K
kohtalotovereita?
Vieras
Erosta on kuitenkin vuosi, johan se on aikakin löytää uusi. En halua palata exän kanssa yhteen ja olen oikeasti onnellinen hänen puolestaan, miksi siis tuntuu pahalta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotovereita?:Erosta on kuitenkin vuosi, johan se on aikakin löytää uusi. En halua palata exän kanssa yhteen ja olen oikeasti onnellinen hänen puolestaan, miksi siis tuntuu pahalta?
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Tunnetko itse olevasi jossain epäonnistunut? Toisen onnistumisesta on vaikea iloita aidosti jos kokee itse, että oma elämä esim. junnaa paikallaan ja jotain pitäs tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Koska olet mustasukkainen. Samoin kävi minulle. Ex mies vielä meni uuden kanssa naimisiin puolen vuoden sisällä. Minä en kelvannut vaimoksi 10 vuodessa ja hänen kahden lapsensa äitinä... Tilanteen hyväksyminen vei aikaa ja otti koville...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Tunnetko itse olevasi jossain epäonnistunut? Toisen onnistumisesta on vaikea iloita aidosti jos kokee itse, että oma elämä esim. junnaa paikallaan ja jotain pitäs tehdä...
Tunnen kyllä. Avioliitossani, enkä tiedä pystynkö enää parisuhteeseen. Ehkä olenkin sen takia katkera exälleni, että hän pystyy.. :/ *häpeilevä hymiö*
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Koska olet mustasukkainen. Samoin kävi minulle. Ex mies vielä meni uuden kanssa naimisiin puolen vuoden sisällä. Minä en kelvannut vaimoksi 10 vuodessa ja hänen kahden lapsensa äitinä... Tilanteen hyväksyminen vei aikaa ja otti koville...
vois tehdä tiukkaa mullekkinaika ikävää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Minusta tuntuu,että SINÄ et ole kasvanut aikuiseksi.
Oletko itse eronnut?Jos ei ,niin pistä se turpavärkki kiinni jos et tiedä asiasta yhtään mitään.
Ero ei ole todellakaan mikä helppo.Kaikki tunteet ovat sallittuja.Se kertoo siitä,että eroa käsitellaan edelleen...
Niin ja olen itse eronnut yli 6 kk sitten.
Et ole kasvanut aikuiseksi.