ex-mies sukulaisineen raivostuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hhaidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hhaidi"

Vieras
Erosta jo aikaa vaikka kuinka kauan, mutta exä jatkaa siskonsa ja tämän miehen kanssa kiusaamistani. Eron syynä oli miehen väkivaltaisuus, entinen mieheni sitten ilmeisesti yritti suojella itseään ja yritti muiden silmissä laittaa eron minun syykseni, siskonsa ja tämän mies sekä jotkut exäni läheisimmät kaverit
auttavat. Kaikkia juoruja en ole kuullut mitä ovat puhuneet, mutta osa on tullut tietooni jopa ventovieraiden ihmisten kautta joidenka ei tulisi minun yksityisasioistani tietää mitään, saatikka edes tuntea minua.
Olen kuulemma hullu, olen uhannut tappaa hänet ym. paskaa.
Exäni sukulaiset ovat myös ravintolassa ollessani tunkenut minun ja ystävieni pöytään ja ruvennut kovaan ääneen syyttämään minua kuinka kuulemma vainoan ex-miestäni ja hän joutuu pelkäämään minua.

Pahinta on kun satun osumaan samaan aikaan baariin entiseni siskon ja hänen "jenginsä" kanssa. Alkaa tuijottelu, osoittelu ja supattelu. Ulkopuolisten on helppo sanoa että ole vaan välittämättä. Minua raivostuttaa ja pelkään nykyään milloin pinnani sitten palaa lopullisesti ja käyn sanomassa näille ihmisille pari
valittua sanaa, tähän saakka olen pitänyt itseni kasassa ja vain ollut välittämättä, mutta nyt vaan toivon että nuo hullut jättäisivät minut rauhaan! Asumme suhtkoht pienellä paikkakunnalla joten pakostikkin näihin ihmisiin
tulee aina joskus törmättyä. Yhteisiä lapsia meillä ei, luojan kiitos, exäni kansss ole.

Kukaan ollut samankaltaisessa tilanteessa ja mitä olette tehneet?

Sehän tässä harmittaakin, että muuten kyllä muuttaisin, mutta työni, ystäväni ja sukulaiseni ovat täällä. Tuntuu jotenkin että nuo voittaisivat jos saisivat minut muuttamaan pois. Juoruilun ja suunsoittamisen takia tuskin saa vielä lähestymiskieltoa, puhelimitse eivät esim. ota koskaan yhteyttä.

Kakka tilanne. Mutta sun kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja tulla toisesta samantien ulos. Rupea välinpitämättömäksi. Kukaan jaksa alituiseen niiden paskapuheita kuunnella.

Ja ex-mieheni on siis tuomittu tuosta pahoinpitelyjupakasta, hänen versionsa tapahtuneista on vain se että olisi vain puolustanut itseään kun minä olin hyökännyt kimppuun. Tuomari onneksi uskoi minua, oli tarvittava lääkärintodistus ja poliisiraportti kun soitin poliisit kotiimme.

Rupean olemaan todella väsynyt tähän. Pelkästään ero ja yhteisestä kodistamme pois muuttaminen oli jo täyttä helvettiä (en saanut kaikkia tavaroitani jne.) ja nyt on vaikea yrittää jatkaa omaa elämäänsä tämän takia. Ihmettelen kun miehellä on jo uusi avopuolisokin niin silti hänen sukunsa vielä keskittyy minun.

Minä varmaan tekisin niin, että kun supattelu ja osoittelu alkaa, sanoisin kovaan ääneen, että tuolla nuo hullut taas paasaa, pitäisi laitokseen laittaa koko sakki. Sitten toivoisin heidän provoituvan ja yrittävän käydä päälle ja soittaisin poliisit. Tapahtumalla olisi monta todistajaa (mainitsit sen tapahtuvan baareissa ym.) Näin kaikkien tietoon pikkuhiljaa tulisi, että he ovat sekaisin, et sinä.

mä varmaan tekisin niin tuon baari jutun kanssa. että tekisin itse ihan samoin, eli rupeisin supattelemaan, osoittelemaan ja nauramaan. Selittäisin tietenkin omalle seurueelleni, että tehdään näin koska..

kerran näin olen tehnyt ja se toinen seurue poistui ravintolasta hyvin vähin äänin :) eikä ole sen jälkeen kuin pikaisia katseita tullut :D

Yhteistyössä