Ä
äiti
Vieras
Mulla onkin ihan päinvastainen ongelma kuin muilla eli lapset viettävät aikaansa ihan liikaa isän luona. lapset ovt jo teinejä, joten isän mielestä he saavat päättää. No tottakai ovat mieluummin isällään koska siellä ei ole uutta puolisoa, siellä saa tehdä suurinpiirtein mitä haluaa ja isi ostelee koko ajan kaikkea kivaa mihin mulla ei äippälomalaisena ole varaa. vauva syntyi meille keväällä ja koko kesän isä on pitänyt lapsia luonaan, vaikka olen pyytänyt tuomaan kotiin. Noh, nyt keskimmäinen on päättänyt muuttaa isälleen ja lupasin hänen muuttaa joksikin aikaa. Nyt vkl olisi ollut minun eka viikonloppu, mutta eipä vain lapsia näy. isälle laitoin viestiä ja heti alkoi kettuilu, "aijaa, nytkö vasta muistit, voi voi, ehkä parin viikon päästä, sovi lasten kanssa" No en sovi koska nämä asiat on aikuisten sovittava ei lasten.
Olen yksinhuoltaja, joten lain nojallahan voin hakea lapset vaikka heti, mutta mikä on tässä tapauksessa lasten parhaaksi. Miksi se pässi tekee vielä tämänkin mulle, että vie multa lapset kaiken muun paskan lisäksi. ihan kuin ei aiukuinen ihminen tietäisi, että käytöksellään saa lapset kauemmaksi minusta, vauvasta ja nykyisestä puolisosta. Mitä ihmettä teen??
Olen yksinhuoltaja, joten lain nojallahan voin hakea lapset vaikka heti, mutta mikä on tässä tapauksessa lasten parhaaksi. Miksi se pässi tekee vielä tämänkin mulle, että vie multa lapset kaiken muun paskan lisäksi. ihan kuin ei aiukuinen ihminen tietäisi, että käytöksellään saa lapset kauemmaksi minusta, vauvasta ja nykyisestä puolisosta. Mitä ihmettä teen??