Facebookin paljastava Timeline saapuu vihdoin: Näin suojaat tietojasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Facebookin Timeline saapuu vihdoin: N
Facebookin jo lähes kuukausi sitten julkistama Timeline- eli aikajana päivittyy käyttäjille ilmeisesti torstaista alkaen.
Yhteisöpalvelu Facebookin jo ennakkoon kohua ja huolta herättänyt Timeline-ominaisuutta aletaan päivittää käyttäjille ilmeisesti loppuviikon aikana, kertoo The Next Web -verkkosivusto.

Timeline- eli aikajana näyttää Facebookissa kaikki käyttäjiä koskevat päivitykset, valokuvat ja julkiset viestit aikajärjestyksessä, jota muiden on helppo selata.

Facebook-kavereiden vanhoja päivityksiä on voinut toki tonkia aikaisemminkin, mutta Timeline tekee siitä hyvin helppoa. Parilla klikkauksella voi löytää esimerkiksi tietyn kuukauden päivitykset vuosien takaa.
Timeline paljastaa myös Facebook-kaveruuden katkaisseet ystävät...

Siis säästättekö te tosiaan kaikki päivityksenne? Ettekä poista niitä ajan kanssa? Ei minulla ainakaan ole mtn vanhoja päivityksiä tallessa, mitä kaverit voisivat nytkään tonkia.

Minä kyllä säästän, ei niissä mitään ihmettä oikeastaan ole. Olen aina kirjoittanut myös lapsista sillä ajatuksella, että joku päivä he saattavat olla lukemassa mamman päivityksiä, vaikka huonosti nukkuvasta lapsesta.

ole vaan hauska toiminto? Voi seurata omaa tai toisten elämää päiväkirjanomaisesti. Esimerkiksi näkee kaikki postaamansa leffat luettelona tai jos on käynyt konserteissa ym. Musta ainakin on kiva katsoa helposti, mitä tein vuosi sitten.

Yksityisyysasestukset on edelleen samat, eli ei mitään sellaista paljastu, joka ei muutenkaan olisi paljastunut. En tajua, mikä tässä ihmisiä huolettaa. Ei se Naamakirja niin monimutkainen ole...

[QUOTE="just";24855683]No on taas tehty kärpäsestä härkänen. Sen koko aikajananhan voi piilotaaa vaikka kaikilta kavereilta jos haluaa.[/QUOTE]

NO mut kuka ehtii piilottaa heti huomenna aamusta tai milloin lie tuleekaan...?

Yhteistyössä