R
Rähmäkäpälä
Vieras
Haluaisin kaverilistani piiloon kaikilta muilta paitsi kavereiltani. Miten se onnistuu? En löydä sitä kohtaa yksityisyysasetuksista.
Kiitos, jos joku osaa auttaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun tapauksessani kyllä, se on erittäin salaista touhua. En halua ottaa sitä riskiä, että minun vuoksi läheisteni turvallisuus vaarantuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun tapauksessani kyllä, se on erittäin salaista touhua. En halua ottaa sitä riskiä, että minun vuoksi läheisteni turvallisuus vaarantuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Naura vaan, minun hymyni on kyllä hyytynyt. Kannoillani on muutama sellainen vihamies, joista toisen ansiosta olen mm. saanut kaasuaseen elämänkumppanikseni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Naura vaan, minun hymyni on kyllä hyytynyt. Kannoillani on muutama sellainen vihamies, joista toisen ansiosta olen mm. saanut kaasuaseen elämänkumppanikseni.
No MIKSI sitten olet facebookissa???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Naura vaan, minun hymyni on kyllä hyytynyt. Kannoillani on muutama sellainen vihamies, joista toisen ansiosta olen mm. saanut kaasuaseen elämänkumppanikseni.
No MIKSI sitten olet facebookissa???
Alkuperäinen kirjoittaja tahdon myös tietää:Mäkin kyselin jokunen päivä sitten samaa asiaa enkä ymmärrä miksi muille pitäisi perustella kavereiden piilottaminen