Fantasiani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Geishita--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Geishita--

Vieras
Olisiko jollakin keittiopsykologin taitoja ja osaisi kertoa mahdollisia syita seuraavaan fantasiaani. Se ei haittaa minua, mutta hieman ihmetyttaa kylla..:)

Jostakin selittamattomasta syysta fantasioin siita etta poikaystavani katselee jotakin aivan uskomattoman seksikasta, kaunista ja isopovista naista, sellaista jota nakee vain ""parhaimmissa"" miestenlehdissa.

Nainen hieroo rintojaan ja esittelee itseaan miehelleni, kiihottaa kun tiedan minkalainen ilme hanella olisi, miten kiimainen, miten halukas, miten hanen kalunsa olisi valtavana. Ja sitten han koskettaisi ja puristelisi hanen rintojaa ja takapuoltaan jne ja kuvittelen miten kiimaisena han olisi.

Ja sitten han tietysti rakastelee naista.

Fantasiaani liittyy siis paljon naisen kauneudesta unelmoimista, ja sen vaikutusvaltaa mieheen ja sitten sita miten kiihottunut mieheni olisi hanen kanssaan.

En ymmarra itseasiassa miksi haaveilen tasta scenesta, kai se on epatavallista mutta se vain saa minut _niin_ kiihottuneeksi... Hmmm

Niin ja siis todellisuudessa, jos mieheni siis rakastelisi toisen kanssa tai edesvain katselisi em tavalla, olisin aivan kuollut.

Enb siis IKIMAAILMASSA haluaisi etta han on toisen kanssa tms.

Miksi siis ajatukset siita niin kiihottavat? En ole kertonut hanelle, luulee pian etta haluaisin 3 sankyymme, mika ei todellakaan ole totta. Kuolisin mustasukkaisuudesta ja intimiteetin sarkymisesta.

Fantasia on fantasiaa. Pidä se sellaisena. Minulla on ollut samankaltainen fantasia mutta tosielämässä olisin mustasukkainen eli en todellakaan haluaisin jakaa miestäni kenenkään kanssa. Ehkäpä mun oma biseksuaalisuuteni voi vaikuttaa tähän asiaan. Itsekin ihailen naisia joten jollain tapaa sitten fantasioissa se on sallittua käyttää miestä siinä mukana niin että voin itse olla sivusta seuraaja... En tiedä, mutta ei näitä aina voikaan tietää mistä mikäkin johtuu. Nauti fantasiastasi, ei sinun tarvitse sen taustoja ja syitä selvitellä.