Mulla on sellainen tilanne, että olemme seurustellut mieheni kanssa nyt noin vuoden. Mieheni exät eivät ole olleet tekemisissä mieheni kanssa tänä aikana. Itsekään en tapaile omia exiäni.
Olen joskus kysynyt mieheltäni hänen mielipidettään siihen voiko exän kanssa olla ystävä ja hän on vastannut siihen, että ei. Mieheltäni on muutama vakavampi suhde takaamaan ja useampia vähemmän vakavia. Lapsia hänellä ei ole.
Hän on jonkun verran kertonut minulle existään ja suhteistaan ja nyt yllättäen yksi näistä hänen existään laittoi tekstiviestiä miehelleni, että haluaisi tavata.
En tiedä kuinka he ovat pitäneet yhteyttä ennen minua, mutta ilmeisesti hyvin vähän viime vuosina.
Kyseessä on ihminen joka on miehen kertoman mukaan hänen toiseksi vakavin suhteensa. Suhteesta on jo useita vuosia aikaa. Lisäksi mieheni on kertonut, että tämän naisen kanssa hän on pettänyt myöhemmin toista tyttöystäväänsä ja se suhde kariutui silloin tähän pettämiseen. Kyseessä on siis miehen kertoman mukaan löyhämoraalinen nainen, joka ei välitä muiden suhteista ja johon mieheni ei itsekään ole aikoinaan voinut luottaa.
Tämä nainen on myöhemmin mennyt naimisiin ja tehnyt kolme lastakin. Ilmeisesti hän on nykyään jälleen vapailla markkinoilla ja nyt tosiaan haluaisi tavata miestäni.
Pitäisikö minun sallia miehelleni kahden keskeisiä tapaamisia tällaisen naisen kanssa? Rakastan kyllä miestäni ja haluaisin luottaa häneen, mutta arveluttaa vähän, sillä onhan mieheni aiemminkin pettänyt uutta suhdettaan juuri tämän naisen kanssa.. ja mitä tämä nainen haluaa miehestäni..onko vanha suola alkanut janottaa?