Tiesittekö että....
-nainen on alempi ihminen mitä mies
-naisen älykkyysosamäärä ei riitä edes paskalla käyntiin
-nainen saa toki tienata rahaa, miehellensä, omaa rahaa sillä ei saa olla
-nainen on syntyny pantavaksi
-nainen on surkea otus joka ei olis mittään ilman miestä
-nainen ei saa ajatella ite
-kotityöt on vain naisten juttuja kuten lasten hoitaminenki
-miehen ei tarvi olla yksiavioinen, nainen on silti huora vaikkei se muille jakeliskaan
-jos ei se jaa muille, niin mies saa silti jakaa sitä omille kavereilleen
-naiset rääkyy aina tyhjästä
-ai ei saa lyödä, no jos yksinkertaset asiat menis perille sanomattaki niin ei tarvis takoa päähän niitä
-naisten ei tarvi puhua muutako pyydettäessä
-jos talossa on yksi sohva eikä yhtään tuolia, naisen paikka on nurkassa
-naisen tarvii näyttää kauniilta vain siihen asti että pääsee naimisiin, sen jälkeen parempi paikka onki kotona ettei kukaan näe
ym soopaa
-jos nainen kuvittelee tuo kaiken olevan täyttä sontaa, se pittää kouluttaa ymmärtämään ne. Ei voi oottaa tietenkään että ne itekseen tuollasia juttuja ymmärtäis.
Kyllä, tämmösiä keskiaikasia sikoja on vieläki olemassa. Tämmösiä juttuja olen pari päivää kuunnellu ja tuskastellu että tuommosten sääntöjen alla mie olen joskus eläny 8 vuoden ajan. Ja paljon muutaki mukavaa. :snotty:
Ja juu, ei sitte kysymyksiä miksi olen kuunnellu pari päivää exän jaapatuksia, ollu vähän pakko
Enkä vastaa siihen kysymykseen. :|
-nainen on alempi ihminen mitä mies
-naisen älykkyysosamäärä ei riitä edes paskalla käyntiin
-nainen saa toki tienata rahaa, miehellensä, omaa rahaa sillä ei saa olla
-nainen on syntyny pantavaksi
-nainen on surkea otus joka ei olis mittään ilman miestä
-nainen ei saa ajatella ite
-kotityöt on vain naisten juttuja kuten lasten hoitaminenki
-miehen ei tarvi olla yksiavioinen, nainen on silti huora vaikkei se muille jakeliskaan
-jos ei se jaa muille, niin mies saa silti jakaa sitä omille kavereilleen
-naiset rääkyy aina tyhjästä
-ai ei saa lyödä, no jos yksinkertaset asiat menis perille sanomattaki niin ei tarvis takoa päähän niitä
-naisten ei tarvi puhua muutako pyydettäessä
-jos talossa on yksi sohva eikä yhtään tuolia, naisen paikka on nurkassa
-naisen tarvii näyttää kauniilta vain siihen asti että pääsee naimisiin, sen jälkeen parempi paikka onki kotona ettei kukaan näe
ym soopaa
-jos nainen kuvittelee tuo kaiken olevan täyttä sontaa, se pittää kouluttaa ymmärtämään ne. Ei voi oottaa tietenkään että ne itekseen tuollasia juttuja ymmärtäis.
Kyllä, tämmösiä keskiaikasia sikoja on vieläki olemassa. Tämmösiä juttuja olen pari päivää kuunnellu ja tuskastellu että tuommosten sääntöjen alla mie olen joskus eläny 8 vuoden ajan. Ja paljon muutaki mukavaa. :snotty:
Ja juu, ei sitte kysymyksiä miksi olen kuunnellu pari päivää exän jaapatuksia, ollu vähän pakko