N
nopi
Vieras
Voisitko hyväksyä, etät miehesi on ystävä exänsä kanssa. Käy joskus kahvilla ja soittelee kuulumisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen sen verran mustasukkainen, että voisin ottaa kyllä aikalailla nokkiini. En siis voisi hyväksyä..vaikka itsekin olen joskus ollut exän kanssa yhteyksissä. Tiedän..olen k***pää, mutta kerroin tästä nykyiselleni eikä hän ollut moksiskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:No mikäpäs minä olen mieheltäni ystäviään kieltämään?![]()
Kyllä, ovat exänsä kanssa ystäviä ja mulle passaa ihan hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Sallin, ja mieskin sallii. Kumpikin olemme exiemme kanssa väleissä, ja olemme tavanneet toistemmekin exiä. Emme nyt ihan sentään kyläile keskenämme, mutta kahvilla voi käydä. Sitäpaitsi ilman miehen exää olisi vaikea lähteä reissuun, koska hän yleensä hoitaa meidän kissojamme. =)
Ajattelen niin, että en olisi suhteessa miehen kanssa johon en luottaisi täysin. Sitäpaitsi tiedämme molemmat toistemme existä asioita, jotka vakuuttavat siitä että he ovat täysin turvallisia. Kaverina Ok, muttei muuten.