K
Ken guru
Vieras
Kyllä mulla on varmasti paremmat koulutokaritkin ku sillä naisella! Lisäksi mä olen luova,syvällinen,empaattinen ja olin paljon viksumpi kuin exä itse.
Varmasti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä mulla on varmasti paremmat koulutokaritkin ku sillä naisella! Lisäksi mä olen luova,syvällinen,empaattinen ja olin paljon viksumpi kuin exä itse.
Kuka oikeasti jaksaa luoda profiilin vain siksi, että alkaa elää jotain outoa trollia läpi? Ja ei, en puhu itsestäni. :xmas:
Kuka oikeasti jaksaa luoda profiilin vain siksi, että alkaa elää jotain outoa trollia läpi? Ja ei, en puhu itsestäni. :xmas:
Varmasti![]()
En mä ole stalkkeri...Musta on vain niin epäreilua, et se nainen nappasi sen tavallaan multa.En usko, et exä (ja kutsun sitä exäksi koska se on vain helppo nimitys sille) tykkää siitä tosissaan tai en tiedä, mut kyllä mun mielestä mä olen paljon paremman näkönenkin se. Olen pitempi ja laihempi ja nuorempi jne. Mutta se syy miksi mä en ole stalkkeri, on se,että on mulla ollut sydämmessä/ajatuksissa tän 2 vuoden aikana muitakin miehiä. Ainakin 3 kappaletta. Ja yhden kanssa jopa nyt tavallaan seurustelen. Tai ollaan sovittu että me seurustellaan. Mutta mun on vaikea aina uskoa siihen. Nytkin se on ollut viikon ryyppyreissulla eikä se ole oikein ottanut muhun sinä aikana yhteyttä, jos mä en ole eka sille textannut/soittanut.
Tuntuu tosi pahalta, et sanot noin =( Mikä mussa on vikana, kun tuntuu että kaikki miehet jättää ja sitten kohta niillä on jo uusi? Miksi mä en löydä sitä miestä, joka valitsisi mut?
Mun toivo on nyt siinä, et niillä menee tosi huonosti sen nykysen kanssa... ja alan liikkua kesällä näteissä ja kevyissä vaatteissa kaupungilla =) Jos vaikka törmättäisiin...
Mistä mä sitten miehen löydän ja miten? Kun mun nykynenkin miesystävä on teillä tietämättömillä? Siihenkö mun sit pitäs keskittyä?
Kannattaa lopettaa hyvän sään aikana, yleensä näistä provoiluista tulee loppujen lopuks turhan yliampuvia, eikä kukaan enää usko mitään. Täytyyhän tän olla provo, eikö vaan...
Oottakapaa vaan, ni mä tänä kesänä hankin sen tai jonkun muun miehen! Hyvän miehen!
Viis kertaa...
(Oli syviä ja kokonaisvaltaisia kohtaamisiaViisi ihanaa yötä)
Mistä mä sitten miehen löydän ja miten? Kun mun nykynenkin miesystävä on teillä tietämättömillä? Siihenkö mun sit pitäs keskittyä?
Viis kertaa...
(Oli syviä ja kokonaisvaltaisia kohtaamisiaViisi ihanaa yötä)
Mä en taida lukea enää mitä te tässä ketjussa mulle enää vastaatte. Tulee niin paha mieliMiksi ei osata enää kansana puhaltaa yhteen hiileen?
Mä en taida lukea enää mitä te tässä ketjussa mulle enää vastaatte. Tulee niin paha mieliMiksi ei osata enää kansana puhaltaa yhteen hiileen?