Facebook ja Sydänpyllyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
hei kamoon ihan oikeesti!!!

ME&I:n velourhaalarista käytettynä lähtöhinta 60e! Okei no on ne hellusia ja ei kai se oo tyhmä joka pyytää vaan se kuka maksaa, mutta kuka on niin pässi et maksaa käytetystä vaatteesta yli tuplat siitä mitä se on maksanut uutena.

kuhan nyt kauhistelen...

• Tykkää
Reactions: Hiikka
Ihmettelen ihan samaa.
On noita nähty ennenkin, että monta kymppiä laitetaan käytettyyn lastenvaatteeseen. Mielestäni Me&I ei ole laadultaan edes sen arvoista, että siitä maksaisi noin paljon käytettynä. Tai uutenakaan sen vertaa, mitä nykyisellään maksaa..

mua naurattaa huuto.netis ja muuallakin se, että vaatteen kuvauksessa jo lukee, että normaalia pesunukkaa ja VÄHÄN KÄYTETTY, silti niistä pyydetään että maksetaan ihan järettömiä hintoja :O ei meidän monessakaan vaatteessa ole vielä pesunukkaa ja silti niitä on käytetty vaikka kuinka paljon.... eli musta se meandi ei ees laadultaan oo sellasta, että niistä viitsis maksaa.

ne on kyl tosi söpöjä osa. mutta jos ne ois vielä hyvälaatuisia, niistä voisi maksaa OSAN siitä mitä nyt pyydetään, koska tietäis et sais sit itekin niistä vielä jotain... tai ehkä ihmiset ostaa silti, vaikka ei niin priimaa ookaan, KUNHAN VAAN ON ME&I :D

Viimeksi muokattu:
Ei tolla hinnala ole mitään tekemistä fbn ja sydänpyllyjen kanssa, samat hinnat on kaikkialla muuallakin noissa.

Ihania ovat mutta mun kipuraja on 40e ja sen voisin maksaa jostain kaikista hienoimmista.

Juu ei varmaan ookkaan mut en oo tutustunut oikein muuhun tarjontaan niin siksi liitin sydänpyllyt mukaan.. Olenhan siellä itsekkin mukana:D

Arvatkaa mitä, mä en ees tunnista Meandi/Metsola/Marimekko tai mitä niitä ikinä onkaan -vaatteita jos sellasia käyttävä lapsi tulee vastaan...
Eli alotukseen liittyen: jär-je-tön-tä.

mä oon ostanut yhdet haalarit 30e hintaan sydänpyllyt/facen kautta. aivan uuden veroiset.

Meillä ei ole kuin pari paitaa noiden haalareiden lisäksi meandia, hankittu kk sitten outletista, eli ei tietoa kuinka nopeasti kuluvat ja haalistuvat. mutta ihmettelin tuolla sydänpyllyissä kun lähes joka housuissa on että vuötrökumppari kiertää, lahjekumppari kuoleentunut... monenko käyttäjän jäljiltä siis ovat jo siinä kohin? vai onko laatu niin huonoa?!

Yhteistyössä