sänkyyn kömpiessään :-)
Nyt pitää jo kiiiitäääääää...

Tehis rv 27+3

Tuuli: juu, meidän hätähousu tulla tupsahti ihan varoittamatta joulupäivänä. Klo 11 meni vedet sängyn laidalle ja illalla 22.45 poitsu sitten karjaisi pikkulinnut puista ensimmäisen kerran.. Luulenpa että jouluaaton haudoilla ravaaminen ja illalla oikein pitkän kaavan kautta saunominen nopeuttivat vielä tilannetta. Sillä ihan pari pvää aikaisemmin nla-lääkärin tarkistuksessa ei ollut merkkejä siitä että olisi kovin nopsasti sieltä tulossa... Mutta sitten taas toisaalta, mun kaverilla oli samana pvänä laskettu aika kun mulla ja heidän rinsessa syntyi vain 2 pv etuajassa, joten... You never know.. =)

Tuulille minäkin toivottelen mukavaa lomaa.

Neuvolan täti muuten vihjas meikäläiselle, että täytyy ottaa oikein varovasti sitten loppumetreillä. Meillä lapset nimittäin on syntyny 39+4, 38+3 ja 37+4 viikoilla. Näköjään aina viikolla aikaistunu. Viimeksiki vauveli syntyi sen verran etuajassa että ilmeisesti sen takia hän joutui kahteen otteeseen sinivaloon ja me kökötettiin laitoksella huikeat 10 päivää. Tämä nykykaveri sais kovinki syntyä lähellä laskettua.

Ja taas mennään. Heissulivei!

Tuulille hyvät lomat!

Ja ultraan menijöille tsempitykset ja nauttikaa sen pienen (pienten...?! antzi =D )
näkemisestä!

kauheeta, kun tuntuu, että Omppu ja Tuuli saa mut kohta kiinni noissa rv:ssa... :))
Tosiaan on paljon jo kasassa teillä viikkoja, vaikka tuntuu, että plussasitte paljon mun jälkeen...
Mutta hyvä niin :)

Ja BM alkaa jännät paikat olemaan! Käy nyt ihmeessä jotain ostoksia jo tekemässä, jottei sit tartte miestä laittaa kauppaan synnärillä ollessa ;)

Muillekin vilkutukset.

täytyy mennä siivoomaan kun tulee paljon vieraita illalla. Kesäpäivän haaskausta tämä siivous sanon minä!!

Kapris 24+6

no jaa... jatkan yksinpuhelua!

Neuvolassa käyty ja lääkäri eikä terkka edes huomanneet niitä mun jäljellä olevia näppyjä, joten peruin sen maanantain ajan sinne iho- ja allergiasairaalaan.
Eipä ollut aurinkoihottumaa tämä, vaan mysteeriksi jää. Hyvä niin - toivottavasti!

kaikki oli hyvin, paitsi tämä kesätuuraaja-terkka pääs valittamaan painosta jota oli tullut 500g/vk.
Yhteensä sitä on neuvolan mukaan tullut 4kg (oman vaa`an mukaan 6kg).
Sanoi, että sellanen 400g olisi vielä sallittava määrä - iso heitto joo-o...
Mä en pahemmin siitä jaksanut välittää, kun on kesä ja jäätelöt yms grilliherkut :))
Kuhan nyt ei pamahda mitään HIRMUISIA määriä, niin tosta painosta en todellakaan aioi ottaa stressiä tässä raskaudessa!!
Sit sain lähetteen sokerirasitustestiin, mutta se oli odotettavissa tän mun ison mahan kanssa.

Tuulikin jää kohta kesälomalle.
Ei montaa tuntia enää :)

Kaikille muillekin lomailijoille ja työssäkävijöille vilkutukset!

Kapris rv25

Mää oon kans linjoilla. Ei mitään sen kummallisempaa kerrottavaa. Mua ihan muuten jännittää, miten käy painon kanssa. Aikaisemmin ei tarvinnu kuin vilkaista jääkaapille päin niin "puff", vaaka näytti viittä kiloa painonnousua. Pitääpä taas illemmalla käydä puntarilla...

Safiiri 8+6

Tuuli kyseli tuossa minun mietteitä synnytyksestä... Noh, hiukka hirvittää, että kuhan sieltä ei mikään möhkäle tule mitä ei jaksakaan puskea ulos, vaan joutus leikkaukseen. Muutoin ei ole suurempia ajatuksia. Ei hyviä eikä pahoja. Tulee eteen mitä vaan niin eteenpäin mennään vaikka päätä seinään hakaten =)

Nytten suoraansanottuna jaksa muuta kirjootella. Tulin "hermolomalle" tänne kotimaisemiin, ja nyt pitäs lähtee tapailemaan kavereita.
kävi muuten peikkomaisen hyvä flaksi kun oon puhellu (ainakin muistaakseni) et me on rattaat varattu Kemistä, ja oli tarkoitus ne rahdilla saada kotiin, niin nyt onki niin hyvin et porukat on vaunuilemassa pitkin suomea ja lupasivat hakea rattaat ja samalla turvaistuimenkin sieltä niin ei tarvi postitella ja maksaa rahtimaksuja. Jes, sanon minä =D

Mervi 37+5 ja ei mitään tietoo et oisi synnytys lähelläkään.. jospa se nurmikon leikkuu vähä auttas asiaa.. paitsi et seki on niin märkää vielä ettei viiti vielä leikata.