Ex mies pahoinpitelee ja uhkailee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "salla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"salla"

Vieras
Olin viikonloppuna baarissa yhden minun miepuolisen kaverini kanssa ja tuli hiukan juotua liikaa ja olin exälle laittanut viestiä et tulee baariin tavataan siellä kun tapaillaan exän kanssa vieläkin no en nähnyt exää siellä vaikka hän olikin kun hän seuraavana päivänä kertoi olleensa siellä ja ei nähnyt muka minua siellä.
Ex on varmasti nähnyt mut siellä ja kytännyt minua kun olinkin jonkun miehen seurassa,ex on luonteeltaan tosi mustis minusta ja epäilen et se oli hän joka löi minua baarissa suoraan nyrkillä alaselkään että kaaduin polvet edellä lattiaan ja kun kömysin siitä ylös ja katselin kuka se oli en nähnyt ketään ex varmaan häipyi paikalta,mutta pistin tuon että en usko et se oli hän ei hän voi tehdä näin minulle jos vaikka itse kaaduin mut en kaatunut.
Hän on ennenkin raivonnut minulle kun olen ollut miesten seurassa ja uhkaillut minua.
Miksi hän teki niin jos teki?Nyt pelkään häntä entistä enempi vaikka rakastan häntä ihan hirveesti :(

viikko sitten näin illalla oman ikkunan kohdalla tumman hahmon joka meni ulkoovelle päin ja lähti myöhemmin pois en uskaltanut raottaa edes sälekahtimia koska säikähdin ihan hirveesti ja minulle tuli mieleen että jos exä oli tullut kyttään minua jo kotia,kun katsoin ikkunasta myöhemmin en nähnyt ketään ja unohdin koko asian ja hän on aikasemminkin seuraillut minua ja tullut asuntoni lähelle kyttään olenko kotona kun näin hänet aiemmin ja hän voi sanoi ettei se ollut hän ja mietin sitten että jos se oli joku muu sitten.

Jos hän muuttuu kun hän on aiemmin luvannut niin ja hän muuttui joksikin aikaa kiltiksi koska tottelin häntä enkä käynyt missään ja nyt kun taas käyn niin hän uhkailee ja kyttää minua :(
Onko tuo jotain alistamista?

Joo mulla on fiilis että sä oot kirjottanut tästä jo noin 1000 kertaa ja aina on sanottu että ukko on sairas. Ja kyllä toi on alistamista. Usko jo tai älä vingu enää, turha itkeä jos on itse valinnut tollasen sekopään.

Yhteistyössä