Ex & Tunteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suhteilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suhteilija

Vieras
Koko kiehtova tarina tulee tassa. Kun tutustuin nykyiseen mieheeni 2 vuotta sitten (olemme nyt 25-vuotiaita), han koki asiakseen ilmoittaa heti alkukattelyssa etta on siita hetkesta 2 vuotta aiemmin tullut jatetyksi elamansa rakkauden, sen ihanan koskettavan ensirakkautensa puolesta, ja etta tama on jattanyt suuren jaljen haneen.

Mies puhui yllattavan usein exastaan: -sinulla on samalaiset kadet (!), exallanikin oli tuollaisia ajatuksia, exani koki sita ja exani tata, tiesin tasta naisesta varmasti enemman kuin mita minun tarvitsi! Han tuntui vertailevan tunteitaan minuun ja haneen, ja tama tuntui aarimmiasen pahalta minusta, aistin ettei han rakasta minua samalla tavalla. Kuitenkin han halusi vakuutella minua etta haluaa olla kanssani ja kaikki heidan valillaan on ohi, ja han todella haluaakin edeta elamassaan eteenpain.

Kerran han kuitenkin myonsi (tosin myoskin enemman alkuaikoina), kysyttyani, etta edelleen rakastaa tata naista! Ei ehka samalla tavalla kuin aiemmin, mutta kuitenkin. Tama siis vaikka he eivat edes tapaile tai ole liiemmin yhteydessa tms.

Nykyisin puheet exasta on vahentyneet todella paljon, lahes olemattomiin ja han kylla kertoo rakastavansa minua.

Nyt tama exa on ilmestynyt kuvioon muita reitteja pitkin.

Minua pelottaa etta kyseessa on se etta han edelleen on se suurin rakkautensa, minuakin kylla rakastaa, mutta siina edellisessa on sita jotakin, mita han haluaa...

Onko ""normaalia"" rakastaa exaansa jollakin tasolla, ja kuitenkin myos nykyistaan suurella tunteenpalolla?

En tiedä onko normaalia tuollainen, mutta yhtenä osasyynä juuri tuollainen toiminta/ajattelu/tunteet rikkoivat minun suhteeni entiseeni. Hän ei vain kerta kaikkiaan päässyt eroon exästään, vaikka tämä oli tahollaan onnellisesti (kai?) naimisissa ja äitikin jo.

Hän rakastaa exsäänsä ja tykkää sinusta. Eli poistu suhteesta, vaikka se olisikin hankalaa! Jos exsä on palaamassa kuvioihin niin se voi tarkottaa sitä että tämä ex haluaa miehesi takaisin... Ja tiedät kyllä miten siinä käy. Häviät pelin. Joten poistu ihmeessä ennenkun satutat itseäsi enempää! Ikävä sanoa, mutta olet miehelle vain ""korvike"". Hänen sydämmessään ei ole tilaa muuta kuin tälle ex:lle. Nimimerkillä kokemusta on.

Kuulostaa siltä, että olet harvinaisen pitkämielinen ja pitkäaikainen laastari. Mies tarvitsee ja rakastaa sinua, koska ei voi saada exäänsä. Ymmärräthän, että jos ex näyttää hänelle koskaan vihreää valoa, mies suunnistaa suorinta tietä hänen luokseen. Tunsipa mies mitä tahansa sinua kohtaan, olet ikuinen kakkonen hänen sydämessään...

Ei ole normaalia tuollainen jalustalle asetettu rakkaus. Totta kai voi lämmöllä muistella ""elämänsä suurinta rakkautta"" omassa mielessään, mutta tuo teidän tilanteenne vaikuttaa kirjoittamasi perusteella ikävä kyllä siltä, että mies on henkisesti kiinni yhtä exässään.

Minä tapasin myös tuollaisen exänsä perään haikailevan miehen. Hän kertoi exänsä pettäneen häntä ja jättäneen toisen miehen vuoksi. Heillä oli yhteinen lapsi. Kun tapasimme, mies väitti, että suhde on jo hänen päässään käsitelty ja takana eikä hänellä ole enää mitään tunteita exäänsä kohtaan. Onneamme kesti muutaman kuukauden. Sitten aloin huomata, että hän ahdistui siitä, kun exä olikin nyt vapaana ja eronnut tästä miehestä, jonka vuoksi he tapasivat. Kysyin useaan kertaan vaistoanko oikein, että hän haikailee tämän naisensa perään vielä. Hän kielsi kaiken ja selitti suu vaahdossa miten minä olen ihana ja tämä exä ihan kamala ym. Sitten hänen exänsä löysikin uuden miehen itselleen tämän entisen, hänet ""voittaneen"" miehen tilalle. Siinä vaiheessa mies meni ihan sekaisin. Häntä kuulemme vitutti se, että hänen lapsensa on tämän miehen kanssa ja lopulta hän myönsi olevansa mustasukkainen entisestä vaimostaan. Silloin sanoin, että kiitos riittää ja taitaa olla parempi, että eroamme. No, mies ei sitä tietenkään halunnut ja suostuin jatkamaan suhdetta. Asuimme jo tässä vaiheessa yhdessä, kunnes yhtäkkiä mies jäi kiinni pettämisestä. Hän oli pettänyt ja pitänyt suhdetta jonkun naisen kanssa. Se ei ollut tämä hänen exänsä vaan ihminen, joka muistutti ulkonäöltään tätä exää. Tiedän tuon naisen. Jätin miehen, heitin hänet kämpästämme ulos. Myöhemmin kun keskustelimme, hän kertoi toivoneensa koko ajan pääsevänsä vielä takaisin exänsä elämää ja sekä minä että tämä uusi nainen olimme korvikkeita ja laastareita. Arvatkaa vituttiko minua silloin!!! Tämä exä ei varmasti ota tuota miestä takaisin, sillä kuulin häneltä jälkeenpäin, että mies oli pettänyt häntäkin ja sysännyt syyn erosta uuden miehen harteille, vaikka uusi suhde oli alkanut vasta kun he olivat eronneet. Että tämmöinen valehteleva ja itsensä kanssa sekaisin oleva sikatapaus tällä kertaa.