Ex yhä rakastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieheeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieheeni

Vieras
Sain selville, että poikaystäväni ex on yhä rakastunut häneen ja lähettelee viestejä jossa kertoo kaipaavansa ja rakastavansa. He erosivat alle vuosi sitten ja mies jätti hänet.

Tiedän, että poikaystäväni rakastaa minua ja että voin luottaa häneen, mutta silti exän käytös häiritsee minua suuresti ja aiheuttaa epävarmuutta. Mieheni ei tiedä että olen tietoinen viesteistä. Hän ei ilmeisesti ole vastannut niihin ja puhuu myös (kun hänet harvoin mainitsee) exästään suht negatiiviseen sävyyn.

En oikein tiedä mitä tehdä jotta saisin mielenrauhan asian suhteen. En voi kertoa tästä poikaystävälleni. Haluaisin kai että hän ilmottaisi ettei enää ole yhteydessä exäänsä, mutta tiedän ettei niin tule käymään. Olemme suunnitellet elämää yhdessä ihan vakavasti joten olisi helpotus päästä eroon tästä tunteesta...

Kokemuksia ja neuvoja otetaan vastaan!

Kokemusta on, mutta en osaa ehkä neuvoa antaa. Aika samanlainen tilanne täällä. Mies erosi exästään (pitkäaikainen juttu) hiukan alle vuosi sitten, mies jätti. Exänsä ei ole päässyt eroon. Soittelee miehelleni lapsen varjolla - siis tekee tikusta asiaa - ja purkaa huoliaan. Ei hän sitten lapsesta kumminkaan puheluissa puhu kuin muutaman minuutin, sitten alkaa valitus omista asioista.
Olen heittänyt miehelle koepallon, että ""se on susta kiinnostunut ja haluaa sut takaisin"". Mies myöntyi, että näin hänkin luulee. Ihme kyllä, mulla ei ole epävarmaa oloa. Ihan turvallinen, hyvä fiilis on. Mitäs, jos heittäisit kanssa ""koepallon"", kokeilisit, mitä mies sanoo? Se vois toimia alkuna avoimelle keskustelulle. Ainakin meillä toimii.

Olen yrittänyt. Mies sanoo, että ex ei kai ole enää kiinnostunut hänestä, eli valehtelee. Siksi epävarmuutta. Luulen, että hän ei halua kertoa totuutta jotta en suuttuisi tms.

Yhteistyössä