Exä sitten tänään uhkasi, että alkaa kohta miettimään minun murhaamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uhkailua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uhkailua

Vieras
Syy oli se kun vähän olen sitä nyt painostanut, että ottaa sinne pankkiin yhteyttä että hoitaa yhden jutun, jonka sen täytyisi hoitaa, että saadaan nää talopaperit kuntoon, mutta kun ei ole saanut aikaiseksi eikä sillä kauheasti näköjään ole halujakaan, mutta eihän mitään talolainaakaan enää maksele.

Toinen mistä valitti oli se, että minä olen kuulemma tuhlannut hänen kaikki rahansa, kun ei hänellä ole pahemmin tällä hetkellä rahaa. Totesin vaan, että minä en niitä ole tuhlannut, olen vain maksanut miehen laskut, elikkä auton ja moottoripyörän vakuutusmaksut ja auton lainanlyhennyksen sekä vähän visa-laskua ja ottanut elatusmaksun + yh-korotuksen verran miehen tililtä omalle ja loput mies on käyttänyt ihan itse, elikkä mies on tienannut kesäkuussa n. 1800 euroa, josta se on käyttänyt omiin menoihinsa n. 600-700 euroa. Itseään saa syyttää kun ei raha riitä mihinkään, jos sitä syö pizzaa ja käy joka viikonloppu viihteellä uuden tyttöystävän kanssa, niin ei se raha kauaa riitä.
Juhannuksenakin oli jossain hotellissa ja sinne meni jo hotelliöihin 160 euroa rahaa, että kukakohan ne rahat on tuhlannut.

Onneksi minä olen tuosta tyypistä eroon päässyt, kun vaan vielä pääsis kunnolla. Tiedän nuo miehen raha-asiat noin hyvin, kun vielä makselen sen laskut kun ne tänne mun osoitteeseen tuleekin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä en huolehtis:
toisen laskuista.Jos ei itse hoida,saa jäädä hoitamatta.

No minä olen niitä vielä hoitanut, kun tässä on tätä eroa tehty nyt jonkin aikaa ja tuossa samalla ne on mennyt. Kun vaan saataisiin tää taloasia kuntoon, niin sitten saa hoitaa omat asiansa ihan itse. Eihän tuo ole saanut kirjojakaan muutettua täältä pois ja siksi sanoinkin sille, että saa luvan maksaa sen yh-korotuksen mulle niin kauan kunnes saa kirjansa siirrettyä muualle.

Mulle on tän eron myötä vaan vahvistunut käsitys, että tuo mies on pahemman luokan narsisti ja siksi olen nyt onnellinen että se on löytänyt itselleen uuden naisen, niin eipä taida ihan heti tulla oven taakse anelemaan takaisin. Toisaalta käy vähän sääliksi tätä toista naista, koska tuskin se tulee loppujen lopuksi saamaan yhtään sen parempaa kohtelua kuin minäkään.

Tossa sitten päätin, että kun exän piti tulle loppuviikosta parina päivänä tuota poitsua vahtimaan, että antaa olla, poitsu lähtee mun vanhempien kanssa mökille. Vedin sen verran kovat herneet tän päiväisestä sille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tossa sitten päätin, että kun exän piti tulle loppuviikosta parina päivänä tuota poitsua vahtimaan, että antaa olla, poitsu lähtee mun vanhempien kanssa mökille. Vedin sen verran kovat herneet tän päiväisestä sille.

No mun mielestä lasta ei kuitenkaan saa käyttää näissä asioissa rankaisemisen apuvälineenä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ev:

No mun mielestä lasta ei kuitenkaan saa käyttää näissä asioissa rankaisemisen apuvälineenä :(

Iso peesi. Ei se ole lapsen vika, että isä on idiootti ja lapsihan tossa kärsii...

Joo ei se periaatteessa ole rankaisemisen apuväline, mutta en mä halua että se tulee tänne mun sänkyyn nukkumaan, kun niin sen pitäisi tehdä. Ja toisekseen parempaa hoitoa lapsi saa mökillä mun vanhemmilta kuin omalta isältään, joka ei kuitenkaan työyön jälkeen jaksa lapsen kanssa olla, vaan antaa lapsen puuhailla omiaan ja itse nukkuu. Etenkin nyt kun sääkin lupaa hyvää, niin mökillä on varmaan kivempi olla kuin kaupungissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Iso peesi. Ei se ole lapsen vika, että isä on idiootti ja lapsihan tossa kärsii...

Millä tavalla se kärsii, ei se osaa isäänsä vielä kaivata, eipä tuota isää muutenkaan ole lapsi pahemmin kiinnostanut, muuta kuin silloin kun minä olen itse sitä pyytänyt lasta vahtimaan. Niin ja nytkin kyllä ihan nätisti siltä kysyin, että haittaako sitä, jos lapsi lähteekin mökille mun vanhempien kanssa, eipä näyttänyt haittaavan.

kiitos tietenkin kuuluu minulle kun ex joutuu maksamaan 850 oikeusavustajalleen kun ei suostunut ehdottamaani elatusmaksun nousuun.Kina jäi kiinni 15 eurosta eikä exä suostunut.
Taas uusi taisto edessä kunhan yksi täyttää 18 tänävuonna.
Kuinka tyhmä on ihminen että se mielummin maksaa valtiolle 850 euroa kun olisi joutunut minulle maksamaan 180.

Yhteistyössä