Facebookista irtisanoutuminen, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huu"

Vieras
Ykski tuttu sano, että se ei oo niin helppoa. Jatkavat sähköpostiin lähetystä, että päivitä profiili jne. ja se jopa saattaa tulla itsekseen käyttöön.

Miten, jos poistan keskusteluja, poistuuko ne toiseltakin vai pelkästään mun postilaatikosta?

Keskustelut poistuu vain sun postilaatikosta.

Ennenkuin sulkee käyttäjätilinsä kannattaa varmasti poistaa ihan kaikki omasta profiilista.
Kuvat, seinäkirjoitukset, omat yhteystiedot, kaverit yms. ja sen jälkeen vasta tehdä se käyttäjätilin poistaminen.

Jos sinne niitä tietoja jättää niin tietysti ne on sieltä myös ongittavissa.

Kyllä se onnistuu, mutta en muista miten. Mies poisti profiilini. En saanut mitään sähköposteja. Kaksi viikkoa oli harkinta-aikaa eli jos kahden viikon sisällä kirjautui sisään niin se onnistui ja se lopetus peruuntui. Vuoden olin poissa ja sitten loin tilin uudelleen.

Suurin syy poistumiseen on se, että ne chat keskustelutkin tallennetaan ja mua ärsyttää kun sinne facebookkiinhan jää "koko elämä". Maksan mieluummin puhelinlaskusta tai lähetän tavallista sähköpostia, jos sellaseen on tarve.

kannattaako mun tehä uus sähköpostiosote, ettei se vanha jää mihinkään sinne.. ku sehän on myös käyttäjätunnus.. ja kannattaako mun eka muuttaa nimeni vaikka valto veltoksi ennen poistamista?

Yhteistyössä