FACEBOOK asetuksista jos joku ihana laittaisi selkeät neuvot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PLIIS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PLIIS

Vieras
Kun kirjoitan jotakin kaverien seinälle.
En halua että kirjoitus menee myös etusivulle kaikkien nähtäväksi
Haluan että näkyy vain kaverin seinällä

Jos joku neuvoo selkeästi miten asetuksissa toimin
jotta saan tämän pois

kiitos

• Tykkää
Reactions: MySweetBaby
Kun kirjoitan jotakin kaverien seinälle.
En halua että kirjoitus menee myös etusivulle kaikkien nähtäväksi
Haluan että näkyy vain kaverin seinällä

Jos joku neuvoo selkeästi miten asetuksissa toimin
jotta saan tämän pois

kiitos

Ai et halua etta menee jakoon omille kavereillesi uutisvirtaan viimeaikaisena aktiviteettinasi? Siihen sulla ei ole valitettavasti mahdollisuutta vaikuttaa, se riippuu taysin sen kaverin asetuksista, jonka seinalle kirjoitat. Jos kaverisi seinan nakee kaikki tai kavereiden kaverit, niin sinun kavereillesi tulee tieto kirjoittaessasi jotain tallaiselle seinalla. Tasta syysta en juurikaan kirjoittele tuollaisille kavereille, joiden seinat nakyy ympariinsa. Tai en kommentoi kavereiden paivityksiin, jotka nakyvat kaikille. Enka varsinkaan tyoaikana :)

Ai et halua etta menee jakoon omille kavereillesi uutisvirtaan viimeaikaisena aktiviteettinasi? Siihen sulla ei ole valitettavasti mahdollisuutta vaikuttaa, se riippuu taysin sen kaverin asetuksista, jonka seinalle kirjoitat. Jos kaverisi seinan nakee kaikki tai kavereiden kaverit, niin sinun kavereillesi tulee tieto kirjoittaessasi jotain tallaiselle seinalla. Tasta syysta en juurikaan kirjoittele tuollaisille kavereille, joiden seinat nakyy ympariinsa. Tai en kommentoi kavereiden paivityksiin, jotka nakyvat kaikille. Enka varsinkaan tyoaikana :)

Mun kavereilla on asetuksissa vain kaverit. Ei julkinen tai kaverien kaverit !
Joten kyllä saa asetuksista siten jos esim sun seinälle kirjoitan
niin se kirjoitus ei näy etusivulla kaikkien nähtävänä !!
Ja olen nähnyt kun kaverit kirjoittaa toisten seinälle niin en näe niitä kommentteja
etusivulla.
Se on asetuksista kiinni !! Olen joskus nähnyt täällä miten ne tehdään asetuksista
kun joku myös kysynyt samasta asiasta. Mutta en enää löydä sitä ja muista miten ja mistä se tehdään.
Toivottavasti joku sellainen näkee joka tietää miten se tehdään

Et nyt oikein ymmärtänyt mitä ajoin takaa, tai sitten selitin huonosti.

Vaikka kirjoitan kaverin seinälle, sillä ei ole merkitystä näkeekö hänen kaverit ym mun kirjoituksen,se onkin hänen asetukset
Kunhan saan mun asetuksista siten ettei mun kirjoitukseni mene MUN ETUSIVULLE MUN KAVERIEN NÄKYVILLE !!

Jos joku osais neuvoa ?!
Tämän saa tehtyä, kun vaan osasin

Et nyt oikein ymmärtänyt mitä ajoin takaa, tai sitten selitin huonosti.

Vaikka kirjoitan kaverin seinälle, sillä ei ole merkitystä näkeekö hänen kaverit ym mun kirjoituksen,se onkin hänen asetukset
Kunhan saan mun asetuksista siten ettei mun kirjoitukseni mene MUN ETUSIVULLE MUN KAVERIEN NÄKYVILLE !!

Jos joku osais neuvoa ?!
Tämän saa tehtyä, kun vaan osasin

Mita tarkoitat etusivulla? Ai sun seinaa vai susta lahtevaa uutisvirtaa kavereille?

Etusivulla tarkoitan missä on kaikki uutiset
Siihen en halua näkyville kirjoitukset jotka kaverille lähetän
Nyt varm. jo ymmärsit :)
Sen saa astuksista , mut mää niin tompelo enkä osaa

Se mika siina nakyy sulle omana kirjoituksenasi ei valttamatta nay kavereiden uutisvirrassa. Mun jutut ei ainakaan nay, enka muista koskaan mitaan asetusta sen osalta nahneeni/vaihtaneeni. Mista luulet, etta kaverisi nakisivat nuo kirjoituksesi, jos se seina, jolla kirjoitus on, ei ole avoin naille kavereillesi?

Etusivulla tarkoitan missä on kaikki uutiset
Siihen en halua näkyville kirjoitukset jotka kaverille lähetän
Nyt varm. jo ymmärsit :)
Sen saa astuksista , mut mää niin tompelo enkä osaa

Kaikki kaverien ja ym.. uutiset.
Mutta sinne ei tule mtä kaverini kirjoittavat
muille kun heillä on asetukset siten !

Mun kirjoitukset menevät muiden uutis sivulle
kun mun asetukset ovat siten
Eli haluan sen verran yksityisyyttä
kun kirjoitan kaveril niin jää vain hänen seinäl
ei uutis seinälle

Kaikki kaverien ja ym.. uutiset.
Mutta sinne ei tule mtä kaverini kirjoittavat
muille kun heillä on asetukset siten !

Mun kirjoitukset menevät muiden uutis sivulle
kun mun asetukset ovat siten
Eli haluan sen verran yksityisyyttä
kun kirjoitan kaveril niin jää vain hänen seinäl
ei uutis seinälle

Oletko 100% varma etta kirjoituksesi menevat heidan uutissivuilleen? Olet siis omin silmin nahnyt kaverisi uutisvirrassa oman kirjoituksesi? En nimittain usko tuohon, jos se seina jolle kirjoitit ei nay naille kavereille.

Se mika siina nakyy sulle omana kirjoituksenasi ei valttamatta nay kavereiden uutisvirrassa. Mun jutut ei ainakaan nay, enka muista koskaan mitaan asetusta sen osalta nahneeni/vaihtaneeni. Mista luulet, etta kaverisi nakisivat nuo kirjoituksesi, jos se seina, jolla kirjoitus on, ei ole avoin naille kavereillesi?

Mulle on kerrottu mutta en mä nää muitten kirjoituksia
joita kirjoittavat toisten seinällä !

Esimerkki nimi keksitty
Kaisa laittaa mun seinälle jotakin , kukaan muu ei näe koska hänel on asetuksissa siten ettei kirjoitus mene toisten kaverien uutiseinälle
Jos mä laitan Kaisan seinäl jotakin, mun kirjoitus on muiden uutis seinällä

Tämän saa asetuksis ,mutta kukaan ei osaa neuvoa!
Harmillista

Mulle on kerrottu mutta en mä nää muitten kirjoituksia
joita kirjoittavat toisten seinällä !

Esimerkki nimi keksitty
Kaisa laittaa mun seinälle jotakin , kukaan muu ei näe koska hänel on asetuksissa siten ettei kirjoitus mene toisten kaverien uutiseinälle
Jos mä laitan Kaisan seinäl jotakin, mun kirjoitus on muiden uutis seinällä

Tämän saa asetuksis ,mutta kukaan ei osaa neuvoa!
Harmillista

En usko tuohon. Tai uskon, mutta luulen etta kyseessa on jompi kumpi tilanteista:
1. Kaisa on asettanut seinansa nakymaan kavereiden kavereille tai kaikille.
2. Kaisa on kaveri myos naiden kavereidesi kanssa joiden sanot nakevan viestisi.

Jos kaverisi seinä on julkinen, et saa sitä piiloon millään muilta kavereiltasi jos sinne kirjoitat eli näkyy sun kavereille mitä kirjoitit. Näkyy hänen seinä kyllä sitten kaikille muillekin. Kirjoittele siis vain sellaisten seinälle joilla on asetuksissa vain kavereille.

Nimimerkki "PLIIS" oli saanut noi pois näkyvistä jostakin merkintöjen asetuksista...

[QUOTE="Niko";25951112]Kerrotko minullekin tarkemmin, että mistä nuo merkintöjen asetukset löytyy? Haluaisin siis samalla tavalla uutisvirrastani pois minun kommentit muiden kuviin yms. Kiitos =)[/QUOTE]

Yhteistyössä