Ex-mies haluaa, että lapsi on hänellä joulun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helvetin omituinen kommentti. Jos se isä ei oo kiinnostunu lapsesta kun jouluna, okei, kerran kuussa tms materiaalia, ni en kyl itekä antais just jouluks.

Isähän olisi halunnut lapsen asumaan luokseen? ja aiemmin heillä oli vuoroviikkosysteemi vai muistanko oikein.. Eli kyllä isä on muutenkin kiinnostunut kuin vain jouluna?

Musta äiti on tässä väärässä. Isällä on yhtälailla oikeus lapsen tapaamisiin. Ette ole tainneet vielä käydä lastenvalvojalla sopimassa tapaamisista? Kannattaisi.

Itse olin vuorojouluina äidin ja isän luona, vanhemmat siis eronneet. Äiti kertoi että eka joulu kun olin muualla, oli ollut todella vaikea ja raskas, hän ei ollut joulua edes järjestänyt, oli vetänyt kännit. Juu, ei kovin aikuismaista, mutta niin äitini asian "hoiti". Myöhemmin oli sitten helpompaa. Uskon ap että asia kirpaisee, mutta yritä sopeutua.

[QUOTE="aloittaja";22522447]Olen paljon töissä ja poika on paljon hoidossa ja haluan viettää joulun pojan kanssa. Exällä on siellä uusi lapsi, viettäköön sen kanssa joulua.[/QUOTE]

Ja sun oman pojan tunteet???? Otapa nyt äiti se järki käteen ja alat miettiä tilannetta poikasi kannalta! Jos lapsen isällä on toinen lapsi, niin poikasi voi olla kovinkin katkera tämän lapsen mahdollisuudesta viettää aikaa isänsä kanssa jouluna. Ja koska poikasi ei ole osannut sanoa kumman luona haluaa viettää joulun, niin kyllä tuon ikäisen vastaus on tulkittava siten, että haluaisi isänsä luokse, muttei sitä sinulle uskalla sanoa (pelkää loukkaavansa sinua). Nyt sinun tulee olla aikuinen ja rohkeasti tehdä päätös, että poika menee tämän joulun viettämään isänsä luokse ja te vietätte mukavan uuden vuoden tai loppiaisen tms. pyhän yhdessä juhlien sen joulunkin edestä. Näin nämä asiat on vain ratkaistava eroperheissä.

on joka toinen joulu isällään ja joka toinen joulu kotona, lapsella ja isälläkin on oikeus viettää joulua yhdessä, oliko se isän syy miksi muutitte 300km? Mahtaa isällä olla ikävä lastaan...

Mä olen surullisena seuraamaan vastaavankaltaista asiaa sivusta kun isä yrittänyt pitää yhteyttä lapseensa äidin laittaessa kapuloita rattaisiin.Ei se mies ikuisuutta tilannetta jaksanut ja luovutti ja nyt ei tapaa enään lain lastaan ja lapsi ihmettelee nyt että miksi isä ei välitä.Tässä kohtaan äiti on joutunut katsomaan peiliin ja todeta että riisti sen isän lapseltaan ja lapsi raukka syyttää nyt siitä itseään vaikka se äiti sen isän lapselta vei.
Ja eikö välimatkat yhteishuoltajuudessa pitäisi olla kohtuulliset että etävanhemmalla olis mahdollisuus nähdä lastaan useammin,itse en olis etävanhempana edes sustunut teidän muuttoonne.

[QUOTE="Neith";22522537]eli tää oli provo.. ei kukaan tosissaan tuollaista tekstiä voi suoltaa
ja jos nyt kuitenkin olet tosissas niin ei pidä paikkaansa että äiti voittaa aina, lapsi on sen verran iso että senkin sana painaa[/QUOTE]

Jep, tässä ap mokasi, selvä provo.