Tiedän ettei exän asiat mulle kuulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";25317096]Ei, kyllä se "miesten mies" oli mun ex. Seurusteli parhaimmillaan kolmen kanssa yhtaikaa ja asui mun kanssani.Yhden kans kävi pankissa juttelemassa asuntolainasta, toisen kans tilas kihlat, kolmannen kans kävi Kiinassa matkalla ( perheelleen väitti työmatkaksi jne )
Ja koko ajan haki uutta seuraa netissä.
Kaikkea tätä seurasi mun lasteni lisäksi miehen oma tyttö, jota kuljetti välillä mukanaan naisilla.[/QUOTE]
Woohoo. Oli siinä kiireinen mies.

Voittaa melkein jo mun & miehen entisen työkaverinkin - kundin, joka kihlasi 3-4 naista (en enää muista, vuosikausia aikaa) saman kk:n aikana ja muutaman vielä sen jälkeenkin, samalla sormuksella. Ei kaiverruttanut sitä, ja otti sormuksen sillä verukkeella morsioilta pois että käy kaiverruttamassa siihen nimet :xmas:

Homma toimi erinomaisesti. Asuttiin miehen kotimaassa silloin, ja nämä "kihlatut" kävivät siellä lomalla. Joskus samaan aikaan sattumalta, mutta nokkelana poikana Musti (se oli hänen lempinimensä) aina selvisi tilanteista. Naiset lähettivät rahaa ja merkkivaatteita auliisti, ja reiluna jätkänä Musti jakoi niitä kavereillekin. Mullakin on varmaan vieläkin tallessa yksi t-paita jonka morsioista vanhin, noin viisikymppinen tätsä (Musti oli jotain 22 v) lähetti Hollannista :popcorn:

Ihan hyvää ruokaa kihlajaisissa kyllä oli. Yhden viikon aikana oli peräti kahdet juhlat kerran, ja meillä kaikilla oli niin mukavaa. Sitä, minne Musti lopulta päätyi, en tiedä, sillä me muutimme Suomeen ja yhteys katkesi. Olisi mukava kuulla tuliko hänestä onnellinen perheenisä jonnekin päin Eurooppaa, vai jatkuuko sama peli edelleen.

Meidän kuopus syntyi lokakuussa, exän tyttöystävän beibi maaliskuussa, toukokuussa exä muutti tän naisen luo ja mä sain tietää totuuden syyskuussa... epäily kyllä oli, mut exä kielsi kaiken, kúnnes jäi kiinni...

jätti ton toisenkin naisen lapsineen jossain vaiheessa, mun lapsia ei oo nähny kohta vuoteen, kai sillä oo uus tulossa pian...

vuoden isä...

Jokunen pullo viiniä meni myös silloin, kun kaverini sai tietää että eksällään ja tämän uudella naisella on vauva - syntynyt 6-7 kk heidän eronsa jälkeen. Ex vielä viimeiseen asti eroa puuhatessaan kiisti että toista naista ei ole, puhui ekana että ollaan vaan väliaikaisesti erossa että nähdään mitä kumpikin oikeasti halutaan jne, lähti parisuhdeterapiaankin - samaan aikaan kuitenkin rakensi elämää ja perusti perhettä toisen naisen kanssa. Salasi vauvan syntymänkin...ja kun kaverini siitä lopulta kuuli, niin ex valehteli vauvan iän ja väitti tätä puolisen vuotta pienemmäksi.

Miten totaalisen munaton voi "mies" olla?!

Olen sanaton. :(

[QUOTE="Kisu";25316519]Ihan normaalia tuollaista asiaa miettiä. Pystytkö varovaisesti esim. facebookista tarkistamaan onko exää onniteltu? Jos näet exää niin kysy ehdottomasti asiaa..[/QUOTE]

Miksi pitäis kysyä?? antaa exän ja nyxän elää omaa elämää! Varmasti sattuu ja saa sattuakin, mut miks hitos pitää kysyä/olla yhteyksissä exään? Antakaa meiän nyksien nauttia onnestamme!!!

Itse sain aikoinani kuulla baarissa exän kaverilta, että sen silloinen nyksä oli raskaana. Oli ympäri kyliä itkeny kaikille että olis tahtonu sen lapsen mieluummin mun kans. Itse olin juuri tehnyt abortin kun sain tietää et exä mua tän naisen kanssa petti. Onneksi tein, ois ollu vauvoilla vaan parisen viikkoa ikäeroa.

Oma päätöshän se sillon oli, mut kyllä kirpas tuo uutinen ja itku pääsi.

(voi exät ja nyksät, on näköjään palstailulla ollut vaikutusta... :) )

Ei voi säälittävämmäks exä mennä kuin nyt!! Itekenyt ympäri kyliä!hah hah hah:D:D:D

Yhteistyössä